Reakcia na: MA MHD #8756:
3ka sa otaca na kruaci na konci / zaciatku TN pri Zablati a jazdi cez Brniansku ul. v oboch smeroch podla prikazu z dispecingu! Myslim ze je to aj Km aj casovo naj.riesenie i ked STOPKA v smere na Zlatovsku na Brnianskej troska zdrzi ale je to urcite najlepsie riesenie.
linka10
1. Neexistuje, a dám ruku do ohňa za to že ani nebude existovať zastávka Radegast v smere od kuháča "Pred pole" a takisto "spred pola" na Sihoť, čo je dosť závažný problém.
2. Problematické otáčanie a parkovanie na VÚO, kĺbaky z L1 by tomu nepolepšili, to čo tam je teraz má od otoča ďaleko
3. Problém je spraviť preklad medzi linkami teraz a nie potom ešte dbať na preklad medzi 1+ostatné sihoťárske linky a 2+11.
4. Skutočne najväčší potenciál "sihoťárskej radiály" vidím na zastávkach OA, Zim. štadión, kotolňa a Radegast a takto by aj Radegast bol obslúžený len v jednom smere.
To Záblatie v podobe linky č. 6 sa mi zdá ako dobrý nápad, nejako proste utopiť L13 a použiť len existujúce L3, 5, 6. Ale zasa sú tu problémy: Záblatie určite potrebuje spojenie so stanicou kvôli internátu a FŠT TNUNI ale keby aj L6 ide tam a L5 do Zlatoviec, môžu zasa Zlatovce zostať bez spojenia so stanicou? A ďalšia otázka, ak by L5 končila v Zlatovciach, kde by sa tam otáčalo? Zasa nie je kde. Alebo ju ťahať až do Orechového spolu s L3?! Neviem. Ale tvoja myšlienka sa mi v podstate páči.
18: Juh I. je vo veľkej stagnácii, najmä po 20. hodine, bývajú tam väčšinou starší ľudia, jedinou vyťaženou linkou je 11 a aj to cestujúci idú pešo od nej na "nový Juh". Skôr by som spoje po 22. orientoval len na Juh II. ale častejšie - do stredu sídliska, kde býva najviac ľudí a skôr tí mladší...