Keď to tak čítam, či už so zastávkami, prípadne s otočom či stavom povrchov.... Ruku na srdce, kto z vás písal napríklad priamo poslancom, prípadne do textu poslal 2-3 fotografie?
Registrujem len odkaz pre starostu, čo je len jeden kanál. No osobne treba pritlačiť aj na samotných poslancov. Úplne vážne to píšem. My tam nie sme na dekoráciu. Drvivá väčšina MHD nevyužíva, viem len o predsedovi FMK, Petrovi Hoštákovi. Prečo sa nezamerať na jednu-dve veci a nejak koordinovane to neskúsiť riešiť?
Ako áno, písať tu na fóre je super. Je tu komunita, ktorá má o veci záujem, mnohí z vás sa vyznajú v problematike. A ak sú aj iné nazory, je to kultivované a nevulgárne.
Už sa opakujem, ale keď server vlaky.net dokázal rozhýbať moloch ako je ZSSK a presadil zmenu v interiéry osobného vozňa... Neverím tomu, že by sa nejaké problémy dali ignorovať 2-3 roky. Fakt si nevyberieme nejaké 2-3 problémy? Ja mám stále v hľadáčiku to gymnázium. Ale som len jeden zo 6tich (ak beriem MČ Stred). Zvyšku je zastávka ukradnutá. Možno ešte okrem jedného.
Kasselák tiež trval nejaký čas, kým ho začali registrovať. Dvtedy som liezol hlavne pani Maslovej na nervy. A to som šiel priamo za poslancami. Dnes už nie je len jeden na Legionárskej. Cyklotrasou cez Soblahovskú sa počet opäť navýši.
Inak bol som sa dnes pozrieť v areály SAD. S Citelisom sa naozaj hýbalo. Minimálne od decembra minulého roka (viď. foto). Na fotografii zpredchádzajúceho roka bol Ikarus s Irisbusom tesnejšie vedľa seba. Zaujala ma vylepená reklama DM drogérie, ktorá podľa dátumu platí od novembra 2016. Minimálne reklama sa updatuje
Registrujem len odkaz pre starostu, čo je len jeden kanál. No osobne treba pritlačiť aj na samotných poslancov. Úplne vážne to píšem. My tam nie sme na dekoráciu. Drvivá väčšina MHD nevyužíva, viem len o predsedovi FMK, Petrovi Hoštákovi. Prečo sa nezamerať na jednu-dve veci a nejak koordinovane to neskúsiť riešiť?
Ako áno, písať tu na fóre je super. Je tu komunita, ktorá má o veci záujem, mnohí z vás sa vyznajú v problematike. A ak sú aj iné nazory, je to kultivované a nevulgárne.
Už sa opakujem, ale keď server vlaky.net dokázal rozhýbať moloch ako je ZSSK a presadil zmenu v interiéry osobného vozňa... Neverím tomu, že by sa nejaké problémy dali ignorovať 2-3 roky. Fakt si nevyberieme nejaké 2-3 problémy? Ja mám stále v hľadáčiku to gymnázium. Ale som len jeden zo 6tich (ak beriem MČ Stred). Zvyšku je zastávka ukradnutá. Možno ešte okrem jedného.
Kasselák tiež trval nejaký čas, kým ho začali registrovať. Dvtedy som liezol hlavne pani Maslovej na nervy. A to som šiel priamo za poslancami. Dnes už nie je len jeden na Legionárskej. Cyklotrasou cez Soblahovskú sa počet opäť navýši.
Inak bol som sa dnes pozrieť v areály SAD. S Citelisom sa naozaj hýbalo. Minimálne od decembra minulého roka (viď. foto). Na fotografii zpredchádzajúceho roka bol Ikarus s Irisbusom tesnejšie vedľa seba. Zaujala ma vylepená reklama DM drogérie, ktorá podľa dátumu platí od novembra 2016. Minimálne reklama sa updatuje
Richard Ščepko
Od čias vysokej školy sa venujem bezbariérovosti. V doprave je nízkopodlažnosť jasná budúcnosť (v mnohých západných mestách už niekoľko rokov bežná realita).
