Nedavno tu bolo spominane ,ze vodici ignoruju zastavovanie tesni pri chodniku tam kde je Kaselsky obrubnik -zastavky Zablatie /Nadjazd. Dal som si v Nedelu rano ked som mal cas na tom specialne zalezat,este som aj cuval a skusal to dvakrat a cestou spat este tretikrat,no ako som uz pisal ked som tie zastavky videl prvykrat,su skratka kratke.Ta rovna cast ked autobus zastavi sice je dlzky autobusu ale autobus prichadza zo zatacka vlastne=tretie dvere boli tak ci onak vzdialene,druhe boli takmer idealne a prve dobre postavene,podotykam isiel som tam kroku-neletel.Skratka pokial jie je ta robinka dlhsia,nastava dany problem,ako keby na Legionarskej som obehol druhy postaveny autobus a dal sa na miesto toho co stal pred nim-cely Kaselak v tom pripade nie je aktualny! Jasne ze su kolegovia-to vidam sam,ktory nestoja tesne pri chodniku,ale zase dane zastavky su take,i ked vyhovuju!
Richard Ščepko
2. Netuším, ktorá je tým myslená. Mám pocit, že tá s kasselákom. Ibaže tam nový prístrešok je. Preverím.
3. Neviem posúdiť
5. Súhlasím, že ide o zbytočnosť. Slúži hlavne na vystupovanie.
8. Neviem posúdiť.
K mapám:
EuroAWK bolo na ostatnej FMK, kde padla táto otázka. Oni s tým problém nemajú žiadny. Takže ide o krok k zavedeniu tohto prvku do reality.
Ku kasseláku:
Neviem sa. Prezimujú v MHSL. Dúfam, že to bude ich posledná zima. Aj preto som otvoril tému štandardizácie zastávok MHD v TN. Bol by som rád, keby sa to riešilo systematicky.
K Citelisu 18M:
Ešte nie, pretože som nestihol prísť na MsZ (bol som pracovne mimo TN). 2. novembra je ďalšie, chcem sa na to pýtať.
Podarilo sa mi len zistiť z prostredia Iveca v ČR nejaké informácie ohľadom motora a niektorých ďalších tech. detailov.