Reakcia na: kvorka #6452:
hej, jedno šťastie, teda aspoň dočasne... možno by nebolo od veci, tam trochu zjednodušiť linkovanie a niečo porobiť s tým vozovým parkom lebo tie 10,5m Citelisy sú ozaj výsmechom cestujúcim. To už keď sa SAD TT buchla po vačku a dokázala pre MHD v TT kúpiť viac 12m ako 10,5m, tak to je už čo povedať.No v TN tiež robí SADka MHD, takže nikdy nevieš. Ani SAD ZV neboli vždy také "děvky" a teraz to je iná mafia a jak ondia MHD v BB ?
draxter
1. áno, už sme sa zhodli viacerý na tom, že je to TN-715AM. Proti TN-714AM hovorí usporiadanie odkien na odvrátenej strane. Proti TN-711AM jeho fotka na stanici na linke 1, proti TN-845BP zase široká bočná lišta.
2. ja si pamätám TN-711AM pôvodný. Občas sa mu nezatvárala posledná polovica zadných dverí, bol to veľký šrot, asi najpomalší Ikarus zo všetkých, hore juhom v roku 1996 ledva ťahal. Vo vnútri kĺbu mal fixkou napísané "Punk noi junx" alebo niečo také. Vydržalo to tam až do vyradenia ?
3. toto je pre nás všetkých veľká neznáma. Ak niečo zsitíš, daj vedieť.