Takže prvou linkou, ktorá v súvislosti so stavebnými premenami Trenčína v budúcich rokoch zmení trasu, bude linka 21. Spôsobí to práve výstavba nadjazdu v Opatovej uzavretie súčasného priecestia pre automobilovú dopravu. Linka 21 zo zastávky Nová Kubra bude mať zriadenú zastávku v oboch smeroch v mieste odbočenia na nadjazd (ešte pred začiatkom súčasnej výstavby v Opatovej od Sihote) a napojí sa na cestu I/61 (podľa parametrov táto by mala byť prebudovaná na 4 prúdovku) a odbočením cez ul. Niva sa vráti späť na Opatovskú, pričom pred napojením bude opäť zastávka v oboch smeroch, ďalej po existujúcej trase.
draxter
Budem sa opakovať keď poviem, že predchádzajúci CP nebol zlý, ale malo sa vylepšiť do, čo sa vylepšiť dalo. Súčasný je určite lepší než ten dočasný, ale jeho výsledkom je ozaj veľká redukcia a zase pokles počtu prepravených osôb. Čakať cez víkend hodinu na svoj spoje je veľa: de facto až na niekoľko odchodov linky 1 ŽIADNA LINKA nepremáva ani v intervale 30 min. Z Juhu II teraz víkend vyzerá takto (medzi 08:00 a 20:00)
a: 15(22) 25(8) 45(1) - čiže tri linky jazdiace v pravidelné časy, medzi ktoré občas náhodne ešte ide linky 3 a linka 21 a linka 25 do Tesca. A to je nesystémové, pretože z intervalu 20 min teraz interval nie je, a niekto idúci do centra si na svoj spoj počká 10, 20 alebo dokonca 30 min! Nehovoriac o ostatných mestských častiach. Tu je zaujímvé, že linka 11 si drží svoju vysokú obsadenosť roky. Rozhodne súčasný stav postihol najmä linku 8,17,22 a 28, čo z poľhadu sídliska Juh nie je ideálne.