Bude s presunutím zástavky Hodžova ZŠ zrušená zástavka Kpt. Nálepku ? Lebo ja chápem premiestnenie aj ako zlúčenie len som sa túto informáciu nikde nedočítal. Predpokladám, že sa s tým ale počíta ako so samozrejmosťou vďaka blízkej polohe.
No tak stalo sa mi to ešte doteraz trikrát, dvakrát som bol na Hasičskej, a s tým, že by mi tam nepomohli moc nebola pravda, bol som tam predvčerom a aj pani tam volala na dispečing, a nakoniec mi aj vrátili peniaze keďže mám časový predplatný lístok, a dnes som tam bol znova, a už mi bolo odporúčené napísať na email sťažnosť, že aby to začali riešiť.
Najviac na tom sranda je, že vodiči Trenčiansky nevedia nahodiť časový predplatný lístok, ale včera som išiel jedným Ilavským ktorý išiel do Dubnice a vodič niečo mrmlal, že to sa nedá či čo, nahodil tuším obyčajný kde písalo na displeji 0,80€ a v poriadku len píplo a mal som lístok aký som mal mať, čiže mali by pekne preškoliť všetkých vodičov, keď sa dokázali naučiť ako vydávať lístky ako v MHD tak doučiť sa navyše vydávať časový predplatný lístok by hádam nemal byť veľký problém.
Projektová dokumentácia k presune a teda vytvoreniu novej zastávky MHD na Hodžovej (Hodžova ZŠ). Presunie sa bližšie k ZŠ a k štadiónu M. Gáboríka.
Projektantom je žena, čo vidieť na spracovaní (lavičky, zeleň, komplexne riešený priestor a pod.).
chápem, predtým si ani ty nevedel ako to správe pýtať, takže de facto, ti dali správne študentský ako si si vypýtal. ? Je to o tom, že niektorí vodiči vedia a evidentne sa stále nájdu takí čo nevedia, s týmto ti už potom nepomôžu ani na hasičskej, ale treba sa priamo obrátiť na dispečing aby konkrétneho vodiča ( podľa čísla na lístku ) preškolili ako pracovať s mesačníkmi v rámci mesta. Každopádne držím palce aby si narazil len na tých čo sa tomu rozumejú?
E-mail ktorý som poslal SAD-ke v ňom som popisoval môj problém a pýtal som sa ako presne si vypýtať lístok, čiže pri takomto informačnom e-maily určite neplatí 30 dňová lehota keďže sa jednalo o informáciu, ktorú som požadoval, nič som nereklamoval.
A podľa odpovede:
"Dobrý deň.
Vo vybraných linkách prímestskej autobusovej dopravy (nástupná a výstupná zastávka na území mesta Trenčín) platí časový predplatný lístok za rovnakých podmienok ako v linkách mestskej hromadnej dopravy v Trenčíne, ale nakoľko v tomto type dopravy nefunguje automatický výdaj cestovných lístkov, je potrebné pred označením si cesty upozorniť vodiča, že ste držiteľom časového predplatného lístka.
S pozdravom
PaedDr. Jana Ondrášková
vedúci Oddelenia tarifných služieb"
Sa mi ani nechce naťahovať a sto rokov riešiť reklamáciu keď táto odpoveď im trvala od minulého štvrtku. Zároveň ja už som asi aj 7 krát možno aj viac čo som išiel na území Trenčína prímestkým autobusom, a vždy sa mi to stalo, a vypísať im aké spoje a kde som išiel si už naozaj nepamätám a cestovné lístky zahadzujem. Hlavne ja som si pýtal lístok s tým, že chcem študentský takže kvôli tomu mi dávali vynútené lístky, lebo nikde som nevidel napísané ako si pýtať lístok keď mám mesačník.
Zároveň keď som išiel dnes tak som si vypýtal, lístok, že mám predplatný časový lístok a vodič niečo naťukal a normálne mi už nedalo lístok, ale zase minulý piatok vodič vôbec nevedel ako to nahodiť tak nahodil vynútený lístok, čiže jeden vodič vie a druhý nie... to je logika
Ale asi to vyriešim tak, že ak vodič to nebude vedieť nahodiť a dá mi vynútený lístok tak pekne prídem k nim na Hasičskú a ten lístok im dám, že čo to znamená a ešte im aj poviem, že prečo to nevedia všetci vodiči.
