Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dobrý den,rád bych se dozvěděl, na jakých linkách lze chytnout kloubová vozítka. Chystáme se s kolegy udělat menší foto výletík.Díky.
Najlepšie je, že po linke 18 ide aj na Sihoť väčšinou 8. Čo je tiež nezmysel. Kto predkladá CP? Vie mi niekto z vás erudovanejších odpovedať?
Reakcia na: N/A #356:
úplny súhlas. Aj keď isté veci by aj na SADke mohli konečne vyriešiť - tabule na busoch. ?
dnes cca o 12:00 /možno pár minút hore dole/ som viedl L15 spoza mostov ísť ku gymplu...2 cestujúci! A hneď za ňou prázdny bus na presune...a predtým ešte cca 30 min prázdny kĺb prášil na Juh, asi na výkon na L1...takže tie presuny sú u nás asi dosť zlé...bolo by fajn asi dať nejaké oficiálne echo mestu, lebo SADke to vyhovuje, a nemá prečo robiť niečo iné, ako je dohodnuté.
tak od dnes ma Trencin druhu najdrahsiu MHD na Slovensku. v Kosiciach stoji sice 30min. listok 17sk ale su tam casove listky a prejde sa viac za tych 30 ako tu a navyse v TN je len zopar liniek, ktore maju viac ako 30 min. trasu a to l. 11, 2 pokial zachadza k Maxu a l. 3.
v Nitre stoji zakladny CL tolko co v TN ale zlavnene vidu lacnejsie. co sa tyka ceny listka su za nami aj mesta s podstatne vyspelejsou MHD ako Presov a Zilina. hanba:(
Reakcia na: milan005 #354:


"nerobil ten CP VÚD v Ziline"?

Podľa mojich informácií áno. A to akosi nie je SAD.

"od coho potom SAD vlastne je"

SAD je predsa DOPRAVCA. To znamená firma, ktorá zabezpečuje dopravu na linkách, pre ktoré jej bola vydaná licencia, a to v rozsahu, ktorý si objednávateľ výkonov objednal.
Reakcia na: Vladimír #353:
mozem sa spytat, kto je teda priamo zodpovedny za subeh 5 autobusov potom 30 min. nic, za prejazdy, klbove vozidla na spojoch kde vozia vzduch a pod. nerobil ten CP VÚD v Ziline? od coho potom SAD vlastne je? povedz komu vynadat za tieto vydarene veci v nasej MHD?:)
Reakcia na: milan005 #329:
Neviem, prečo by sa Juraj ako zamestnanec SAD (alebo ktorýkoľvek iný zamestnanec SAD) mal vyjadrovať k cestovnému poriadku, ktorý SAD ani netvorila a ani neschválila.
Reakcia na: kvorka #349:
ako to myslis?
Reakcia na: draxter #348:
a Juh II. by zasa pocas pracovnych dni ziskal lepsie spojenie k nemocnici a dotereraz nejestvujuce k Smazienke.
Reakcia na: draxter #348:
no ale musis uznat ze s tym prehodenim 5/15 by sa mnohe vyriesilo z Juhu I. ide na Inovecku a Soblahovskú, kde su dolezite ciele cestujucich len l. 17, ale ta ide len po Soblahovskej. Inovecka=0. dalsi problem su studenti z Juhu I. ktori chodia na Jilemak. najviac vyhovujuca je zastavka Soblahovská, rázc. kde chodi len l. 17 s odchodom 7.12 co je prilis skoro. l. 5 ide 7.27 co by bolo super. a ten spoj 7.23 by mohol byt zrychleny uplne, prva zastavka z Juhu az pri Ozete. dalsia vec cielom mnohych ludi nielen z Juhu I. je oddelenie policie na Inoveckej kde sa vybavuju vsetky doklady
Mne by sa tá konečná L1 na stanici pozádvala, pokiaľ by tieto spoje išli aspoň k MAXu. Takto je to také zbytočné useknutie.
Tiež som si všimol, že Juh II nemá možno dostatočné spojenie s nemocnicou. To však možno nie je ani nutné, lebo L21 chodí poza nemocnicu a L3 pri nemocnici zastavuje /aj keď nie dostatočne/.

