Reakcia na: Marek6283 #8500:
Čo sa týka prestupov, som rovnakého názoru. Ja by som videl možnosť prestupov max. tak, že zrušiť linku 3 a 27 a nechať len trinástku na trase Záblatie-Zlatovce-Istebník-Old Herold-aut. stanica a na Hasičskej vytvoriť prestup zdarma (aj keď práve tieto "nové" linky sa tešia dosť veľkej obľube cestujúcich). Takisto zrušenie linky 16 a zabezpečiť prestup z linky 19 (ale tam je zasa ten problém kde prestupovať keďže Gymnázium/Braneckého je bezpredmetné). Ďalej by som videl možno zrušenie liniek 7 a 17 a ich spoje presunúť na linku 11 so zabezpečením prestupu na linku 6, ktorý už čiastočne funguje. Ak by sme chceli znížiť počet liniek len takýmto citlivým zásahom by sme ušetrili 5 liniek, ktoré sú veľmi málo vyťažené s nízkym počtom spojov (L7, 16, 17, 27).Ale určite by som sa vyhol prestupom na hlavných prepravných prúdoch ako Juh-Kubrá, Juh-Sihoť, Juh-Zámostie, Zámostie-Sihoť.
syko
Áno, niečo také na báze GPS. Informácie môžu byť dostupné cez nejaký displej na vyťaženejších zastávkach, ale mohli by byť dostupné aj cez internet. Niečo ako je na mojbus.sk aj keď sa mi moc nepáči, že tam treba mať mobil so zapnutým GPS a internetovým pripojením, to by som si v práci zo stolného počítača nič nepozrel. A v niektorých prípadoch by bolo možné okrem aktuálneho meškania oznamovať aj predpokladané meškanie (v prípadoch, keď daný spoj nestíha príchod na prvú zastávku alebo keď sa posiela náhradný spoj).