na 17.000 je ešte nie celá, podľa zmluvy je cena 22.392 EUR!
Tu je zmluva č. 1064: http://egov.trencin.sk/Default.aspx?NavigationState=778%3a0%3a
Odporúčam prečítať článok V bod 3, pretože dielo má mať šesť častí (A-F)
Časť A: Analýza súčasného stavu MHD Trenčín
Časť B: Návrh novej organizácie MHD Trenčín
Časť C: Spracovanie plánu dopravnej obslužnosti MHD Trenčín
Časť Spracovanie turnusového plánu prevádzky liniek MHD
Časť E: Prerokovanie dokumentácií s verejnosťou
Časť F: Spolupráca pri zavedení novej organizácie MHD Trenčín do prevádzky
Pokiaľ som dobre videl čo je uverejnené a čo sa má prerokovať, tak som práve nevidel časť D, ktorá je veľmi dôležitá aj s ohľadom na prílohu č. 1 k zmluve, ktorá práve pojednáva o nasadení vozidiel a o prejazdoch, čo sú nesmierne dôležité údaje.
áno, konečná na znamenie, to je úžasná perla demencie ? Rovnako ako pseudonosná linka do priemyselného parku každým spojom ? To už hej, to je nóvum jak sviňa.
odporúčam všetkým, ktorých príspevky si vážim a myslíte to s našou MHD dobre, prečítajte si "výsledky" práce pre mestá PO (neprijali návrh) BB (neprijali návrh) TT (prijali a museli meniť), BA (tiež neprijali). Jednoducho sú to orgie ceruzky a papiera mimo realitu, hádam budem teraz cestou na tréning prestupovať z Juhu II na Sihoť? a to je len špička ladovca........................
Si robíš srandu???
Trenčianska AKOŽE dopravná akadémia je všetko, len nie DOPRAVNÁ! V kooperácii so SADkou by vytvorila dokument hodný akurát pre kompostáreň v Nemšovej?
Tebou spominane delenie na dopravne, vyhybne, zastavky, stanice, nakladiska-zastavky a i. je dopravne delenie zeleznice. Toto cestujuci nerozlisuju. Aj vlaky ZSSK maju hlasenie: "nasleduje, zastavka - Piestany"
Napr.: "ZST Vinohrady" v BA, tiez len zeleznicna zastavka. Nevidel by som v tom problem, ze dopravne podniky toto nerozlisuju...
Ešte som čítal hlavný dokument optimalizácie MHD. Oceňujem, že DIC navrhuje zavedenia nových zastávok na znamenie, ale nerozumiem prečo by na znamenia mala byť zastávka OC Laugarício. Podľa uvedenej tabuľky DIC tam za čas 04-23 nastúpilo 6 ľudí - čo nemôže byť pravda. Veď všetci vieme, aká je vyťažená MHD do Laugarícia. Podobný nezmysel je aj pri zastávke TESCO. Buď to ja nesprávne chápem alebo neviem, kde získali takéto údaje:
Ja sa práve čudujem, pretože ak vedenie mesta nechodí do práce pešo, tak sú závislí na kvalitnej autobusovej doprave - buď preto, lebo ju sami používajú alebo preto, aby im pri cestách autom nerobili problém dopravné zápchy a parkovanie.
Tie pocty spojov za den su v tych tabulkach povacsine nezmysel. Napr pri linke 1 je tam cislo 55 vo vsetky dni pricom dokonca aj pracovny den ma len 40 spojov. Tym padom nesedi ani pocet km za den na linke, realne cislo zistis ked si predelis pocet km za rok poctom dni.
To len ku kvalitnej praci s tabulkami
K cestovnemu poriadku ano je to len navrh, ale ked uz expert spomenie zavedenie prestupneho systemu nech aj tak cestovny poriadok upravi.
Ak chcem ist zo sihote cez vikend napr. na gen svobodu po 10h musim cakat na prestupe po novom cca 40minut. To je ako bonus, dnes cez vikend idu dva spoje za hodinu na juh (mimo l 28) po novom jeden, na jednu konecnu a s neexistujucim prestupom na druhu.
Toto spravil fakt nejaky dopravny expert specialista na verejnu dopravu ?
Na taku MHD sa vyserie aj zvysok ludi co nou dnes chodia. Sice nie som az tak prekvapeny pri rozhodnutiach dnesneho vedenia mesta.
