Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kvorka #6455:
no ibaže v PD to domrvili. Nieže sú všeobecne SADky lakomé na kúpu 18m autobusov, ale už dokonca je pre ne problém aj kúpiť klasický 12m autobus, viď. Prievidza. Ja som mal to šťastie, že som tam bol cez prázdniny vždy, ale raz som zažil pri ceste s L50 aj dobrú tlačenku v 10,5m SORke. Môžem povedať, že MHD ma tam milo prekvapila a veľmi sa mi tam páčilo v PD a Bojniciach, no tými 10,5m to teda dopravca zabil ?
Btw. je už niekde nový CP zverejnený?
Reakcia na: Mike #6454:
v PD detto ?
Reakcia na: no.ev.di. #6453:
SAD TT platila iba 5% z ceny vozidiel... 95% išlo z eurofondov.
Reakcia na: kvorka #6452:
hej, jedno šťastie, teda aspoň dočasne... možno by nebolo od veci, tam trochu zjednodušiť linkovanie a niečo porobiť s tým vozovým parkom lebo tie 10,5m Citelisy sú ozaj výsmechom cestujúcim. To už keď sa SAD TT buchla po vačku a dokázala pre MHD v TT kúpiť viac 12m ako 10,5m, tak to je už čo povedať.

No v TN tiež robí SADka MHD, takže nikdy nevieš. Ani SAD ZV neboli vždy také "děvky" a teraz to je iná mafia a jak ondia MHD v BB ?
Reakcia na: no.ev.di. #6450:
naviac, aj v PD to obmedzenie radšej odvolali: http://imhd.sk/pd/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=9391
Reakcia na: no.ev.di. #6450:
pozri sem: http://www.imhd.sk/tn/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=9388

Ruší sa linka 27, dochádza k zmenám pri linkách obsluhujúcich CTpark. TN nie je PD, tak tu má vedenie asi rozum. ?
Chcem sa opýtať, či SAD TN nechystá pre cestujúcich v MHD TN nejaké "bonbóniky" v podobe niekoľko percentných redukcií výkonov na spojoch? ?
Reakcia na: kvorka #6448:
Tak tak, myslel som to všeobecne, že tu naozaj nikde nieje pravidelná nostalgická linka, či už na prímeste, MHD. V Čechách je naozaj toho slušne a kopec podnikov vlastní takéto historické vozidlá. Fakt v tomto veľmi zaostávame.
Reakcia na: Papyr #6447:
súhlasím. V BB je už teraz náhodná premávka historických 14Tr a 15Tr ? . Myslím si ale, že brefos to myslel všeobecne, nie na premávku 9Tr. T.j. že aj iné mestá by mohli usporadúvať niečo z histórie MHD, v TN je to určite Ikarus alebo RTO-čka.
Reakcia na: brefos #6446:
No, existuje jeden kus 9Tr upraveny na napatie 750V, v Ceskych Budejoviciach. Ma vyzbroj z 15Tr na 750.

Inak ale premavka historickej 9Tr by na Slovensku podla mna davala zmysel len v BA a v PO, kde 9Tr-ky aj normalne jazdili v premavke. Inde by to bolo nieco ako "zavlecenie cudzej historie" 🙂
draxter: Len je škoda že u nás sa nič také nedeje. Iba občasné akcie v Blave a podobne.
V Zlíne bude pravidelen počas letných nediel v premávke aj hsitorický trolejbus Škoda 9Tr: http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=7532&secid=1

Snáď sa raz niečoho takého dočkáme v podobe Jurajovho RTO-čka alebo Ikarusu 280.87. Zašlá sláva týchto vozov na ich pôvodných linkách raz bude isto zaujímavá.
Oznamujeme cestujúcej verejnosti, že z dôvodu požiadaviek zamestnávateľa priemyselného parku dochádza od 1. 8. 2011 k úprave spojov na linkách č. 5, 6, 7, 15 nasledovne: http://www.sadtn.sk/?mod=novinky--oznam-pre-cestujucich
Reakcia na: milan002 #6441:

1. áno, už sme sa zhodli viacerý na tom, že je to TN-715AM. Proti TN-714AM hovorí usporiadanie odkien na odvrátenej strane. Proti TN-711AM jeho fotka na stanici na linke 1, proti TN-845BP zase široká bočná lišta.

2. ja si pamätám TN-711AM pôvodný. Občas sa mu nezatvárala posledná polovica zadných dverí, bol to veľký šrot, asi najpomalší Ikarus zo všetkých, hore juhom v roku 1996 ledva ťahal. Vo vnútri kĺbu mal fixkou napísané "Punk noi junx" alebo niečo také. Vydržalo to tam až do vyradenia ?

3. toto je pre nás všetkých veľká neznáma. Ak niečo zsitíš, daj vedieť.
Páni, pozeral som si katalóg busov, a musím Vám dať jednotku s hviezdičkou za zdokumentovanie stavu po 1989. K tým Ikarusom mám ešte pár otázok:
1. toto je čo za bus? Podľa mňa TN-715AM. Hovorí preň jasne nápis Iakrus, nápis 280 a jeho umiestnenie i sfarbenie nad okienkom vodiča do roku 2004: http://www.imhd.sk/tn/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=62439&idg=965&gi=60&gn=20&gs=e&gsd=
2. pamätáte si niekto TN-711AM pôvodný?
3. akú špz mal u nás blavácky Ikarus 1832/II?
Reakcia na: kvorka #6439:
Však keď som dával ten link na PD sekciu, tak mi ozaj skoro oči vyleteli. Sa tam museli zblázniť. Okrem L50,51 všetko ráno a večer porušili. ?
V Prievidzi už nesysémové zmeny v MHD tento rok porobili, perlou je posledný CP:
a) MHD pred 05:00 nepremáva vôbec,
b) okrem liniek 50 a 51 premávka MHD je 06:00-19:30
c) hlavné linky 3,10,11,40,44,90 boli výrazne obmedzené skoro ráno 04:00-06:30 a večer 19:30-22:30, takmer úplne.

Predhcádzalo tomu zdraženei cestovného (!), tomu predchádzal nákup nových vozidiel na CNG (!), a tomu predchádzalo vyradenie všetkých kĺbových vozidiel z MHD (!).

Záver: ľudia sa tlačia v 10,6m vozidlách v špičke, mimo nej šla MHD cenovo nahor hoci náklady na údržbu a PHM klesli (nové vozidlá sú CNG), teraz za výrazen obmedzil aj grafikon - pre koho potom MHD je, mesto sa asi zbláznilo a budú starosti s IAD. Dúfam, že TN si z toho vezme ponaučenie, a zmeny sa budú diať v prospech občanov, preferencia MHD na úkor IAD a nie presne naopak ako v PD: vyradenie kĺbových vozidiel, nákup nových kratších ako 12m, na CNG, potom paradoxne zdraženie cetovného a na záver ešte výrazná redukcia spojov. V PD vlastne večer a ráno krúžia už len dve linky 50 a 51, často s vozmi dĺžky 10,6m.
Reakcia na: kamaquashy #6436:
súhlasím, ale až ako následný krok po tom, čo sa konečne odstránania tieto mrhania našimi-vašimi peniazmi: viď #5425 písm. b) a nasl.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.