Reakcia na: Viko #10861:
Ved ja mam 45 a viem kedy bola evidovana,ale viem aj z ust technika z VM kedy bola vyrobena a aj o jej mladsich sestrach... Nedam na ten autobus dopustit okrem tej nestastnej tuhej napravy v predu...Vydrzi 16 rokov s odretymi usami po mensich zasahoch v pohode...ale vidim aj vela veci co uz maju namale...vtedy sa napr.nepocitalo s celodennym svietenim a vidim co to spravilo ale pisat nemozem viac...Tie generalky su dobre koli ramu,nosnym castiam...ale malo sa zacat skor! Motoricky su to vasak vozidla uplne spickove,olej nam doposial vydrzi bez dolievania od vymeny po vymenu napriek mnozstvu najazdenych km....a to sa o tych dalsich uz povedat neda...
draxter
- konečne debata na túto tému, pretože aj v TSK je to problém:
trať 120 a súbežné linky PAL TN-DCA-IL-PU-Pt
trať 143 a súbežné linky PAL smer Jastrabie, Svinná, Bánovce, Topoľčany
TREŽ a autobusy do Tr, Teplíc v atakom počte ako nikdy
Na druhú stranu, treba aby na železnici vznikli zastávky aj tam, kde to je treba, napr. Mníchova Lehota bližšie k obci, Tr. Turná zastávka, Trenčín-Tesco zóna. Sú ale aj bus linky, ktoré by redukcia v zmysle vyššie uvedeného posilnila (TN-Nemšová cez Skalku, TN-Soblahov, TN-Stankovce a pod.)
Chce to zanalyzovať čísla, busy majú elektornické pokladne, tak to ide pomerne presne a hlavne vrchnú autoritu, nie objednávanie cez kraj, kde sa prekresľujú CP platné z roku 1992 s minimom (pozitívnych) zmien, lebo CP robila vždy SADka a nie objednávateľ.