Pozor,my mame v SADke na nastenke oznam na ktorom su terminy,ale o podjazdoch sa tam pise ze tie nebudu toho roku otvorene,len kruhace!!! Ani podjazd Bratislavska-Hanzlikovska!!! Kruhac pri PTAcku sa doasfaltovaval dnes,nastriekaju a osadia znacenia...ten na druhej strane ma byt v polke Novembra,cize linka c .3 cez priemyselny park asi bude stale jazdit koli zastavke Zablatie-cintorin ci futbalovy stadion spet... a taaaaak...
väčšie kolóny sú smerom von z mesta, ale pri použití tvojej trasy je zase horší výjazd na I/50, čiže neviem, či je tam v konečnom dôsledku nejaká časová úspora...
Ja si dovolím tipovať, že sa to bude riešiť presne tak, ako kolóny hocikde inde v meste. Ono je to aj tak len výsledok nevhodného plánovania; predstavte si, že by to bolo postavené niekde tam, kde je aj Baumax. Počas dňa každých pár minút ide nejaký autobus, bez problémov pešo dostupné z polovice mesta a ušetrili by sa dve-tri autobusové linky...
Ale aby som bol konštruktívny:
1) vybudovať chodník od ul. Na Zongorke (agrostav) do Laugarícia. Potrebné pozemky vlastnia tri osoby: Mesto Trenčín, Trenčín Retail Park (firma vlastniaca Laugarício) a štátny Slovenský vodohospodársky podnik.
2) vytvoriť zastávku PAL na hlavnej ceste II/507 na úrovni podchodu pri Asku. V strede cesty ideálne hodiť zábrany, aby to nejaký blázni nepreliezali.
3) Vybudovať kruhový objazd na II/507 a zásobovacej ceste k Laugaríciu (medzi Askom a domami v Belej), čím by bolo možné otáčať MHD tam a vytvoriť pre ne druhú zastávku aj s podchodom pri Kinekuse. Ušetrilo by sa niekoľko desiatok metrov a sekúnd v autobuse, ktoré teraz idú zľava doprava.
? 15 dni...sak nam to povedia aj den vopred,sef potom caruje ako vie...ale sak je to tu cele hore nohami tak co tam potom ze autobusy chodia ako hodinky..."ruske" -rychlo a spolahlivo...niekedy...ako i dnes,teta nasrdena ostala v Bzinciach pod javorinou a ja to mam riesit? ,nuz technika starne a zlahava uz ...?
ťažko, len odhad, lebo to sú tie tendre ŽSR a ich dodávatelia s termínmi bačujú ako im príde, pričom mesto koľkokrát nevie ani zákonom požadovaných 15 dní vopred, že bude potrebná zmena. Takže len JPP, ale plus mínus autobus ?
a od Utorku vraj uz aj 11 a 1 a podobne na trase Kubra - mesto uz po starom... a jeden zazitok...Cakam si dnes na stanici na pripoj 24 z laugaricia na predposlednej 11,ta prisla,so soferom sme sa na seba kukli ked ma obchadzal,potom som sa posunul za nim ale nik mu nevystupil a tak som za nim aj isiel zo stanice,na Stefanicke prisiel panko s mobilom ako svet v ruke,tam mal uz odchody a nervozny ze na co som tolko cakal,ja ze na 24,videli ste asi... a on ze ale aj tak ste na nu nepockal...tomu som ja neporozumel ale tak nevadi...psichiytria cista toto...rob si dobre co mas a aj tak si ch.j... ? ...a vraj sa uz nemontuju ani celouzavrate kabiny do MHD verzii autobusov?
Keď budem mať viac času, skúsim aj ja napísať niečo k trasovaniu liniek a podobne Skúsim nad tým trocha pouvažovať.
Keď bola reč o kĺbových vozidlách, tak je veľká škoda, že #61 odpočíva a nejazdí. Tiež je škoda, že tie funkčné 4 nie sú trocha lepšie rozložené a zdá sa mi, že počas dňa viac stoja ako jazdia.
Na L1 sú dobré, ale hodili by sa aj na L24 (nie len ráno), ale plné spoje bývajú aj okolo 11:00 a tiež poobede medzi 16:00-17:00. Tiež ich hodiť na vybrané spoje L25, na niektoré spoje L11 a tiež L8.
Neviem, pri trasovaní 1 od Pred pola na Sihoť a 2 do Kubrej, alebo už inak narazíš minimálne na 3 problémy:
1. Neexistuje, a dám ruku do ohňa za to že ani nebude existovať zastávka Radegast v smere od kuháča "Pred pole" a takisto "spred pola" na Sihoť, čo je dosť závažný problém.
2. Problematické otáčanie a parkovanie na VÚO, kĺbaky z L1 by tomu nepolepšili, to čo tam je teraz má od otoča ďaleko
3. Problém je spraviť preklad medzi linkami teraz a nie potom ešte dbať na preklad medzi 1+ostatné sihoťárske linky a 2+11.
