Takže prvou linkou, ktorá v súvislosti so stavebnými premenami Trenčína v budúcich rokoch zmení trasu, bude linka 21. Spôsobí to práve výstavba nadjazdu v Opatovej uzavretie súčasného priecestia pre automobilovú dopravu. Linka 21 zo zastávky Nová Kubra bude mať zriadenú zastávku v oboch smeroch v mieste odbočenia na nadjazd (ešte pred začiatkom súčasnej výstavby v Opatovej od Sihote) a napojí sa na cestu I/61 (podľa parametrov táto by mala byť prebudovaná na 4 prúdovku) a odbočením cez ul. Niva sa vráti späť na Opatovskú, pričom pred napojením bude opäť zastávka v oboch smeroch, ďalej po existujúcej trase.
kvorka
V pracovné dni by určite bodla harmonika na osmičku, ale cestovanie do OC Laugaricio ukazuje, že by sa hodila aj tam. Dnešné 4 funkčné kĺby (teda podstav jedného kĺbového vozidla oproti minulému roku) by som určite riešil. Lebo redukcia MHD a tlačenica len ľudí z MHD vyháňajú, najmä keď bdue teraz dôležité zvládnuť dopravné obmedzenie v meste, ako vraveli pán primátor.