Reakcia na: Marek6283 #11007:
Práve si pomenoval jednu z hlavných nevýhod územného plánovania v štýle "single-use zoning" na periférii, v tomto prípade mega obchodnej zóny v Belej. Bez auta, autobusu a bicykla je to na figu a musíš riešiť rozširovanie ciest, pridávanie spojov.V prvom rade, obe stanice sú na celkom dobrom mieste. Na okraji centra v území, na ktorého časti je možné niečo vybudovať do pár rokov (miesto terminálu) a s ešte väčším potenciálom do budúcnosti, až sa Ministerstvo obrany zbaví kasárni v prospech mesta. Čiže máme na okraji centra priestor, ktorý sa môže v budúcnosti stať cieľom ciest s úradmi, obchodmi, kanceláriami, možno bytmi s perfektnou dostupnosťou hromadnou dopravou zo širokého okolia.
Čo sa týka nejakej novej linky - nesúhlasím. Ak treba, v spolupráci s Tescom, Trenčín retail park a.s. (majiteľ Laugarícia), samosprávnym krajom poriešiť pozemky na hrane Asko/Laugo, postaviť tam autobusovú zastávku a reorganizovať prímestskú dopravu tak, že nejaká linka zo severu bude pokračovať na juh od mesta - trebárs jedna linka z Dubnice n. V. do Dubodiela. To by však na kraji museli byť aspoň takí dopravní fanatici...
Richard Ščepko
@Marek6283: Projekt je vypracovaný, už som si ho vyžiadal. Keď ho budem mať, pošlem/zverejním.