Reakcia na: MA MHD #10152:
S tou L23 to nie je zlý nápad, určite by bola využívaná viacerými cestujúcimi ako doteraz. Využívali by ju aj ľudia k Maxu, prípadne až k výstavisku (je to tam pomerne dosť obývané) a ľudia by nemuseli chodiť na zastávku cez celé sídlisko až k Maxu. Keby sa spraví jedna na výstavisku, druhá niekde v strede pri tých výškových domoch - no nemuselo byť to byť zlé.
Richard Ščepko
Tak skúsim niektoré informácie z posledných dní. Na Finančnej a majetkovej komisii (FMK) som poprosil o informáciu, čo by znamenalo "uviesť" 18M do prevádzky, keďže argument vyššej spotreby už nebol až taký argument. Vyberám:
2. Kvalifikovaný odhad zmeny nákladov v prípade zavedenia kĺbového autobusu a v spolupráci s útvarom dopravy MsÚ Trenčín navrhnúť aj z hľadiska technického na akú linku predmetný autobus zaviesť (viď. tabuľka).
Inak na ďalšej FMK tabuľka vyvolala dodatočné otázky, resp. dovysvetlenie. Mňa zaujalo to, v akom stave máme deklarovanú zálohu + ďalšie veci (ktoré tu nechcem písať).
Nie je to vôbec isté, ale je možné, že sa objaví už v pondelok v prevádzke. Bude sa jeho stav samozrejme sledovať a vyhodnocovať.
Inak mapy na Braneckého a Gymnáziu držia, nikto ich nestrhol, takže tlačím na celoplošné pokrytie. Rozbehla sa aj debata s LED/LCD displejmi na frekventovaných zastávkach. Je snaha integrovať aj PAD do týchto displejov. Čo má svoje + aj -.
Kvalifikovaný odhad Citelis 18M