Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
TN sa do týždňa mobility nezapojí?
Reakcia na: jarka1974 #7960:
výborne, takže sa to stihlo v pôvodnom termíne ?
Dňa 1. októbra 2013 budú sprevádzkované obe rekonštruované autobusové zastávky, tzn. zastávka Braneckého a Legionárska. K tomuto dátumu bude odstránené aj značenie z dočasných autobusových zastávok.
Reakcia na: Marek6283 #7958:
...alebo Pavla Demitru. Ale ja by som bol hoci aj za "Sady V.I.Lenina" ? Ale nie, súhlasím, niečo trenčianskejšie by to chcelo. Čo tak napríklad Trenčianske námestie?
Reakcia na: draxter #7956:
...nooo,na CaM mam narodky,tak moze to byt Trencianskejsie-dame tomu nazov Namestie Mareka B...... ? ? ?
Reakcia na: draxter #7956:
No , presne tak. Dnes som o tom čítal v novom Trenčianskom echu , tento rok mi naozaj pripadá že sa s Cirila a Metoda všetci zbláznia. Je to v centre Trenčína , tak by to chcelo nejaký Trenčianskejší názov , presne tak!
Petícia za pomenovanie priestoru medzi Hviezdoslavovou, OD-ou a Priorom na Nám. Cyrila a Metoda http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000240486/POZV%C1NKA%20MsZ_19092013.pdf
- dpfam, že to neprejde, ten priestor by si zaslúžil "trenčianskejší" názov, niečo ako spomienka na históriu mesta alebo jeho rodákov.
Reakcia na: MA MHD #7953:
IC ide každé 4 hodiny, okrem obmedzenia "33" ktoré akosi zabudli dovysvetliť, chodia podľa mňa tak ako doteraz.
Reakcia na: Richard Ščepko #7950:
je to asi takto:
- trenčianske NP/LE vozidlá majú výšku zníženej podlahy na úrovni 320-330 mm, k čomu je kasselák svojimi rozmermi prispôsobený. Kneeling by mali mať Citelisy, neviem ako Crosswaye. Pri kneelingu by to malo byť zárovno.

- plošina je v TN manuálna, ale tá s kasselákom nesúvisí, teoreticky s jej pomocou by sa malo dať vysadnúť aj na takých zastávkach, čo nemajú nástupnú hranu: Saratovská ZŠ, Sihoť IV...
Zdravím,
na stránke ZSSK som už našiel nový GVD pre vlakovú dopravu 2013/2014. Je celkom fajn ale sa mizdá že vlaky IC sú dosť obmedzené čo nechápem lebo chodza plné. Veď posúdťe sami:
GVD trať 120: http://www.slovakrail.sk/fileadmin/Dokumenty2/gvd_13_14/konecny_navrh/120_0.pdf
GVD všetky trate: http://www.slovakrail.sk/sk/preprava-osob/tratove-poriadky/konecny-navrh-gvd-2013-20140.html

Ozaj , cez víkend som sa bol pozrieť na tú vístavu MESTSKÉ ZÁSAHY a je to fakt zaujímavé. Naviac ma zaujali návrhy rekonštrukcie zástaviek MHD a návrh zelených prístreškov pre cestujúcic , PARK PRE ÚSPECH , rekonštrukcia parku Gen. M. R. Štefánika alebo aj návrh úpravy zástavky Hasičská a Rozmarínová , gymnázium.

Čo sa týka toho káseláku na prvý pohľad pripadá vysoký ,ale netreba sa toho báť lebo napríklad v Žiline majú podobné typi vozidiel a káselák tam používajú od roku 2007
Reakcia na: Marek6283 #7951:
Briti si to pochvaľujú (Easy, save, fast). Je pravda, že majú iný typ vozidiel a tiež vstupných dverí, na druhej strane aj kasselské obrubníky (viď video):

https://www.youtube.com/watch?v=W0b4Su7wceU (stačí možno od 01:01 min.). Každopádne uvidíme už onedlho, keď sa odovzdá zástavka do prevádzky.

