Reply on: Viko #10850:
Je to smutné, ale stojí to na zamyslenie, že ANI JEDEN z ôsmich slovenskýcb samosprávnych krajov nedokázal na svojom území posunúť prímestskú dopravu na vyššiu úroveň použiteľnosti. A nielenže to nedokázal, ale čo pozorujem, sa o to ani nejako extra nesnažil. Maximálnym vrcholom sa stala obnova vozidlového parku a to je vo väčšine prípadov všetko.
draxter
- konečne debata na túto tému, pretože aj v TSK je to problém:
trať 120 a súbežné linky PAL TN-DCA-IL-PU-Pt
trať 143 a súbežné linky PAL smer Jastrabie, Svinná, Bánovce, Topoľčany
TREŽ a autobusy do Tr, Teplíc v atakom počte ako nikdy
Na druhú stranu, treba aby na železnici vznikli zastávky aj tam, kde to je treba, napr. Mníchova Lehota bližšie k obci, Tr. Turná zastávka, Trenčín-Tesco zóna. Sú ale aj bus linky, ktoré by redukcia v zmysle vyššie uvedeného posilnila (TN-Nemšová cez Skalku, TN-Soblahov, TN-Stankovce a pod.)
Chce to zanalyzovať čísla, busy majú elektornické pokladne, tak to ide pomerne presne a hlavne vrchnú autoritu, nie objednávanie cez kraj, kde sa prekresľujú CP platné z roku 1992 s minimom (pozitívnych) zmien, lebo CP robila vždy SADka a nie objednávateľ.