Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kvorka #6072:
Neberte to ako odpoved ale ja by som to urobil asi takto: klbak by som nekupil,na l.c. 24 by som nasadil doterajsie autobusy v intervale cez den kazdu pol hodku,jeden nizkopodlazak a jeden normalny na striedacku a zrusil by som niektore nevytazene linky...len by sa potrebovalo ku tomu v klude posadit a popremyslat...no a klbaky maju v TN problem a nie maly,najme v Zime na Juhu,ale i napr.s otacanim pri VUO-je to len tak tak ked tam nic ine nestoji...Ked sa postavi novy most a reorganizuje sa doprava,obavam sa ze aj zopar nas pride o pracu...ved kopa ludi prejde z Juhu cez Vah za chvilu a dalsie klbaky uz potom urcite nebude treba...
Skor by sa zisli take 4-5 kuskov klasickych busov,z 01 urobit zalozak pre garantovane a 3-4 Irisy-najznicenejsie by som dal ako zalozaky za tie co dosluzia o nedlho...A hlavne zelam mestu aby sa cim skor dostalo do formy a potom malo na pameti kvalitu ciest po ktorych jazdia nase busy...lebo je to na zaplakanie...
Mate u mna este vyhru,akosi sme to este nezrealizovali...
Na stránkach mesta odznela zaujímavá otázka:
Keď sledujem súčasnú situáciu s autobusmi MHD, tak si myslím, že sa by aj napriek kríze v rozpočte malo uvažovať aspoň s jedným kĺbovým vozidlom na prepchaté spoje k Laugariciu a niektorých liniek. Nahradiť treba jednoznačne Karosy C734, ktoré pokiaľ viem už ani podľa zmluvy medzi mestom Trenčín a SAD TN nemali byť v premávke tento rok. Uvažuje sa o zmene CP a úprave toho nekonečného počtu prázdnych prejazdov, ktoré by uživili jednu poriadnu linku?

Pripravuje sa dodatok ku zmluve o výkonoch vo verejnom záujme medzi Mestom Trenčín a dopravcom SAD Trenčín, a.s., v ktorom by mal byť aj dohodnutý aj spôsob a termín dokončenia obnovy vozového parku. Samozrejme obnova bude prebiehať na základe finančných možností. S nákupom ďalšieho kĺbového autobusu sa ale neuvažuje, nakoľko v súčasnom riešení cestnej siete nie je možné jeho použitie – kĺbový autobus má väčšie nároky na riešenie komunikácií, najmä riešenie polomerov oblúkov, preto ho nie je možné použiť na všetky linky a ani na linky k OC Laugaricio. Všetky vozidlá, prevádzkované v MHD dopravca využíva so súhlasom Mesta Trenčín. So zásadnou úpravou celého cestovného poriadku MHD Trenčín sa uvažuje až po realizácii modernizácie železnice resp. po vybudovaní druhého cestného mosta.

- moja poznámka k tomu: ak sú oblúky komunikácii v súlade s technickými normami, kĺbovému vozidlo to robiť problém nemôže. Naviac sám som sa viezol tuším #52 na linke 24 - bez problémov.
- druhá poznámka: Karosy C734 sú síce používané so súhlasom mesta, ale v rozpore so zmluvou medzi mestom a SAD TN o preprave vo verejnom záujme! Takže tu asi niekto opäť zavádza.
- tretia poznámka: k prejazdom sa, ako je zvykom, mesto vôbec nevyjadrilo, hlavne že sa tu šetrí a úadníci roznášajú listy po pracovnej dobe a podobne. Ale to, že tu je prejazdov viac, ako má spojov napr. linka 3, to je šum a fuk. Úžasné. ?
Reakcia na: milan005 #6070:
Nam co vychadzame rano z depa,davaju fukat castejsie a to je aj dobrou prevenciou aby si to chalani dobre premysleli co a kolko si vobec dat-ci nedat vecer ked ides rano za volant. ? ja som si aj odlozil nastavec na ten pristroj-prve fukanie u policajta v tejto praci ? -ale nebojte sa,do sutaze nevenujem ?
Reakcia na: draxter #6069:
mas pravdu, je tam preklep. Dotycny vodic nieje z MHD ale z primestskej! Cize zbytocne co pospinuju meno nasich soferov z mestskej
Reakcia na: milan005 #6066:
nie som si istým ale zdá sa mi že to nemá nič s MHD. Bleskovkám verím asi tak ako mestu, že opraví výtlky na Opatovskej ?
Reakcia na: Marek6283 #6067:
...a este nieco k tejto teme pridam ? -pametam sa ked som robil este na odtahovke,rad som chodil na Kofolu -na konecnej oproti Vod Eku bola krcma-teraz lahodky,nikde ste nestretli po kope tolko SADkarov ako tam ? (tym nechcem ale 005 a ostatnych podobnych manikov navadzat na chodenie po krcmach-len sa radsej pekne s nami voz) ?
