Reakcia na: no.ev.di. #6394:
Výpočet tratí ti robiť nebudem, pretože sa zásadne nesnažím optimalizovať miesta kde som bol dvakrát v živote a nepoznám to tam. Trať 123 som spomenul len preto že na nej sa náhodou vyskytujem často takže si trúfnem povedať že prevádzkovať tam sólo šukafón je nanič. A čo sa týka tých zmlúv, smej sa koľko chceš ale áno, je to tak. Uzatvorí sa zmluva na desať rokov, na základe nej dopravca investuje a ak si objednávateľ v polovici zmluvného obdobia len tak zmyslí meniť pravidlá tak že tým bude dopravca poškodený, tak áno, je tam sankcia za zmarenie investície. Rozdiel oproti Slovensku je v tom že inde existuje nejaká dlhodobá stratégia rozvoja a udržateľnosti verejnej dopravy, zatiaľ čo u nás sa každé volebné obdobie preferuje niečo iné - však sa stačí pozrieť na riešenie električky/vlaku/tram-trainu/rýchlodráhy/či kieho krista to najnovšie do Petržalky ? .
Udiak
Bolo by nosením vody v deravom hrnci vysvetľovať takémuto odborníkovi, že kto má robiť analýzy. Takému bryndzovému riešiteľovi stačí poznať 1% z problematiky a už má jedinečné riešenie. Bez poznania podstaty, systému, okolností, zadania, súvislostí.
Jedinečnosť takéhoto poznania srší z každého diskusného vstupu, aj keď je pod viacerými nickmi - zhodiť všetko, čo robia iní. Nechcem sa zastávať VÚD, ich výsledky sú ich obrazom, ale drísty o probléme, o ktorom nemáte ani šajnu, sú úbohou snahou upútať pozornosť. Miešať hrušky s jablkami (obchodné informácie...) je vašou zjavnou prednosťou a zrejme aj prednosťou vašej údajnej brandže. Dobrá rada - skúste namiesto šúľania guličiek z vlastných šušňov niečo vytvoriť, dajte to do sveta a čakajte na uznanie...