Petrox:
TN-711AM suhlas, /II bolo udajne ex. Kladno ev. c. 15. Toto cislo bolo na 711/II az do jeho vyradenia. Len som zatial nezistil, ake ev. c. Kladno pouzivalo, ci resp. vobec nejake pouzvalo. Ak, tak mozno do privatizacie ex. zavodov CSAD v CR.
Inak 711/I posledny povodny TN Ikarus v natere z vyroby.
681AM tak.
TN-711AM suhlas, /II bolo udajne ex. Kladno ev. c. 15. Toto cislo bolo na 711/II az do jeho vyradenia. Len som zatial nezistil, ake ev. c. Kladno pouzivalo, ci resp. vobec nejake pouzvalo. Ak, tak mozno do privatizacie ex. zavodov CSAD v CR.
Inak 711/I posledny povodny TN Ikarus v natere z vyroby.
681AM tak.
Petrox
Re: #174, 175 draxter, Marko1: zaklad pri TN-711AM je ujednotit sa, ci fakt ide len o 1 alebo 2 rozne busy. Na L18 si bordovy Ikarus, jazdiaci prakticky pocas celych 90-tych rokov, pamatame asi vsetci. Bol to fakt pekelny srot, rozpadnuty navonok aj v interieri. Ja osobne si pamatam reklamu "Slovenska sporitelna" alebo "poistovna" (uz neviem presne ? ), ktoru bolo mozne dlho vidiet na pravom boku jeho predneho dielu, pod oknami, medzi 2. dverami a klbom. Tato 711tka postupne chradla az do cca. prelomu rokov 2000/2001. Potom sa stratila a na jej mieste jazdila nejaka zalozna B732 a od marca 2001 na jeho mieste zaskakoval ex-kladenacky TN-642AM/II. Zhruba v lete 2001 sa na L18 opat zacal objavovat bordovy 280.08 s ECV TN-711AM. Mal taky isty stresny kryt ako povodna 711tka, no bol to podobny rozpadajuci sa vrak, cize o nejakej GO povodneho busu sa hovorit nedalo. Okrem toho, dokonale si pamatam zvuk motoru povodnej 711tky a tato dalsia 711tka znela motoricky uplne inac! Priklanal by som sa k variante, ze ide o 2 rozne busy, kde TN-711AM/I je povodny trenciansky Ikarus, ktory u nas fungoval od vyrobenia cca.1989 az do prelomu 2000/01. Od leta 2001 na jeho miesto nastupil TN-711AM/II z Kladna, ktory k nam prisiel v podstate dozit ☠ Co vy nato pamatnici, suhlasite s takouto verziou
Re: #179 mato5287: uplne chapem zmatok okolo TN-681AM. Takze pokial si spravne pamatam, tak TN-681AM/I bola Karosa B 732, s tmavocervenymi pruhmi (v takomto prevedeni jazdili aj dnes uz urcite zlikvidovane Karosy TN-655AM a TN-675AM/I). TN-681AM/I vyradili tusim este v roku 2003, najneskor v roku 2004. Na jeho miesto prisla Karosa B 731 z Ciech, s bielymi napismi mestska doprava a ciernymi nastup/vystup pri dverach, to bola TN-681AM/II. Vyradena v roku 2006. Dnes mozes v uliciach vidiet uz TN-681AM/III #80), Karosu B 732 tiez udajne z Ciech, ktora je v skutocnosti byvala TN-693AM/II a TN-846BP ? ? ? a ma netradicnu farebnu kombinaciu bielej a cervenej farby, 2 vodorovne biele pruhy na cervenom podklade pod oknami, zobrazenie tejto aktulanej TN-681AM/III najdes na stranke http://www.mhdtn.estranky.cz/clanky/autobusy-mhd-trencin/naterove-prevedenia