Reakcia na: vlado54 #15187:
Skúsim takto.Po roku 1989 sa vo verejnosti ustálil názor, že tu máme budovať túto republiku takmer iba zo zdrojov EÚ. To sme teda dopadli. Kto zdroje vytvoril z tých príspevkov EÚ? Nuž veru aj Slováci. A ja som Slovák. Takže žiadne nenávratné príspevky bez nášho vkladu neexistujú. O tom, či financie na onú opachu idú, či nejdú z mestskej kasy / píšeš síce o nenávratnom príspevku / je stále to isté. Inak očakávam, že sa tu niekto vyjadrí k doterajším informáciám, koľko opacha zožerie a to zo všetkých zdrojov. Dielčie čísla sú dohľadateľné, ide mi iba o to, či to vôbec dvíhači rúk vedia. Napríklad Rasťo Harakal zo Štandardu dňa 23.7.2024 o 16:29 píše, citujem,, Peniaze na Fiesta most idú z prvej výzvy. Celková výška je po upravenom rozpočte necelých 15 miliónov eur bez DPH. Cena stúpla po analýze rozborov, v ktorých sa ukázalo, že starý náter mosta obsahuje olovo a musia vytvoriť prachotesné prostredie,, koniec citátu. Takže ešte sa nevie, čo z tej opachy vzíde. Ak tu bola položená otázka , že prečo spájať oné dva mosty, nuž preto. Všetko je o prioritách. Moja priorita je cestný most a priorita vedenia mesta je zas niečo iné.
Michal Mazánik
Preto len v skratke na margo cestujúcej na vozíku, na mnohé tieto požiadavky sa neodpisuje ľahko, keď ide o ľudí s hendikepom alebo o seniorov. Ale žiaľ, je to mestská HROMADNÁ doprava a naozaj často individuálne cesty medzi dvoma konkrétnymi bodmi sa nedajú pokrývať linkami MHD. Časť ľudí to môže vnímať ako alibizmus, ale za mňa je toto jednoducho fakt. Existujú aj iné riešenia, ako môžu samosprávy zabezpečiť dopravu po špecifických trasách pri jednotlivých cestujúcich s obmedzenou schopnosťou pohybu, napr. sociálny taxík a podobne. Nie je možné a ani vhodné všetky dopyty po preprave riešiť presmerovaním MHD.