Nedavno tu bolo spominane ,ze vodici ignoruju zastavovanie tesni pri chodniku tam kde je Kaselsky obrubnik -zastavky Zablatie /Nadjazd. Dal som si v Nedelu rano ked som mal cas na tom specialne zalezat,este som aj cuval a skusal to dvakrat a cestou spat este tretikrat,no ako som uz pisal ked som tie zastavky videl prvykrat,su skratka kratke.Ta rovna cast ked autobus zastavi sice je dlzky autobusu ale autobus prichadza zo zatacka vlastne=tretie dvere boli tak ci onak vzdialene,druhe boli takmer idealne a prve dobre postavene,podotykam isiel som tam kroku-neletel.Skratka pokial jie je ta robinka dlhsia,nastava dany problem,ako keby na Legionarskej som obehol druhy postaveny autobus a dal sa na miesto toho co stal pred nim-cely Kaselak v tom pripade nie je aktualny! Jasne ze su kolegovia-to vidam sam,ktory nestoja tesne pri chodniku,ale zase dane zastavky su take,i ked vyhovuju!
Richard Ščepko
Info k Zlatovskej. Možno si už niektorí všimli, že sa kasselák nepodarilo presadiť. Proti bol aj majiteľ vedľajšej reštaurácie (problém s navýšením chodníka o cca 12cm). Záver je taký, že chcú zastávku presunúť na budúci rok (bližšie k Úspechu, kde dnes parkujú autá hneď vedľa spomínanej reštaurácie). Inak taká perlička. Prístrešok je na pozemku majiteľa reštaurácie, ktorý mu v nejakom roku mesto predalo. Ak by sa mu chodník navýšil, vyhrážal sa, že dá prístrešok odstrániť.
Po tejto skúsenosti som včera predložil a odprezentoval na Komisii životného prostredia, dopravy, investícií a územného plánovania pracovnú verziu "Štandardizácia zastávok MHD v Trenčíne". Je to pracovná verzia vyskladaná z vašich pripomienok, ktoré sa tu objavili. Členovia komisie súhlasili, aby sa s materiálom ďalej pracovalo. To znamená, aby dokument pripomienkovali všetky relevantné strany ako SAD, ÚD, ideálne aj vodiči.
Rád by som, aby sa raz takýto dokument stal záväzných pre ďalšie investicie do zastávok po celom meste. Keď bude na webe mesta, priložím sem odkaz na pripomienkovanie (ak by mal niekto záujem).