Často bývam na adresu dopravcu, aj v tu v diskusnom fóre, kritický. Dnes by som ale rád zverejnil jednu pozitívnu skúsenosť. Včera (štvrtok) som čakal pri gymnáziu na 11-tku (spoj o 18:49) a keď spoj dlhšiu dobu neprichádzal, zistil som na Ubiane, že už 10 minút stojí pod mostom. Ako som následne zistil, jednalo sa pravdepodobne o menšiu nehodu, po ktorej išlo vozidlo do vozovne.
Čo je ale podstatné, automaticky som predpokladal, že musím počkať na 5-ku (o 19:11). O to viac som bol prekvapený, keď po zhruba ďalších 5 minútach prišiel náhradný autobus #37, ktorý spoj dokončil (s meškaním 15 minút). Takýto aktívny prístup dopravcu ma veľmi potešil a preto to sem píšem. Myslím, že cestujúci to očakávajú ako samozrejmosť a snáď to tak bude aj v budúcnosti.
Jediná nevýhoda je, že na väčšine zastávok ešte nemáme LCD panely, ktoré by mohli cestujúcich informovať o predpokladanej výške meškania. PS: týmto príspevkom samozrejme nechcem prekrývať množstvo negatív našej MHD, no prišlo mi fér sa podeliť aj s pozitívnou skúsenosťou
Čo je ale podstatné, automaticky som predpokladal, že musím počkať na 5-ku (o 19:11). O to viac som bol prekvapený, keď po zhruba ďalších 5 minútach prišiel náhradný autobus #37, ktorý spoj dokončil (s meškaním 15 minút). Takýto aktívny prístup dopravcu ma veľmi potešil a preto to sem píšem. Myslím, že cestujúci to očakávajú ako samozrejmosť a snáď to tak bude aj v budúcnosti.
Jediná nevýhoda je, že na väčšine zastávok ešte nemáme LCD panely, ktoré by mohli cestujúcich informovať o predpokladanej výške meškania. PS: týmto príspevkom samozrejme nechcem prekrývať množstvo negatív našej MHD, no prišlo mi fér sa podeliť aj s pozitívnou skúsenosťou
Dispecer
Pokiaľ je mesto slabé vo vyžadovaní kvalitnej MHD, je úplne jedno, či MHD zabezpečuje miestna SAD, jej vlastný dopravný podnik alebo ktorákoľvek iná spoločnosť. Lenže toto nie je problém Trenčína, ale viacerých samospráv.
Tam, kde sa darí zvyšovať alebo aspoň udržať kvalitu MHD na úrovni, je to obvykle iba vďaka pár ľuďom, ktorí dokázali presvedčiť zvyšných partnerov o potrebnosti opatrení na zvýšenie / udržanie tejto kvality.