Čaute. Irizar mi v BA diskusií povedal, že cca pred 3 týždňami tu riaditeľ Trenčianskej SAD komentoval odovzdávanie údajov VÚD, no nikde tu ten príspevok neviem nájsť. Vedel by mi niekto pomôcť s nájdením toho príspevku?
bude to asi prekvapko, malo to byt uz tento mesiac, ale asi to tak skoro nebude, Mesto, ako neustale tvrdi pan Rybnicek je uplne bez penazi, po sidliskach si dochodci sami kosia...takze asi ak chceme novy autobus Mesto nam kupi diely a svojpomocne si ho musime zmontovat
nie, nič iné zatiaľ ohlásené nebolo. Ale možno je to už inak. Zatiaľ len linka 27 (ktorá ma len 1 pár spojov) a vybrané spoje liniek 6 (1 spoj tam, 2 späť), 7 (1 spoj tam), 15 (2 spoje tam a 1 späť) a jeden spoj linky 5 odtiaľ na Juh.
co sa tyka tych liniek 17 a 22 pozeram do CP z r.92 a tam ma L17 pocas vikendov dokonca viac spojov(16) ako v "x"(15). Ale L22 uz ma taktiez vikendove spoje, okrem toho po 7 hodine vsetky, ktore mala aj neskor. Pri tej je celkom zaujimave ze rano a doobedu maju v tom case jej spoje vsetky znamienka "D". V r.1994 po velkych obmedzeniach uz L17 v "a" nejazdi. Pocas "x" ma 8 parov spojov
x-premava v prac.dnoch
D-nepremava pocas celozavodnych dovoleniek (vtedy to bol posledny Julovy a prvy Augustovy tyzden zvecsa,podnikov ako boli Odeva,LOT,Merina,TOSka,Kara...)
Zaujímavé je aj to ako na linke 11 jazdili spoje až hore na chatu. Z Juhu 6:30, 11:00, 11:30XD, 17:30, tie dva obedňajšie za sebou ma zaujali. A XD bolo vlastne školský spoj?, pretože vo vysvetlivkách to nieje uvedené.
podľa toho, čo si napísal, súhlasím. Asi to tak bude. Páni, včera sa mi dostala informácia, že vraj mal u nás jazdiť MHD ešte jeden Ikarus z BA v 90-tych rokoch - s indikátormi "NENASTUPOVAT" po stranach dveri (staršie
vyhotovenie s kvázi eliptickým tvarom. Spomínate si naň niekto?
Re #6369 milan005: super! Podľa toho čo vidím, linka 8 si tento CP zachovala ešte 15 rokov, linka 1 tiež, a táto kostra odchodov platila aj u L5,6,7,9,11,15,18,19,20,21. Mám pocit, že odchody linky 17 v"a" sa potom asi len presunuli na linku 22, približne aj tie časové polohy sedeli.
ja som to prebehol v grafickom editore, a tá špz najvaic pripomína TNA 10-33 - čiže TN-714AM. tento voz mal naďalej aj tie lveľké gumené išty po bokoch, aj hliníkové lišty nad deklami spodnej motorovej časti. Preň hovorí aj tá oranžová farba clony a okna vodiča (najlepšie viditeľá tu: http://www.ikarusy.net/foto/foto.php?id=10508&res=1)
A tento voz ozaj celý život jazdil linku 1, tak ako na tej fotke. ?
tak toto je veľmi dobrá otázka, na ktorú som odpoveď zatiaľ nenašiel/nedostal. Bude sa možno jednať len o zdroj náhradných dielov, ale ktovie...najmä od 1993 do 1997 si pamätám rôzne vodzilá, ktoré boli potom prestriekávané, na GO a pod., takže istý som si neni ničím.
Rovnako je to zaujímvaé ako fakt, že z Martina k nám prišli 3 Ikarusy po tom, ako tamojšia MHD ukončila premávku týchto kĺbových vozidiel. Tieto však slúžili výlučne na náhradné diely.
Mám jednu otázku do histórie ohľadne Ikarusov. Ikarus 280.08, pôvodne patriaci DPB ako 1832/II bol odkúpený našou SAD TN začiatkom 90-tych rokov, pravdepodobne 1993. Ja si ho pamätám z roku 1998, kedy bol vo vozovni na Zlatovskej, ale neviem jeho špz-tku. Nemáte niekto túto informáciu?
? ...aj mravec moze slonovi vyrazit dych... ? ---Viezol som 4kou deti z Kubrej do Opatovej a vravim im:Decka,kedze vas povezie tento autobus az po prazdninach,zela vam jeho osadka pekne Leto...v tom mi jeden prcek(no skolska taska bola vacsia nez on ? )vravi: Ujo,preco tento Irisbus nema tu zltu tyc v priestore pre kociky a ostatnych 14 ju ma?! Kukal som ako blazon ? ,vas-nas maly nasledovnik..
ja som mal v buse tiez dnes pekny zazitok ako som ti uz spominal...ludom treba poradit ze ked idu vracat(ak to prezenu s pitim), nech radsej nejdu busom, ja sa podla toho riadim ? a to nieze by som sa chvalil ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.