Reakcia na: no.ev.di. #6385:
Tak isteže by SADky kvákali, a plným právom. Práve SAD Trenčín vrazila ťažké peniaze do obnovy vozového parku, a teraz by z ničoho nič mali odstaviť zo tridsať autobusov, každý v cene okolo 150 000 Eur len z rozmaru nejakého úradníčka na ministerstve, ktorý si zmyslel že v tomto volebnom období teda budeme preferovať vláčiky. Chceš mi tvrdiť že ty ako podnikateľ by si nepindal keby ti takto investícia vyšla nazmar? . V civilizovaných krajinách sa podpíše dlhodobá zmluva na určitý počet kilometrov, vrátane sankcií ak sa táto zmluva niekedy počas jej trvania zmení a počet objednaných kilometrov sa zníži. U nás celá slávna optimalizácia pravdepodobne dopadne tak že SADkám povedia: "tak teda od budúceho mesiaca budete mať výkony škrtnuté o toľko a toľko a čo urobíte s prebytočnými autobusmi a personálom nás absolútne nezaujíma." Podnikateľské prostredie jak hovado ? A môj skromný názor je že nech už VÚD navrhne čokoľvek, celkom určite to bude stáť za guĺové. U nás sa rozumné systémové riešenia v prospech cestujúcich nenosia. Ak je politická objednávka v prospech vlakov, tak sa silou-mocou budú preferovať vlaky aj tam kde to nemá absolútne žiadny význam (napríklad trať 123 je krásny príklad tej sólošukafónovej trate nad ktorými sa S499 tak rád rozčuluje - šotouši ma zožerú zaživa, ale tú by som zrušil a nahradil autobusmi bez milosti hneď). A ak bude politická objednávka v prospech autobusov, tak porušia vlaky aj tam kde neexistuje rozumná náhrada. Zdravý rozum u nás bude vždy hrať posledné husle.
milan005
uvidime ci aj MHD to caka. ved nech len dvihaju stale cestovne, ludia budu chodit autami a potom mozu investovat neustale zase do statickej dopravy a do novych ciest/dialnic. nebolo by jednoduchsie zefektivnit a lepsie dotovat verejnu dopravu? urcite by to bolo aj lacnejsie a setrnejsie k zivotnemu prostrediu