Reakcia na: dave6 #11009:
1) terminál v navrhovanej podobe by zabetónoval problematické riešenie na dlhé desaťročia. Z pohľadu stromov, z pohľadu dopravy, z pohľadu pešieho presunu v rámci železnice/pal/mhd.2) nemusí všetko riešiť jeden veľký investor. Mesto ich môže vysporiadať, rozdeliť a ponúknuť menším investorom. V konečnom dôsledku, nejaké skúsenosti z toho sú z čias riešenia pozemkov v dnešnom priemyselnom parku v Záblatí a aktuálne sa takto nejako rieši priestor, ktorí vznikol po presune železnice.
syko
V prvom rade, obe stanice sú na celkom dobrom mieste. Na okraji centra v území, na ktorého časti je možné niečo vybudovať do pár rokov (miesto terminálu) a s ešte väčším potenciálom do budúcnosti, až sa Ministerstvo obrany zbaví kasárni v prospech mesta. Čiže máme na okraji centra priestor, ktorý sa môže v budúcnosti stať cieľom ciest s úradmi, obchodmi, kanceláriami, možno bytmi s perfektnou dostupnosťou hromadnou dopravou zo širokého okolia.
Čo sa týka nejakej novej linky - nesúhlasím. Ak treba, v spolupráci s Tescom, Trenčín retail park a.s. (majiteľ Laugarícia), samosprávnym krajom poriešiť pozemky na hrane Asko/Laugo, postaviť tam autobusovú zastávku a reorganizovať prímestskú dopravu tak, že nejaká linka zo severu bude pokračovať na juh od mesta - trebárs jedna linka z Dubnice n. V. do Dubodiela. To by však na kraji museli byť aspoň takí dopravní fanatici...