Reakcia na: dave6 #10970:
E-mail ktorý som poslal SAD-ke v ňom som popisoval môj problém a pýtal som sa ako presne si vypýtať lístok, čiže pri takomto informačnom e-maily určite neplatí 30 dňová lehota keďže sa jednalo o informáciu, ktorú som požadoval, nič som nereklamoval.A podľa odpovede:
"Dobrý deň.
Vo vybraných linkách prímestskej autobusovej dopravy (nástupná a výstupná zastávka na území mesta Trenčín) platí časový predplatný lístok za rovnakých podmienok ako v linkách mestskej hromadnej dopravy v Trenčíne, ale nakoľko v tomto type dopravy nefunguje automatický výdaj cestovných lístkov, je potrebné pred označením si cesty upozorniť vodiča, že ste držiteľom časového predplatného lístka.
S pozdravom
PaedDr. Jana Ondrášková
vedúci Oddelenia tarifných služieb"
Sa mi ani nechce naťahovať a sto rokov riešiť reklamáciu keď táto odpoveď im trvala od minulého štvrtku. Zároveň ja už som asi aj 7 krát možno aj viac čo som išiel na území Trenčína prímestkým autobusom, a vždy sa mi to stalo, a vypísať im aké spoje a kde som išiel si už naozaj nepamätám a cestovné lístky zahadzujem. Hlavne ja som si pýtal lístok s tým, že chcem študentský takže kvôli tomu mi dávali vynútené lístky, lebo nikde som nevidel napísané ako si pýtať lístok keď mám mesačník.
Zároveň keď som išiel dnes tak som si vypýtal, lístok, že mám predplatný časový lístok a vodič niečo naťukal a normálne mi už nedalo lístok, ale zase minulý piatok vodič vôbec nevedel ako to nahodiť tak nahodil vynútený lístok, čiže jeden vodič vie a druhý nie... to je logika
Ale asi to vyriešim tak, že ak vodič to nebude vedieť nahodiť a dá mi vynútený lístok tak pekne prídem k nim na Hasičskú a ten lístok im dám, že čo to znamená a ešte im aj poviem, že prečo to nevedia všetci vodiči.
dave6