Často bývam na adresu dopravcu, aj v tu v diskusnom fóre, kritický. Dnes by som ale rád zverejnil jednu pozitívnu skúsenosť. Včera (štvrtok) som čakal pri gymnáziu na 11-tku (spoj o 18:49) a keď spoj dlhšiu dobu neprichádzal, zistil som na Ubiane, že už 10 minút stojí pod mostom. Ako som následne zistil, jednalo sa pravdepodobne o menšiu nehodu, po ktorej išlo vozidlo do vozovne.
Čo je ale podstatné, automaticky som predpokladal, že musím počkať na 5-ku (o 19:11). O to viac som bol prekvapený, keď po zhruba ďalších 5 minútach prišiel náhradný autobus #37, ktorý spoj dokončil (s meškaním 15 minút). Takýto aktívny prístup dopravcu ma veľmi potešil a preto to sem píšem. Myslím, že cestujúci to očakávajú ako samozrejmosť a snáď to tak bude aj v budúcnosti.
Jediná nevýhoda je, že na väčšine zastávok ešte nemáme LCD panely, ktoré by mohli cestujúcich informovať o predpokladanej výške meškania. PS: týmto príspevkom samozrejme nechcem prekrývať množstvo negatív našej MHD, no prišlo mi fér sa podeliť aj s pozitívnou skúsenosťou
Čo je ale podstatné, automaticky som predpokladal, že musím počkať na 5-ku (o 19:11). O to viac som bol prekvapený, keď po zhruba ďalších 5 minútach prišiel náhradný autobus #37, ktorý spoj dokončil (s meškaním 15 minút). Takýto aktívny prístup dopravcu ma veľmi potešil a preto to sem píšem. Myslím, že cestujúci to očakávajú ako samozrejmosť a snáď to tak bude aj v budúcnosti.
Jediná nevýhoda je, že na väčšine zastávok ešte nemáme LCD panely, ktoré by mohli cestujúcich informovať o predpokladanej výške meškania. PS: týmto príspevkom samozrejme nechcem prekrývať množstvo negatív našej MHD, no prišlo mi fér sa podeliť aj s pozitívnou skúsenosťou
kvorka