30 dní, je zákonom stanovená lehota na vybavenie reklamácie, to nemusia mať nikde napísané, to je logika. Normálne napíš číslo svojej karty a aj keď nemáš lístok musia vidieť, že ti bolo na tej trase stiahnuté 0,25 € a normálne požaduj vrátenie cestovného aj spätne ak sa to stalo opakovane.
Áno, je to reklamácia cestovného, tak majú na vybavenie 30 dní. Nedávno som riešil podobný problém na prímestskej doprave (TN-DCA). Strhlo mi na multiCard sumu ako za kartu dopravcu. Tak som napísal na SADku, brali to ako reklamáciu a trvala im odpoveď asi 2 týždne a rozdiel mi na kartu vrátili. Len treba mať lístok (doklad), príp. aspoň číslo karty, dátum a číslo spoja. Oni to potom v systéme vyhľadajú.
30 dní? To je blbosť nie, kde to je uvedené? Nikde neuvádzajú túto informáciu. Požadovať vrátenie zase typujem, že oni si nájdu niečo, a hlavne ja nemám už tie cestovné lístky, ktoré mi boli vydané nasilu. Dnes pôjdem asi na Hasičskú prímestským a keď vodič mi nebude vedieť nahodiť na mesačník lístok (teda len odpipne kartu keďže pri mesačníku lístok nevyjde), a nahodí mi normálny lístok tak pôjdem to vyskúšať riešiť na ich predajňu na Hasičskej.
na odpoveď majú 30 dní, pokiaľ ti neodpíšu pošli to aj 20 krát, alebo sa obráť priamo na mesto. A žiadaj vrátenie cestovného, ktoré ti bolo neoprávnene strhnuté. Mal si ísť v rámci mesačníka a nie aby to stiahlo €, požaduj vrátenie a bezodkladné preškolenie vodiča.
No tak asi to nejde, alebo to vodiči nevedia nahodiť, vodičovi som povedal aj mesačník aj predplatný lístok, že mám, priložil som aj iba kartu k čítačke, a potom ako vždy nahodil 0,25€ lístok a vynútene mi to strhlo peniaze aj keď by nemalo.
Čiže to celkom nedomysleli, to potom nie je za tarifu ako je MHD. Zároveň dodnes neevidujem odpoveď od samotnej SAD-ky, to nechápem načo ten e-mail majú zverejnený keď neodpovedajú, hanba celkom, iné SAD-ky odpovedia max. do jedného dňa.
Musíš povedať cieľovú zastávku a povedať že máš predplatný lístok, alebo "mesačník".
Ak spĺňaš podmienku nástupná aj výstupná zastávka nachádzajúca sa v mestskom pásme a vodič to správne navolí len to pípne a nevyjde lístok tak ako v MHD.
Hmm... dobre, len teraz otázne čo povedať vodičovi budem musieť vyskúšať Keďže ak si vypýtam lístok pre študenta/žiaka vynútene stiahne 0,25€ a ak poviem iba kam chcem ísť nahodí celý lístok a mne strhne 0,40€.
Neviete náhodou niekto ako je to s časovým predplatným lístkom pri ceste prímestským autobusom v rámci Trenčína? Či vôbec platí aj predplatný lístok? Lebo čo mám skúsenosť tak vždy si vypýtam normálne ako vždy ale namiesto toho aby som mal zadarmo tak platím 0,25€ lebo vodič to nahodí tak, že to vynútene stiahne peniaze aj keď nemalo by. Pri jednom vodičovi sa mi stalo, že mi len píplo a nedalo lístok keď mám ten predplatný časový. Tak by ma zaujímalo či náhodou nemá niekto skúsenosť, či sa to dá a ako to vypýtať. Najprv som písal na e-mail SAD-ky niekedy ráno, ale tá ich podpora je nejaká nanič zatiaľ žiadna odozva, tak si hovorím, že skúsim tu prinajhoršom asi pôjdem vyskúšať sa spýtať na Hasičskú do ich pobočky ale typujem, že tam to asi nebudú vedieť
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jacob