Reakcia na: capaCity #11494:
toto neviem, 41 je celkový počet vozov, reálne je to teda isto menej do dennej výpravy, zvyšok je záloha (tuším 37+4), ale už to tu niekto písal. Ale faktom je, že kĺbové vozy jazdia na 4 turnusoch, ale ich k dispozícii 5. Takže ten "záložný" by podľa mňa jazdil mal tam, kde je kapacita na hrane už len kvôli kultúre cestovania miesto nejakej 952 a v prípade poruchy ktoréhokoľvek kĺbaku by sa toto 5. poradie robilo sólo. Mne osobne prekáža teraz, keď vidím tú tlačenku na 24 ráno. 5 kĺbakov stojí, hoci jeden by sa tam krásne nasadil a bolo by, ale to by objednávateľ "musel chcieť" urobiť aj niečo pre cestujúceho...
JurajZaTn
- Orientacne vytipovat niektory zo sucasne vyrabanych elektrobusov a jeho zatial teoreticke dopravno-technicke parametre v podmienkach Trencina. Teda ak napriklad vieme denny dojazd na jedno nabitie na rovine v kilometroch, prepocitat to na realny pocet spojov v miestnych polokopcovitych podmienkach Trencina.
- Kedze mi je luto chatrajuceho lesoparku Brezina, zaslej slavy hotela a aktivit Trencanov, linka elektrobusom mala preskumat mozne spojenie sidliska JUH so zeleznicnou stanicou cez lesopark. Nie ako (zatial predcasnu) nahradu l.c. 1 alebo 22, ale ako moznost dostat sa Trencanom a navstevnikov mesta do lesoparku ekologicky a z oboch stran. Taktiez popisat miestny stav komunikacii v lesoparku a predpokladany rozsah ich uprav na prevadzku elektrobusu.
Vysledkom je zaujimava praca s troma navrhmi linky.
Zdroj: HLAVATY, Patrik: ANALÝZA SÚČASNÉHO STAVU ZABEZPEČENIA OBSLUHY SÍDLISKA JUH S AUTOBUSOVOU STANICOU V MESTE TRENČÍN A NÁVRH ZABEZPEČENIA OBSLUHY SÍDLISKA JUH CEZ LESOPARK BREZINA ELEKTROBUSOM, Diplomová práca, ZU KCMD 2018
Var.1
Var.2
Var.3