Reply on: S499.1023 #4716:
Potom je tu ešte ďalší rozmer: v polovici decembra začal RegioJet jazdiť na linke Praha – Brno – Bratislava.Áno.
Pre ňu vám však chýbajú vozne, takže ich musíte sťahovať zo Slovenska, ako aj z vašej kľúčovej linky Praha – Ostrava. Nie je skôr toto impulz pre možný koniec linky do Košíc?
Musím priznať, že nám v súčasnosti chýba zhruba dvadsať vozňov. V januári a vo februári nám to neprekáža, pretože dopyt cestujúcich je nižší. Máme ich však objednané a v najbližších týždňoch prevezmeme 24 vozňov. Tento problém sa tým vyrieši.
https://dennikn.sk/649228/majitel-regiojetu-podcenili-sme-ficove-zlavy-neverili-sme-ze-naozaj-pridu/
810zssk
Uz len ked si vezmes ze suprava RJ na BA-KE za den spravi tri jazdy a suprava ZSSK dve, tak to samo o sebe ti dost meni ekonomiku.
Som presvedceny ze sukromna firma by neprevadzkovala nic take ako dnes ZSSK. Navyse je ine, ak si neuspesny kvoli schopnejsej konkurencii a ak si neuspesny kvoli neprimeranym zasahom statu.