Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Petrox:

1832/II bol klasicky bratislavsky Ikarus s indikatormi "NENASTUPIVAT" po stranach dveri. Mali taky splosteny elipsovity tvar.
Na akej linke jazdil, neviem. Ikarus s takymi indikatormi si pamatam z polovice 90. rokov v prevadzke, ale cislo som vtedy nepoznacil, ani linku.
Petrox:

TN-711AM suhlas, /II bolo udajne ex. Kladno ev. c. 15. Toto cislo bolo na 711/II az do jeho vyradenia. Len som zatial nezistil, ake ev. c. Kladno pouzivalo, ci resp. vobec nejake pouzvalo. Ak, tak mozno do privatizacie ex. zavodov CSAD v CR.
Inak 711/I posledny povodny TN Ikarus v natere z vyroby.

681AM tak.
inak podla mojho pozorovania autobusy tn680bo tn738am tn577cb tn 578cb jazdia velmi zriedkavo sa mi zda ze iba par spojov za den a to hlavne tn680bo a ten je z terajsich b732 asi v najlepsom stave
este jedna vec, Marko1: prosim nejake blizsie info o ex. BA 1832/II. Ako vyzeral ❓ Nejake charakteristicke crty ❓ Na ktorej linke sa vyskytoval ❓ Dikyyyy ?
Re: #172 kvorka: touto informaciou si mi ozivil davne spomienky ? na Ikarus jazdiaci na poobednajsej L19 si pamatam, ale bolo to davno-pradavno, konkretne roky 1989-1990. Vtedy tam jazdil tmavofialovy Ikarus 280.08, vnutri s bielymi tycami a trilexami na vsetkych kolesach a viem ze vzdy robil pekelny randal, islo pravdepodobne o jeden z prvych a najstarsich Ikarusov v TN (ECV pochopitelne neviem, pochybujem ze by sa jednalo o spominany "trojdverak" TN-642AM/I) ? Pamatate si ho niekto ❓

Re: #174, 175 draxter, Marko1: zaklad pri TN-711AM je ujednotit sa, ci fakt ide len o 1 alebo 2 rozne busy. Na L18 si bordovy Ikarus, jazdiaci prakticky pocas celych 90-tych rokov, pamatame asi vsetci. Bol to fakt pekelny srot, rozpadnuty navonok aj v interieri. Ja osobne si pamatam reklamu "Slovenska sporitelna" alebo "poistovna" (uz neviem presne ? ), ktoru bolo mozne dlho vidiet na pravom boku jeho predneho dielu, pod oknami, medzi 2. dverami a klbom. Tato 711tka postupne chradla az do cca. prelomu rokov 2000/2001. Potom sa stratila a na jej mieste jazdila nejaka zalozna B732 a od marca 2001 na jeho mieste zaskakoval ex-kladenacky TN-642AM/II. Zhruba v lete 2001 sa na L18 opat zacal objavovat bordovy 280.08 s ECV TN-711AM. Mal taky isty stresny kryt ako povodna 711tka, no bol to podobny rozpadajuci sa vrak, cize o nejakej GO povodneho busu sa hovorit nedalo. Okrem toho, dokonale si pamatam zvuk motoru povodnej 711tky a tato dalsia 711tka znela motoricky uplne inac! Priklanal by som sa k variante, ze ide o 2 rozne busy, kde TN-711AM/I je povodny trenciansky Ikarus, ktory u nas fungoval od vyrobenia cca.1989 az do prelomu 2000/01. Od leta 2001 na jeho miesto nastupil TN-711AM/II z Kladna, ktory k nam prisiel v podstate dozit ☠ Co vy nato pamatnici, suhlasite s takouto verziou ❓