Reakcia na: Richard Ščepko #7950:
...plosiny maju manualne ,no tie autobusy sa malinko naklanaju automatickym systemom podla sikmosti cesty a zataze takze ak stoji na mieste a je ticho-pocut take vzduchove zafucanie a autobus sa narovnava-vtedy sa stane ze oprie dvere-ak sa otvaraju von o obrubnik a toho sa bojim...to naklananie na pravu stranu je ovladane od vodica na spinac ale malo pouzivane u nas a tam ho zrovna nebude treba...No,neda sa nic robit,bude sa to musiet ist zmerat,je to vysoke ? ,aby tam kolegovia nespravili hned skodu na vozidle...ale co potom?:) ah jo...na taky tip ako mam ja este so schodami je to OK vec...
Reakcia na: Marek6283 #7948:
Ešte jedna poznámka, resp. otázka. Je pri kasselskom obrubníku nevyhnutne nutný kneeling? Nemám úplnú predstavu o jednotlivých nájazdových výškach a plošinách. Lebo ak sa nemýlim, tak už kassel je vyšší, než klasický obrubník a čo viem, tak plošinu majú trenčianske vozidlá manuálnu. Spomínam si, že kneeling používali vodiči DPMB hlavne ak na zástavke stála babička s paličkou, prípadne mamička s kočíkom. Či to bolo práve na kasselskom si neviem vybaviť. No opravte ma, ak som vedľa. ❗
Reakcia na: Marek6283 #7948:
Rozumiem. Sú to všetko veci celkom namieste. Ono ja vychádzam hlavne zo skúsenosti z Brna, kde sa tento prvok (mierne odlišnej podobe) používa DPMB aj pre električky. A tam to naozaj funguje. Citelisi som bežne zažil na kasselskom, Irisbus Crossway si nespomínam popravde. Ale to skôr preto, že na linkách, kde som chodieval nebol nasadený. Čas ukáže a budem rád, keď tu vodiči sami napíšu skúsenosť. Veľmi dúfam, že bude pozitívna. ?
Reakcia na: Richard Ščepko #7947:
Ten obrubnik je dobra vec a vymysel pokial ide o prijazd po sebe iducich autobusov a ide o taku priestrannu zastavku ako je dana Legionarska. Premyslal som vsak a mam obavu z jednej veci-v Zime ked sa tam nahrnie sneh a my aby sme nerozbili na nom plastove narazniky alebo neoskreli dvere ked sa otvoria,zastavime malinko dalej a ludia ked pojdu do autobusu budu musiet davat bacha lebo je to ako smykalka...ale to ukaze az cas a prax...ak sa osvedci tak bude vitany vsade...ak nie,postaci taka zastavka ako na Hasickej alebo Soblahovskej razcestie-kde je klasicky obrubnik ale nizko osadeny,nie ako na Legionarskej v smere do centra kde uz zopar kolegov s NP autobusmi otvorilo dvere a po nastupe cestujucich bus klesol a dvere oprelo o chodnik a uz ich nezavreli ? Inak som si vsimol este na vrchu toho obrubnika dobre vrubkovanie proti smyklavosti ludi,co je tiez dobra vec! Uz aby sa to uviedlo do uzivania! Dakujeme!
Reakcia na: Marek6283 #7945:
No budem sa tam musieť ísť pozrieť. Cez víkend som sa dostal len po Braneckého. Inak pri otváraní výstavy Mestských zásahov, ktorá je na námestí sme sa s primátorom chvíľu rozprávali aj o kasselskom. Spomínal mi, ako určitá skupina argumentovala zbytočnosťou a hlavne žiadali o zmenu obrubníka, aby sa niečo ušetrilo. Ak je to naozaj tak (mám to len z jedného zdroja), potom niektorí ľudia sú naozaj mentálne niekde inde. Keď sa už raz začalo, verím, že sa to stane štandardom.
Reakcia na: Marek6283 #7945:
hádam to dobre vymerali ? Inak ak by nie, tvoja #45 to zvládne beztak, ešte aj s rezervou ?
Ta Legionarska vyzera uzasne,ale nemozem si pomoct,ten obrubnik sa mi zda vysoky pre NP vozidla,dufam ze ma len oci klamu:) Inac klobuk dolu za prevedenie...a po tom novom kusku asfaltu sa tiez radost previest,take by mali byt vsetky cesty pre autobusy...
Reakcia na: draxter #7943:
No teraz bude na meste resp. stavebnom urade, aby dobuducna zadefinoval pre to volne uzemie po Opatovu nejake poziadavky a dotlacil developerov do vyvolanych investicii. Teraz je to s nejakou vacsou vystavbou v Trencine utlmene, ale ktovie co bude za par rokov.
takže nový otoč nebude ? Chcelo by to potom niečo urobiť s tým dnešným, nevyhovuje ani parametrovo ani kapacitne. A to ešte donedávna s postupujúcou výstavbou sa uvažovalo aj s predĺžením k Novej Kubre. Snáď aspoň obslužná komunikácia poza VÚO sa dorobí, lebo teraz je Sibírska jediná "nelegálna" jednosmerka: miesta nikde, ale autá veselo parkujú aj v jazdnom pruhu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.