Ešte ako "neposlanec" som dotazoval pani Maslovú s otázkami, prečo kĺbové vozidlo nejazdí. Odbíjala ma argumentom vysokej spotreby. Keď som sa pýtal, či to nevedeli pred zakúpením, pokrčila plecami. Ako laik (ktorým som stále) som nerozumel, prečo s týmto vozidlom jazdím v Brne v Kráľovom poli okružnou jazdou. Denne. Opätovným dotazovaním sa objavil ďalší argument - poruchovosť. V Brne som problémy nevidel, aj keď zdolával stúpanie zo Skácelovej smer Technická, resp. na Palačák. Údržba? Podobne ako Solarisy na plyn v Bratislave? Netuším. To ale nie je vecou mesta, ktoré kúpu vozidla zafinancovalo. Teda mesta. Skôr ľudí a ich daňami. Argumenty s nízkopodlažnosťou, vyšším pohodlím prakticky pre všetkých cestujúcich a vyšší štandard brali vážne v Brne, nie v Trenčíne.
Mňa ako cestujúceho zaujímalo, prečo mestom zakúpené (v tej dobe) moderné vozidlo nejazdí alebo len nepravidelne. Mňa v Brne nezaujímalo, či sa niekde vozidlo vytočí alebo nie. Očakával som, že ak sa dopravný podnik rozhodne pre daný typ vozidla, má na to dôvody. Cestujúci nerieši referencie, testovacie a skušobné jazdy, nemusia ho zaujímať polomery. Na to sú predsa odbodníci. Či? Mňa ako cestujúceho zaujíma, či mi príde daný spoj na čas, či jazda bude pohodlná. Prípadne či naozaj príde nízkopodlažné vozidlo, ak je pre daný spoj garantovaný.
Popravde, ak vidím ako niektoré veci v tomto meste fungujú a aké informácie nám predkladajú... Núti ma ich jednoducho overovať a preverovať. Nie raz sa to vyplatilo.
Niektoré veci sa dajú vyriešiť. Pýtal som sa aj na otoč na Sihoti. Bolo mi povedané, že je to otázka probližne 50 000 eur.
Na Električnej pred ZSE presadil primátor odstránenie trafo stanice v tomto roku. Nie je ani majetkom mesta a nie je ani na mestkom pozemku. Bráni totiž výhľadu na nový kostol. Na odstránenie je vyčlenených 40 000 eur. To len pre ilustráciu, že peniaze sú. Škoda, že používajú (podľa môjho názoru) politicky a účelovo.
Ďalšia vec z dneška. V podkroví ZŠ na Dlhých Honoch sa mali robiť nové učebne. Pred pár rokmi bol urobený projekt, čakalo sa na peniaze. Roky plynuli a tak sa zmenili niektoré normy, mesto dalo spraviť nový projekt koncom minulého roka. Problém boli len financie. Potom to videl statik a začal pochybovať. Tak sa dal vypracovať statický posudok, či je vôbec reálna nosnosť. Dnes prišla informácia, že "nie je možné v danom podkroví vykonať výstavbu odborných učební. Staticky by ju podkrovie neunieslo". Na otázku, koľko peňazí mesto vynaložilo, kým vyriešili základnú otázku ohľadom statiky som zatiaľ ešte odpoveď nedostal. Mňa už popravde vytáča takáto neodbornosť/nevedomosť. To len 2 príklady k tej odbornosti.
Neverím tomu, že ak je problém napr. križovatke pri McDonalds, že sa riešenie nenájde. Preboha, veď to snáď neprojektoval veterinár alebo vyštudovaný kuchár - zvárač. Ak mám správne informácie, tak takéto trasy musia byť prejazdné aj kĺbovým vozidlom. Softvér tieto prejazdy simuluje. Ale ak sa s tým dá niečo urobiť, tak to poďme riešiť. Kľudne sa na to budem pýtať... Otoč na Sihoti je ďalšia vec. Alebo píšem úplne bludy? Ak áno, tak smelo do mňa.
Ale ak zoberiem výrez z Infa z roku 2008, tak 18M mala nahradiť Ikarus (http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000085806/infoweb03.pdf). Miesto toho spolu svorne bačujú v areály SAD.
?
Info 2008