Re: #179 mato5287: uplne chapem zmatok okolo TN-681AM. Takze pokial si spravne pamatam, tak TN-681AM/I bola Karosa B 732, s tmavocervenymi pruhmi (v takomto prevedeni jazdili aj dnes uz urcite zlikvidovane Karosy TN-655AM a TN-675AM/I). TN-681AM/I vyradili tusim este v roku 2003, najneskor v roku 2004. Na jeho miesto prisla Karosa B 731 z Ciech, s bielymi napismi mestska doprava a ciernymi nastup/vystup pri dverach, to bola TN-681AM/II. Vyradena v roku 2006. Dnes mozes v uliciach vidiet uz TN-681AM/III #80), Karosu B 732 tiez udajne z Ciech, ktora je v skutocnosti byvala TN-693AM/II a TN-846BP ? ? ? a ma netradicnu farebnu kombinaciu bielej a cervenej farby, 2 vodorovne biele pruhy na cervenom podklade pod oknami, zobrazenie tejto aktulanej TN-681AM/III najdes na stranke http://www.mhdtn.estranky.cz/clanky/autobusy-mhd-trencin/naterove-prevedenia
ako zalozaky jazdia 3 karosy jeden co mal reklamu maron potom old herold a uz spominany ,,divny autobus" je v bielom prevedeni a pod okienkom pri vodičovej kabine zvonka je myslim nejaky červeny pas
Reakcia na: mato5287 #185:
jaj som si nevsimol pises tu tu SPZ, no tak napr. na stranke http://www.mhdtn.estranky.cz/clanky/autobusy-mhd-trencin/autobusy sa nachadza v zozname a najdes ho aj medzi fotografiami
Reakcia na: mato5287 #184:
ktory biely myslis? napada mi len jeden a to zalozak ktory mal povodne reklamu MARON, dnes jazdi v bielom prevedeni. a to urcite nieje totozny autobus s tym co mal napis mestska doprava:) a neviem ci na tom spominanom spoji l. 21 nejazdi autobus z byvalej domovskej linky 5, konkretne myslim #84 TN-738AM
a este jedna vec v ziadnom katalogu ani zozname vozidiel som nenasiel vozidlo s špz tn 738 am ktore premava na mhd je to karosa b 732 chodi myslim aj na linke cislo 21 s odchodom z juhu o 10:50 hod
teraz chodi bieli autobus s špz tn 681 am prerto sa mi to zda divne viem ze jazdil s napisom mestska doprava a preto sy myslim ze sadka kupila nejaku staru vyradenu karoseriu prehodili vyrobne cislo a špz a teraz je to ako zalozak
Reakcia na: draxter #178:
na to hlasenie zastavok si pamatam:) a este dodavam jeden bus co jazdil na osmicke TN-847AM s reklamou Old Herold, stale ho mozno vidiet v zalohe na primestkych AL
Reakcia na: milan005 #181:
konkretne jedina Karosa B731 v TN, ktoru si pamätam. neviem ci nemala nahodou vovnutri prazky prepravny poriadok, nevie niekto ci bola z Prahy? cosi sa mi mari
Reakcia na: mato5287 #179:
asi myslis Karosu ktora mala pobokoch a vpredu napis MESTSKA DOPRAVA. nejazdi ale minimalne od minuleho leta
Reakcia na: mato5287 #179:
kde a kedy si ho videl jazdiť ako záložák?
zaujímalo by ma prečo sa vozidlo tn 681am všade uvádza ako vyradené pričom stále jazdí ako záložné vozidlo .... alebo sa v sad robia podvody s preváraním výrobních čísel karosérii
Reakcia na: milan005 #177:
po zakúpení 1995 sa na L8 udomácnil 758AM, linka 8 bola "polokĺbová".Druhé poradie vykonávala karosa "Globtel",taká celá oranžová...pamätná bola tým, že na nej nachvíľu boli osadené polské Transparenty a hlásila zastávky /aj keď dakedy dosť divoko/. Čiže L8 nebola čisto sólo ani kĺb...

Čo si ja pamätám, tak L1 bola samý kĺb, možno ráno v špičke aj niečo iné.
Reakcia na: draxter #171:
na l. 8 este pred rokom 2002 bolo vypravovane len jedno klbove vozidlo nie? ikarus 280.87 ECV TN-758AM a este si matne spominam ze v poobednajsich hodinach to boli tusim spoje 16.48 a 18.08 z Juhu a v opacnom smere zo Sihote vykonavane ikarusom 280.08 TN-680AM mal hore na prednom skle napis MATADOR a jazdil hlavne na linke c. 17 a 1 neskor aj tie 2 pary spojov na linke c. 8 boli presunute na l. 1 16.45 a 18.15. inak bola linka 1 vykonavana solo busmi, nem?:) a v neskorsom obdobi cca v roku 2004 uz sa na nej ani klbove vozidlo nevyskytlo
Reakcia na: kvorka #172:
ikarus na l. 13 si mohol pravidelne vidiet v dnoch skolskeho vyucovania 7.35 zo stanice smerom do Zablatia a subezne s nim jazdila aj kratka Karosa a co si spominam oba busy boli dost vytazene, v Zablati sa mi zda je fakulta mechatroniky TnUAD a tym smerom jazdilo dost studentov
Petrox:

ex. BA 1832/II bol uz rozoberany, ked 711/I este jazdil. Bol to zrejme povodny TN, vymeneny za ten ex. Kladno

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.