1 - Inovecká
3 - Legionárska*
5 - Dlhé Hony*
8 - Soblahovská
9 - Dlhé Hony*
11 - Legionárska*
15 - Inovecká
17 - Soblahovská
18 - Legionárska*
19 - Legionárska*
21 - Električná /vlastne ide okolo nemocnice zozadu/
23 - Inovecká
28 - Dlhé Hony*
* - stojí pri nemocnici
Reakcia na: milan005 #345:
tá 21-vá hodina vyzerá dobre, zvyšok je dosť nahustený s medzerami...ozaj poprdeli ?
vcera som konecne zistil ktory spoj na l. 23 to jazdi poobede klbovy. 15.50 zo stanice chodi vzduchoprazdny, pred nim l. 1 15.45 solo z Kubrej natrieskana. za toto by som autora CP dokopal na smrt, za to jeho logicke myslenie. alebo 16.15 idu 2 spoje na linke 1 z toho jeden klbovy, zbytocny luxus, ten klbak by to kludne zvladol sam a stalo by zopar ludi...
pripajam preklad od Gympla vikendy:
14:06(5) 11(1) 26(3) 31(1) 31(8) 46(28) 51(1) 52(11) 59(18)
takto je to vlastne kazdu hodinu, az na to ze l. 3 ide len po 10, 14 a 17 hodine a l. 18 ma niekde medzeru. za velku pochvalu stoji preklad liniek 23 a 28, obe maju interval 120min. a spolocny 60, na to je nadhera pozriet:) ale co ma zasa sere preklad na Juh I.=vsetky vozidla naraz a potom 50 minut nic, ale pre nasu SAD-ku bezny trend na usporu nakladov. a na Gen. Svobodu sa mi nepaci X:11 26 31 31 51 nejaky velky zhluk...snad by bolo lepsie upravit tie 3 spoje l. 3 tak aby boli v preklade s l. 5 a s ostatnymi linkami na Gen. Svobodu, pretoze neni ani jedno. z Juhu ide napr. 13.30, avsak 5 minut pred nou ide l. 5 a tak to je pri vsetkych spojoch.
Reakcia na: kvorka #344:
je to katastrofa ale to sa presne podoba na nasu SAD. ako som uz spominal vcera som videl taky mensi vlacik vozidiel 1, 8, 28 isla prva jednotka, vodic potom 8 a 28 pustil a pri Gympli ked tieto dve linky odisli oznamil ludom nech si vystupia. ja osobne sa najcastejsie stretavam so subehom Gymnazium: l. 1 18.21(meskava 5 min.) / l. 23 18:26 / l. 15 18.25 / l. 17 18.27 / l.28 18.26 - v takomto poradi chodia a vacsinou vodici riesia dilemu ze nemaju v tomto zhluku ani kde zastavit na zastavke. ale co je vsak najhorsie ze potom 30 minut nic nejde ani na jeden juzansky smer, az l. 1 18.51 ktoru nasadzuju solo!!! tak sami posudte, napisem tu komplet pred liniek od gympla vo vecernych hodinach:
18:02(8) 06*(1) 09(5) 21*(1-m5) 25(15) 26(23) 26(28) 27(17) 51(1) 52(11) 59(18)
19:02(8) 09(5) 21*(1) 25(15) 27(17) 52(11)
20:02(8) 14(5) 21*(1) 26(28) 36(23) 51(1) 52(11) 59(18)
21:02(8) 21(1) 42(11) 59(18)
22:02(8) 17(5) 31*(1)
23:02(8)
*-vozidla ktore som videl klbove...
za povsimnutie stoji to ze vozidla jazdia v urcitych zhlukoch, pripadne behom 5 minut ale nakoniec idu aj tak naraz pretoze vsetci ludia sa natlacia do prveho busu ten potom naberie meskanie(l.1 18.21). dalsi postreh spojenie na Vychodnu po 18-tej hodine 2 spoje naraz potom 2 hodiny nic a zasa 2 spoje v priebehu 10 minut. spoejnie na Gen. Svobodu 19.25(15) a potom az 20.02 l. 8 ktora ale predpokladam musi byt riadne natrieskana s minimalne 5 minutovym meskanim. vytykam diery medzi pol siedmou a osmou a po tejto diere solo vozidlo (l. 1 18.51 a l. 8 20.02)
a o hodinu tiež:
20:29 - linka 6
20:30 - linka 2
20:33 - linka 8

a zase:

21:30 - linka 2
21:32 - linka 18
21:33 - linka 8

a znova:

22:25 - linka 6
22:25 - linka 21
22:26 - linka 2
22:32 - linka 18
22:33 - linka 8
Komu je inak na prospech toto? pýtam sa SAD, mesta /ktoré schvaľuje CP/ i cestujúcich:
-Zastávka M. Rázusa
linka 2: 19:30 v "x"
linka 6: 19:29 v "x"
linka 8: 19:33 v "x"
linka18:19:32 v "x"

a predtým len 19:01 linka 28 a potom až 20:00 linka 21!!!!

To je čo za intervalovsoť? Za tento vzduch na úseku 3km po konečnú VUO by som dotoval len jednou štvrtinou za 4 busy tvoriace vláčik...asi toto je ten správny smer v MHD TN?
?
a jazdi na starej karose tn 738 am

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.