4. Skutočne najväčší potenciál "sihoťárskej radiály" vidím na zastávkach OA, Zim. štadión, kotolňa a Radegast a takto by aj Radegast bol obslúžený len v jednom smere.
To Záblatie v podobe linky č. 6 sa mi zdá ako dobrý nápad, nejako proste utopiť L13 a použiť len existujúce L3, 5, 6. Ale zasa sú tu problémy: Záblatie určite potrebuje spojenie so stanicou kvôli internátu a FŠT TNUNI ale keby aj L6 ide tam a L5 do Zlatoviec, môžu zasa Zlatovce zostať bez spojenia so stanicou? A ďalšia otázka, ak by L5 končila v Zlatovciach, kde by sa tam otáčalo? Zasa nie je kde. Alebo ju ťahať až do Orechového spolu s L3?! Neviem. Ale tvoja myšlienka sa mi v podstate páči.
18: Juh I. je vo veľkej stagnácii, najmä po 20. hodine, bývajú tam väčšinou starší ľudia, jedinou vyťaženou linkou je 11 a aj to cestujúci idú pešo od nej na "nový Juh". Skôr by som spoje po 22. orientoval len na Juh II. ale častejšie - do stredu sídliska, kde býva najviac ľudí a skôr tí mladší...
inak prečo sa z minulosti nevezme to pozitívne, čo fungovalo a bolo dobré ako napríklad linky 1/11 či 8/18, 9/19 a pod. Ja osobne si pamätám ešte ako sa z linky 1 najprv oddelila Kubrica do 11 a potom spoje po stanicu na linku 17. Dnes to je v podstate rovnaké. Linka 1 do Kubry a spoje po stanicu 22. Linka 11 Kubrica, spoje po stanicu/TOS 17. Juh I jednociferné, Juh II dvojciferné do rovnakých štvrtí. Ja nenavrhujem nič radikálne, žiadnych 5 liniek a prestup mírnixdírnix, ale niečo takéto ma napadlo pri listovaní v starých CP, ako preklad spojov na linkách, nevariovať trasy tak ako sa to dotrtkalo s 8/18 a podobne.
1 - Juh ZŠ - Inovecká - centrum - žst - Kubra - Kubrica 60/60/60
2 - Juh ZŠ - Inovecká - centrum - žst/TOS spolu s L1: 20/30/60
3 - Juh ZŠ - Dlhé Hony - Zlatovská - Záblatie - Zlatovce - Orechové 60/120/120
4 - Sihoť - žst - centrum - Perla - Biskupice - Nozdrkovce 60/120/120
5 - Juh ZŠ - Inovecká - Zlatovská - Biskupice - Dlhé Hony - Juh ZŠ 30/60/120
6 - Sihoť - centrum - Zlatovská - priem.park 30/120/180
8 - Juh ZŠ - Soblahovská - centrum - Sihoť 60/60/60
11 - Juh II - Inovecká - centrum - žst - Kubra 20/30/60
13 - Záblatie - Zlatovce - Orechové - Old Herold - žst/TOS 60/120/120
15 - Juh II - Dlhé Hony - Nový most - Zlatovská - Inovecká - Juh II 30/60/120
18 - Juh II - Soblahovská - centrum - Sihoť 20/30/60
21 - Juh II - Električná - centrum - Sihoť - Opatová 60/120/120
22 - Juh II - Inovecká - centrum - žst spolu s L11: 15/20/20
23 - Juh III - Dlhé Hony - centrum - žst/TOS 60/-/-
24 - Sihoť - žst - centrum - Perla - OZ Belá spolu s L4: 20/30/30
25 - Juh II - Soblahovská - Perla - OZ Belá (vybrané 3-4 spoje cez Nový Most do Záblatia, Zlatoviec resp. možno aj Orechového)
28 - Juh III - Dlhé Hony - centrum - žst - Sihoť spolu s L23: 30/60/60
50 trasa bez zmeny, tiež na znamenie všetko, celý víkend ako dakedy
Navrhol som dvojičky s dokonalým prekladom:
1+2 Juh I - stanica 20/30/60
11+22 Juh II - stanica 15/20/20
5+15 polokružne spojenie Zámostia s centrom jednou či druhou stranou na Juh I alebo II
8+18 Sihoť - Pod Juhom 15/20/30
4+24 Sihoť - Perla 20/30/30
23+28 Juh III - žst 30/60/60
3+13 Záblatie - centrum 30/60/60
pochybujem, #61 nevyrazí, kým nie je megadôvod (žiaľ) a posilu na cintoríny už dlhšie mesto nerobí. Hoci kapacitnejšie vozy na linkách k cintorínu (8,11,18) by boli vítané, tak obehy sú spravené tak, že sa to nedá, resp. by ten kĺb pochodil všetko možné aj nemožné. I toto by bolo do budúcna dobré zmeniť, aby sa to dalo jednoduchou výmenou vozu.
a inak posila na cintorín nebude? taká víkendová premávka linky 17 alebo linka 18 v podaní Citelisu 18M? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUK