dnes cca o 12:00 /možno pár minút hore dole/ som viedl L15 spoza mostov ísť ku gymplu...2 cestujúci! A hneď za ňou prázdny bus na presune...a predtým ešte cca 30 min prázdny kĺb prášil na Juh, asi na výkon na L1...takže tie presuny sú u nás asi dosť zlé...bolo by fajn asi dať nejaké oficiálne echo mestu, lebo SADke to vyhovuje, a nemá prečo robiť niečo iné, ako je dohodnuté.
tak od dnes ma Trencin druhu najdrahsiu MHD na Slovensku. v Kosiciach stoji sice 30min. listok 17sk ale su tam casove listky a prejde sa viac za tych 30 ako tu a navyse v TN je len zopar liniek, ktore maju viac ako 30 min. trasu a to l. 11, 2 pokial zachadza k Maxu a l. 3.
v Nitre stoji zakladny CL tolko co v TN ale zlavnene vidu lacnejsie. co sa tyka ceny listka su za nami aj mesta s podstatne vyspelejsou MHD ako Presov a Zilina. hanba:(
Podľa mojich informácií áno. A to akosi nie je SAD.
"od coho potom SAD vlastne je"
SAD je predsa DOPRAVCA. To znamená firma, ktorá zabezpečuje dopravu na linkách, pre ktoré jej bola vydaná licencia, a to v rozsahu, ktorý si objednávateľ výkonov objednal.
mozem sa spytat, kto je teda priamo zodpovedny za subeh 5 autobusov potom 30 min. nic, za prejazdy, klbove vozidla na spojoch kde vozia vzduch a pod. nerobil ten CP VÚD v Ziline? od coho potom SAD vlastne je? povedz komu vynadat za tieto vydarene veci v nasej MHD?:)
Neviem, prečo by sa Juraj ako zamestnanec SAD (alebo ktorýkoľvek iný zamestnanec SAD) mal vyjadrovať k cestovnému poriadku, ktorý SAD ani netvorila a ani neschválila.
no ale musis uznat ze s tym prehodenim 5/15 by sa mnohe vyriesilo z Juhu I. ide na Inovecku a Soblahovskú, kde su dolezite ciele cestujucich len l. 17, ale ta ide len po Soblahovskej. Inovecka=0. dalsi problem su studenti z Juhu I. ktori chodia na Jilemak. najviac vyhovujuca je zastavka Soblahovská, rázc. kde chodi len l. 17 s odchodom 7.12 co je prilis skoro. l. 5 ide 7.27 co by bolo super. a ten spoj 7.23 by mohol byt zrychleny uplne, prva zastavka z Juhu az pri Ozete. dalsia vec cielom mnohych ludi nielen z Juhu I. je oddelenie policie na Inoveckej kde sa vybavuju vsetky doklady
Tiež som si všimol, že Juh II nemá možno dostatočné spojenie s nemocnicou. To však možno nie je ani nutné, lebo L21 chodí poza nemocnicu a L3 pri nemocnici zastavuje /aj keď nie dostatočne/.
1 - Inovecká
3 - Legionárska*
5 - Dlhé Hony*
8 - Soblahovská
9 - Dlhé Hony*
11 - Legionárska*
15 - Inovecká
17 - Soblahovská
18 - Legionárska*
19 - Legionárska*
21 - Električná /vlastne ide okolo nemocnice zozadu/
23 - Inovecká
28 - Dlhé Hony*
* - stojí pri nemocnici
vcera som konecne zistil ktory spoj na l. 23 to jazdi poobede klbovy. 15.50 zo stanice chodi vzduchoprazdny, pred nim l. 1 15.45 solo z Kubrej natrieskana. za toto by som autora CP dokopal na smrt, za to jeho logicke myslenie. alebo 16.15 idu 2 spoje na linke 1 z toho jeden klbovy, zbytocny luxus, ten klbak by to kludne zvladol sam a stalo by zopar ludi...
pripajam preklad od Gympla vikendy:
14:06(5) 11(1) 26(3) 31(1) 31(8) 46(28) 51(1) 52(11) 59(18)
takto je to vlastne kazdu hodinu, az na to ze l. 3 ide len po 10, 14 a 17 hodine a l. 18 ma niekde medzeru. za velku pochvalu stoji preklad liniek 23 a 28, obe maju interval 120min. a spolocny 60, na to je nadhera pozriet:) ale co ma zasa sere preklad na Juh I.=vsetky vozidla naraz a potom 50 minut nic, ale pre nasu SAD-ku bezny trend na usporu nakladov. a na Gen. Svobodu sa mi nepaci X:11 26 31 31 51 nejaky velky zhluk...snad by bolo lepsie upravit tie 3 spoje l. 3 tak aby boli v preklade s l. 5 a s ostatnymi linkami na Gen. Svobodu, pretoze neni ani jedno. z Juhu ide napr. 13.30, avsak 5 minut pred nou ide l. 5 a tak to je pri vsetkych spojoch.
je to katastrofa ale to sa presne podoba na nasu SAD. ako som uz spominal vcera som videl taky mensi vlacik vozidiel 1, 8, 28 isla prva jednotka, vodic potom 8 a 28 pustil a pri Gympli ked tieto dve linky odisli oznamil ludom nech si vystupia. ja osobne sa najcastejsie stretavam so subehom Gymnazium: l. 1 18.21(meskava 5 min.) / l. 23 18:26 / l. 15 18.25 / l. 17 18.27 / l.28 18.26 - v takomto poradi chodia a vacsinou vodici riesia dilemu ze nemaju v tomto zhluku ani kde zastavit na zastavke. ale co je vsak najhorsie ze potom 30 minut nic nejde ani na jeden juzansky smer, az l. 1 18.51 ktoru nasadzuju solo!!! tak sami posudte, napisem tu komplet pred liniek od gympla vo vecernych hodinach:
18:02(8) 06*(1) 09(5) 21*(1-m5) 25(15) 26(23) 26(28) 27(17) 51(1) 52(11) 59(18)
19:02(8) 09(5) 21*(1) 25(15) 27(17) 52(11)
20:02(8) 14(5) 21*(1) 26(28) 36(23) 51(1) 52(11) 59(18)
21:02(8) 21(1) 42(11) 59(18)
22:02(8) 17(5) 31*(1)
23:02(8)
*-vozidla ktore som videl klbove...
za povsimnutie stoji to ze vozidla jazdia v urcitych zhlukoch, pripadne behom 5 minut ale nakoniec idu aj tak naraz pretoze vsetci ludia sa natlacia do prveho busu ten potom naberie meskanie(l.1 18.21). dalsi postreh spojenie na Vychodnu po 18-tej hodine 2 spoje naraz potom 2 hodiny nic a zasa 2 spoje v priebehu 10 minut. spoejnie na Gen. Svobodu 19.25(15) a potom az 20.02 l. 8 ktora ale predpokladam musi byt riadne natrieskana s minimalne 5 minutovym meskanim. vytykam diery medzi pol siedmou a osmou a po tejto diere solo vozidlo (l. 1 18.51 a l. 8 20.02)
Komu je inak na prospech toto? pýtam sa SAD, mesta /ktoré schvaľuje CP/ i cestujúcich:
-Zastávka M. Rázusa
linka 2: 19:30 v "x"
linka 6: 19:29 v "x"
linka 8: 19:33 v "x"
linka18:19:32 v "x"
a predtým len 19:01 linka 28 a potom až 20:00 linka 21!!!!
To je čo za intervalovsoť? Za tento vzduch na úseku 3km po konečnú VUO by som dotoval len jednou štvrtinou za 4 busy tvoriace vláčik...asi toto je ten správny smer v MHD TN?
?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír