Reakcia na: Marek6283 #8500:
Čo sa týka prestupov, som rovnakého názoru. Ja by som videl možnosť prestupov max. tak, že zrušiť linku 3 a 27 a nechať len trinástku na trase Záblatie-Zlatovce-Istebník-Old Herold-aut. stanica a na Hasičskej vytvoriť prestup zdarma (aj keď práve tieto "nové" linky sa tešia dosť veľkej obľube cestujúcich). Takisto zrušenie linky 16 a zabezpečiť prestup z linky 19 (ale tam je zasa ten problém kde prestupovať keďže Gymnázium/Braneckého je bezpredmetné). Ďalej by som videl možno zrušenie liniek 7 a 17 a ich spoje presunúť na linku 11 so zabezpečením prestupu na linku 6, ktorý už čiastočne funguje. Ak by sme chceli znížiť počet liniek len takýmto citlivým zásahom by sme ušetrili 5 liniek, ktoré sú veľmi málo vyťažené s nízkym počtom spojov (L7, 16, 17, 27).Ale určite by som sa vyhol prestupom na hlavných prepravných prúdoch ako Juh-Kubrá, Juh-Sihoť, Juh-Zámostie, Zámostie-Sihoť.
723.6
(Kedysi to za socíku bolo a šoféri, ktorí to ešte zažili to chvália dodnes. PREČO TO DNES NEJDE?! Prečo si dnes kamarátka zo Skalky nemôžu kúpiť týždenník do Trenčína?! Takisto kúpiť si lístky vopred v prímestskej autobusovej doprave je nemožné, ani v tých IDS čo máme nejak tak pol na pol rozbehnutých.)
Ďalej šoférom zamestnávateľ strhne za kdejakú blbosť, len aby užidáčil na nich a nahonobil čo najviac, ako pán Jančura vysiela svojich "mystery person", len aby čo najviac postrhával. Samozrejme, že niekedy sú sťažnosti cestujúcich oprávnené a niekedy nie, ale rieši sa to vieme ako. Cestujúcemu povedia, že riešili to, samozrejme k riešeniu nie je prizvaný, tak si myslí svoje a šoféra zvozia po svojom.
Je to zacyklený kruh. Cestujúci môžu byť iba zhovievavejší, naštudovať si prepravné podmienky a tarifu (teda tie podstatné body), zamestnávateľ férovejší a hlavne snažiť sa vykonať nejaký pokrok, nuž a šofér potom aké bude prostredie, taký bude (dúfajme).