Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #5594:
Slovenská strana v tomto smere bola pasívna, KÚ JMK bol proti - z dôvodu očakávaných nižších tržieb.
Myjava nie je porovnateľná pre svoj turistický potenciál, kam chodia aj Moravania (viď rozpor o verejnom záujme nižšie).
Reply on: Peon #5593:
Problémom je definícia verejného záujmu, kedy nie je celkom zrejmé, koho záujmom je prepravovať Slovenky na šichty do nemocnice a za pokladňu.
Treba dodať, že na českej strane bol objednávateľom aj MD ČR (Lanžhot - št. hr.).
PR triky z 90. rokov sa občas stále hodia.
Neplánovalo sa to náhodou kedysi zaradiť (ako linka S53) za tarifu IDS JMK až do Kǔtov (tak ako je to pri osobáku z Veselí nad Moravou do Myjavy)?
Ak sa nestane nejaký zázrak, tak medzištátne osobné vlaky na trasu "Kúty - Brodské - Lanžhot - Bŕeclav" sa už nevrátia ani keď bude tá trať zrekonštruovaná. 😭 Video od 2 min 30 sec. https://youtu.be/bZQZFPN2xzE

Tie osobáky jazdili 7 dní v týždni niekoľkokrát za deň od skorého rána až takmer do večera. To tam vážne nie je dopyt ani po autobusovom spojení?

Chápem neúspechu pokusu keď tam asi 2 roky poobedné spoje PO - PIA vykonával slovenský elektrický poschoďák (akoby predĺženie linky S20 z Bratislavy), ale ten malý český motorák 812zssk či čo to bolo, nikdy som ho nezažil prázdny..

Dokonca pamätám si v posledný rok prevádzky, že bol z Břeclavy do Kútov pridaný aj spoj 15:08 h + aj v opačnom smere samozrejme (tuším len PO - PIA), takže išlo to poobede 12:08 h, 14:08 h, 15:08 h, 16:08 h, 18:08 h.
https://youtu.be/NM52_0PgO_k
Norma EURO 7 – interview so šéfom vývoja motorov v Škode Mladá Boleslav.
Vypočujte si aspoň prvých 5 minút, je to výživné❗
Reply on: 810zssk #5590:
Myslím, že pridanie tých vecí je len otázka času. Ani v iných odvetviach som príliš nevidel systémy (okrem hotových balíkov, predtým predaných inam), ktoré by prišli úplne kompletné. Väčšinou sa veci pridávajú a zavádzajú po etapách.
Reply on: Dispecer #5589:
Keď si dokážu synchronizovať napr. storná ITD, nevidím dôvod aby nešlo synchronizovať toto. Nemusíš odosielať každý úkon samostatne, môžeš to robiť po dávkach napr. raz za 5-10 minút.
Reply on: 810zssk #5588:
"Aha, ja som sa domnieval že kontroly sa evidujú a pri ďalšom použití lístka sa vlakvedúcemu zobrazí či/kde bol predtým nascanovaný."
To by mohlo platiť, ak by POP-ky nahrávali online na server každý jeden úkon, čo pri pokrytí niektorých tratí mobilným signálom je prinajmenšom otázne...
Reply on: henko151 #5587:
Aha, ja som sa domnieval že kontroly sa evidujú a pri ďalšom použití lístka sa vlakvedúcemu zobrazí či/kde bol predtým nascanovaný. Čo by bolo pre účely zistenia prípadného zneužitia lístka oveľa praktickejšie ako pečiatky (pečiatka je vždy len jedna z prvého použitého vlaku, kým pri elektronickej evidencií by sa dali zobraziť všetky kontroly).

Ďakujem 🙂 Žiaľ som asi priveľmi veril v progresívnosť ZSSK 😃
Reply on: 810zssk #5586:
Obnovili ho pred pár mesiacmi z dôvodu, že už korona skončila a teda skončilo obdobie bezkontaktnej kontroly CL.

Inak povedané, zistili, že POPka naskenovaním nijak neznehodnotí lístok a je možné teda ten istý lístok použiť v čase platnosti viackrát.
Neviete odkedy a prečo sa u ZSSK obnovilo pečiatkovanie lístkov pri kontrole vlakvedúcimi?
Reply on: zakaznik #5583:
Toto treba poslať do DPB, podľa mňa by to bol ultimátny signál zákazníkom ktorí na hlavnej stanici o pol tretej ráno čakajú na autobus 10 minút po odchode, ale vodič ich ani bohovi nepustí dnu, kým zamestnanci sa pekne v buse zahrievajú, o tom čo si o nich myslia 💗
Reply on: zakaznik #5583:
Najkrajšie je vyjadrenie slečny ku koncu videa: "It feels like our happy lives, which become more enjoyable every day..."

Ňuňu 😍
Pyongyang's New Double-Decker Buses
https://youtu.be/H0IgM1MgGFc

Vynález hodín na prednom čele zmení svet. Vodič, ktorý bude na linke meškať, bude na konečnej odklonený priamo do gulagu.
Reply on: S499.1023 #5581:
Aby to nebolo tak, ako ISDN linka v Telekome. Nemci ju začínali vyraďovať a pre Slovensko ju propagovali ako horúcu novinku.
Reply on: mi.v #5580:
Mesto Wiesbaden hlavne už nejakých 60 rokov ukazuje, že je majstrom slepých uličiek v MHD.
Mal som to sem dať už minulý rok, len som to odkladal a odkladal...

https://fontech.startitup.sk/stacil-rok-a-vyraduju-taketo-autobusy-nemci-posielaju-zvysku-eu-jasny-odkaz-na-vodikovu-dopravu/
"Stačil r̲o̲k̲ a vyraďujú takéto autobusy. Nemci posielajú zvyšku EÚ jasný odkaz na vodíkovú dopravu"

Z článku napríklad:
---
Nemecké mesto Wiesbaden ruší po roku prevádzky svoj program vodíkovej hromadnej dopravy. Ako informuje portál HydrogenInsight, dopravný podnik dospel k názoru, že batériové elektrické autobusy sú omnoho lepšou voľbou
(...)
Autobusy a zelený vodík sú totiž podstatne drahšie než elektrobusy na batériu a drahšia je aj ich prevádzka.
(...)
Mesto Frankfurt od októbra tohto roku testuje 13 vodíkových autobusov a zatiaľ je z ich prevádzkou spokojné, no napríklad francúzske mesto Montpellier nedávno zrušilo objednávku vodíkovej flotily po tom, čo zistili, že prevádzka batériových autobusov bude až šesťkrát lacnejšia.
---

Je čas odkúpiť z tých krajín všetky vodíkové vyradené busy (veď sú takmer nové) a ukázať tým nešikom, že my to s vodíkom narozdiel od nich pri troche snahy dokážeme. (Trošku irónie v tom možno bolo, ale možno ani nie...)
Reply on: Jur@j #5578:
Asi je... 😅

18.2.2023 - Červené kaunasské autobusy
13.11.2022 - Farebná grafika na kaunasských trolejbusoch
4.12.2022 - Zelené trolejbusy v Kaunase
15.12.2022 - Farebné trolejbusy v Kaunase
3.1.2023 - Zaujímavosti z Kaunasu
20.1.2023 - Trolejbusový Kaunas
3.2.2023 - Rôzne pohľady na Kaunasskú MHD

... a není to málo, Antone Pavloviči? 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.