Miesto "renomovanej" spoločnosti DIC plnej klobáskových inžinierov pán primátor v súvislosti s optimalizáciou MHD mal radšej dať zarobiť trenčianskej dopravnej akadémii v spolupráci so SADkou, myslím že zamestnanci SAD a študáci predsa len viac poznajú trenčiansku MHD, ako nejakí trtkovia z Blavy a spoločnými silami aj s pedagógmi by istotne vymysleli niečo zmysluplnejšie a hlavne lacnejšie.
milan001: Tebou navrhovaný názov "Električná, žel.st." je zavádzajúci názov, nakoľko "Trenčín predmestie" nie je "stanica" (nemôžu sa tu vlaky križovať ani predchodiť, je tam len jedna koľaj), ale je z hľadiska žel. terminológie "zastávka", potom by správnejšie pomenovanie bolo "Električná, žel. zast.".
asi sa súdruhom nechcelo v noci sčítavať, lebo naozaj linka 50 v danom týždni jazdila v noci z piatka na sobotu 23:20, 00:20, 01:20, 02:20, 03:20 a teda čísla chýbajú!!!
presne, a rovnako tak pomer špička - sedla je 60 - 40, čo pri linke jazdiacej 30 min v špičke (napr. L8) znamená, že by v sedle nemala jazdiť len v 60 min intervale!
- ako je možné že medzi 00:00 a 04:00 je nástup cestujúcich 0? Veď v paitok premáva linka 50 a prázdna nešla a ani enmohla vo všetkých svojich spojoch. Niekto asi zavádza...a potom sa robia takéto nezmysly?
pri súčasných názvoch mi často vadí dĺžka, 90% je dobrých, len treba myslieť aj na displeje v busoch či označníky, kde čím jednoduchší názov, tým lepšie. Ja osobne chválim hlavne tú kotolňu, LIDL by bolo určite lepšie, rovnako zimák a R8zuska. Aj Mateja Bela by bolo iste lepšie ako je teraz. Ešte okrem toho navrhujem toto:
Premenovať:
Výchdoná > Lavičková
gen.M.R.Štefánika, Merina > Pod Sokolice (smer Kubra)
gen.M.R.Štefánika, Merina > OZC Max (smer stanica)
gen.M.R.Štefánika > OZC Max
Ku štvrtiam, Baumax > Ku štvrtiam
Skrátiť:
Biskupická, čistička > BIksupická, ČOV
Bratislavská, Old Herold > Old Herold
Električná ul, predmestie > Električná, žel.st.
gen. Svobodu, Pod Juhom > Pod Juhom
Kasárenská, Majerská > Majerská, rázc.
Kubranská, Pred pošom > Pred poľom
Legionárska, reštaurácia > Legionárska, Perla
Saratovská, pri parku > Saratovská, park
Tesco, zóna > Tesco
Zlatovce, Detské mestečko > Detské mestečko
A ešte by som zrušil zastávky:
Inovecká (Smer Juh) > náhrada Ku štvrtiam hneď za rohom
Opatovská, nadjazd
Zlatovská > presunúť do protipolohy Zlatovská, nák.stred.
A zriadil by som nové zastávky:
Mobelix (zastávka je hotová)
Vinohrady (v novej obytnej štvrti bus nikde nestojí kilometer ani na jednu stranu)
Zlatovská, pumpa (aj tak sa busy otáčajú vzadu, alebo potom niekde na Brnianskej a nech sa točia na kruháči)
Stavokov - busy do priem.parku tade idú a ľudia čo tam robia by uvítali keby tam stáli
a podla by aj zastávka ako je nový kruháč v Zlatovciach na výjazde z nového podjazdu (napr. Zlatovce, družstvo)
a dal viac azstávok na znamenie!
a zrušil by som krúženie v obchodnej zóne, bus by šiel hneď nazad
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter
Tu je zmluva č. 1064: http://egov.trencin.sk/Default.aspx?NavigationState=778%3a0%3a
Odporúčam prečítať článok V bod 3, pretože dielo má mať šesť častí (A-F)
Časť A: Analýza súčasného stavu MHD Trenčín
Časť B: Návrh novej organizácie MHD Trenčín
Časť C: Spracovanie plánu dopravnej obslužnosti MHD Trenčín
Časť Spracovanie turnusového plánu prevádzky liniek MHD
Časť E: Prerokovanie dokumentácií s verejnosťou
Časť F: Spolupráca pri zavedení novej organizácie MHD Trenčín do prevádzky
Pokiaľ som dobre videl čo je uverejnené a čo sa má prerokovať, tak som práve nevidel časť D, ktorá je veľmi dôležitá aj s ohľadom na prílohu č. 1 k zmluve, ktorá práve pojednáva o nasadení vozidiel a o prejazdoch, čo sú nesmierne dôležité údaje.