Reakcia na: kvorka #6072:
Neberte to ako odpoved ale ja by som to urobil asi takto: klbak by som nekupil,na l.c. 24 by som nasadil doterajsie autobusy v intervale cez den kazdu pol hodku,jeden nizkopodlazak a jeden normalny na striedacku a zrusil by som niektore nevytazene linky...len by sa potrebovalo ku tomu v klude posadit a popremyslat...no a klbaky maju v TN problem a nie maly,najme v Zime na Juhu,ale i napr.s otacanim pri VUO-je to len tak tak ked tam nic ine nestoji...Ked sa postavi novy most a reorganizuje sa doprava,obavam sa ze aj zopar nas pride o pracu...ved kopa ludi prejde z Juhu cez Vah za chvilu a dalsie klbaky uz potom urcite nebude treba...Skor by sa zisli take 4-5 kuskov klasickych busov,z 01 urobit zalozak pre garantovane a 3-4 Irisy-najznicenejsie by som dal ako zalozaky za tie co dosluzia o nedlho...A hlavne zelam mestu aby sa cim skor dostalo do formy a potom malo na pameti kvalitu ciest po ktorych jazdia nase busy...lebo je to na zaplakanie...
Mate u mna este vyhru,akosi sme to este nezrealizovali...
kvorka
Keď sledujem súčasnú situáciu s autobusmi MHD, tak si myslím, že sa by aj napriek kríze v rozpočte malo uvažovať aspoň s jedným kĺbovým vozidlom na prepchaté spoje k Laugariciu a niektorých liniek. Nahradiť treba jednoznačne Karosy C734, ktoré pokiaľ viem už ani podľa zmluvy medzi mestom Trenčín a SAD TN nemali byť v premávke tento rok. Uvažuje sa o zmene CP a úprave toho nekonečného počtu prázdnych prejazdov, ktoré by uživili jednu poriadnu linku?
Pripravuje sa dodatok ku zmluve o výkonoch vo verejnom záujme medzi Mestom Trenčín a dopravcom SAD Trenčín, a.s., v ktorom by mal byť aj dohodnutý aj spôsob a termín dokončenia obnovy vozového parku. Samozrejme obnova bude prebiehať na základe finančných možností. S nákupom ďalšieho kĺbového autobusu sa ale neuvažuje, nakoľko v súčasnom riešení cestnej siete nie je možné jeho použitie – kĺbový autobus má väčšie nároky na riešenie komunikácií, najmä riešenie polomerov oblúkov, preto ho nie je možné použiť na všetky linky a ani na linky k OC Laugaricio. Všetky vozidlá, prevádzkované v MHD dopravca využíva so súhlasom Mesta Trenčín. So zásadnou úpravou celého cestovného poriadku MHD Trenčín sa uvažuje až po realizácii modernizácie železnice resp. po vybudovaní druhého cestného mosta.
- moja poznámka k tomu: ak sú oblúky komunikácii v súlade s technickými normami, kĺbovému vozidlo to robiť problém nemôže. Naviac sám som sa viezol tuším #52 na linke 24 - bez problémov.
- druhá poznámka: Karosy C734 sú síce používané so súhlasom mesta, ale v rozpore so zmluvou medzi mestom a SAD TN o preprave vo verejnom záujme! Takže tu asi niekto opäť zavádza.
- tretia poznámka: k prejazdom sa, ako je zvykom, mesto vôbec nevyjadrilo, hlavne že sa tu šetrí a úadníci roznášajú listy po pracovnej dobe a podobne. Ale to, že tu je prejazdov viac, ako má spojov napr. linka 3, to je šum a fuk. Úžasné. ?