Alebo ked som parkoval este staru Karosu pri Smazienke a po fajronte som si dal na slnku jedno orosene na ex,vyprahnuty po celodenke v horucavach a uz aj hladny...-viete si predstavit tu rychlu reakciu-usmev od uchu k uchu-a autobus som videl zahmleno...
Viete preco sposobia napity vodici tolko nehod za volantom?-lebo ich v autoskolach neucia jazdit pod vplyvom alkoholu ?
Reakcia na: milan005 #6066:
? =no veru,na aut.stanici sa nam motali popod kolesa dvaja organi-ale musim vyzdvihnut velmi slusne spravanie toho co mi nastupil do vozidla-a ja ze ci mu mam jednu fuknut ? ?! ,ale pristroj mal asi nejaku zavadu ,som si myslel-ked nic... ? ,nuz tak mame ciernu ovcu medzi nami..zase nam to dobre meno neurobi...
Tak na zdravie-mam dobry ribezlak a po sichte padne vhod doplnit tekutiny a vitaminy
?
Páni, nemáte niekto fotku bývalej najväčšej zastávky MHD/PAL - TOS Trenčín? Myslím z času, keď tam ešte bolo 10 zastávkových prístreškov a otáčali sa tam bežne autobusy. Nemyslím súčasnú zastávku Billa. Diky.
Reakcia na: Marek6283 #6059:
to nie len pekné baby voziť ale žial aj nepríjemných opilcov ?
Reakcia na: MarekPB_B961E #6061:
to sme na tom podobne rada 950 je vydarena aj dizajnom škoda že sa v tom nepokračovalo, Karosa mala šancu na odbyt
Reakcia na: Marek6283 #6058:
Súhlas ? Ja som narážal až na Irisbusy, u mňa obľuba autobusov z Mýta končí pri rade 900 ?
Reakcia na: karosaB952e #6057:
Dizajnérovi pri navrhovaní asi vtedy ušla ruka... ?
? vcera sme isli z Hasickej 2 a 6 spolu na Sihot,pri OA ma 6 obehla ,dupol na to a nebolo ho...Pri Radegaste som ho dobehol,obehol a na konecnej cakam a jeho este chvilu nebolo,a potom som pochopil ? -pri Radegaste stala jedna slusne napita pani(znama firma-jazdi na dve zastavky a vzdy chce ist zadara)-kolega je novy=este ju nepoznal,davaja dobraci mu ju nalozili do busu a zdrhli ? a pan vodic mal radost...Ako som bol rad ze ma obehol ? ,ja s alergiou na ozranou a poviem vam niet horsieho pohladu nez pohlad na opitu zenu a pri nej dieta...O taketo zazitky nestojime=tak BITE-PITE s mierou ?
Reakcia na: MarekPB_B961E #6056:
Ja by som povedal tak,ze B952e su dobre autobusy,Iveco motor je spolahlivy,nie su az tak prespikovane elektronikou=menej poruchovosti ? ,no kto to vymyslel davat na ne pevnu napravu by si zasluzil sediet v nich od rana do noci...velmi koli nej vsetko trpi,je to autobus stavany na mestske cesty=a to si asi konstrukteri mysleli ze su cesty s kvalitnym povrchom,zial u nas maju kvalitu ciest tretej triedy z pred 15 rokov...
Many a Mercedesy su spicove,len by ich bola skoda na taketo cesty...
Reakcia na: MarekPB_B961E #6056:
súhlasím stebou že kvalita sa nedosahuje taká ako bola ale pisal som len na margo SORu, pretože si to spomenul a mal som stym autobusom osobnú skúsenosť a dosť negatívnu, aj ked NB 18 ma už aspoň dizajn v pohode oproti tym hrbáčom ?
Reakcia na: karosaB952e #6053:
A Irisbusy nebodaj sú zárukou spoľahlivosti?? Nehovorím, že sú zlé, ale myslím, že v súčasnej dobe, kedy pomaly každý výrobca na všetkom, na čom to len ide, už nemožno očakávať takú kvalitu a spoľahlivosť ako mali autobusy staršej výroby, napr. Karosy. A preto, ak chce človek v súčanosti kvalitný kĺbový autobus, mal by sa ohliadnuť aspoň po MAN-e Lion´s City G ? ... ale to je u nás len v rovine pekných predstáv
Reakcia na: Marek6283 #6054:
tak to sa ešte stretneme v Karose B952e... a uvidím ked to príde na konečnú ?
Reakcia na: karosaB952e #6052:
Tak je to OK! -aspon vidis ze u mna v autobuse pochodi kazdy slusny clovek ? ,a napad si mal dobry!!!(kupil si poslednu)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.