? Kaselsky obrubnik na zastavke Legionarska ul. sme dnes slavnostne otestovali spolu s jednym kolegom ,pre Irisbusik je to uplne idealna vec,no a s NP vozidlom co ma otvaranie dveri von je to o pi...chlp,tak oni musia davat bacha,ale DAKUJEME!!! ?
Verutak, na 732ke Karose jazdila. Raz som sa bavil s jedným dnes už na dôchodku vodičom a hovoril, že ona bola taká nepríjemná na cestujúcich, že sa za ňu až hanbil, keď sa s ňou niekedy vozil... ? ?
P.S. Mám pocit, že tá tabuľa na stanici s príchodmi liniek už nie je podľa cestovného poriadku. Aspoň čo sa mi zdá, lebo meškalo pár autobusov a priebežne sa to tam aj ukazovalo.
Teraz myslím, že jazdia dve. Jedna na spomínanej #06, druhá jazdí na #04 ak sa nemýlim. A tá z #53 je ževraj na materskej. Veru tú Magdu som ešte aj ja zažil na starej Karose a to mohlo byť okolo roku 2000 ešte ak ma pamäť neklame, keď ma raz "výnimočne" viezla na L1. Viem, že ona L1 nerobila. Skôr také ako L2 a podobne
Trocha mimo klasické témy, ale chcel by som sa spýtať:
Koľko vodičiek jazdí teraz na MHD Trenčín? Jedna jazdí pravidelne na buse 06 (CVR "KUCHYNE"), druhá kedysi jazdievala s Citelisom 01 a svojho času aj v kĺbovej 53-ke jedna bývala. Ako je to teraz? Tú z 53-ky som nevidel už dlhšie, už nerobí alebo je na materskej?
A ešte: pamätáte si vodičku, jazdievala niekedy na prelome 80.-90. rokov, myslím, že sa volala Magda, bola to taká nepríjemná erdekbaba ? , myslím, že jazdievala na L14 a neskôr som ju na L12 vídal...
Mne sa zase nepáči že sa tu plytvá, napríklad zastávky na znamenie, dopytové otváranie dverí....
Včera som výnimočne šiel MHD zo stanice (málokedy chodím MHD ak nieje zima, ináč bicykel prípadne vlastné nohy ? ) a proste prišiel autobus ktorý mal vstavané dopytové otváranie dverí, a proste otvára a zatvára všade všetko. A že ľudia to tlačidlo minimálne na dvoch zastávkach stlačili, ale je to nastavené že sa tvári ako STOP.
L11. Dlhé Hony. Zastavíme otvoríme všetko, nikto nenastupuje/nevystupuje, zatvoríme, odchádzame.
Inovecká. Zastavíme otvoríme všetko, vystúpim len ja, zatvoríme, odchádzame...
A keďže to ide až z kubrice, takýchto zastávok bolo určite viac.
Toľko vecí by sa na MHD v TN dalo vylepšiť a dokonca by to nestálo ani cent, možno pár minút času nejakého technika a oznamy že to treba používať. Aspoň na busoch čo dopytové otváranie majú, Karosy to nemajú, to nechápem, karosa asi zaspala dobu... ?
niečo zo Žilinskej sekcie, čo v TN platí ako riť na šerbel:
Odstrašujúcim príkladom šetrenia na kapacite v duchu hesla "nech to stojí, čo to stojí" je väčšina slovenských podnikov SAD, resp. ich nástupcov. A to ako v segmente mestskej, tak aj prímestskej dopravy. Článkové vozidlá tieto spoločnosti vo veľkom nahrádzali vozidlami kratšími bez zvýšenia počtu spojov, čo malo po čase za následok taký odliv cestujúcich, že tam kratšie vozidlá začali kapacitne postačovať.
- v ZA na linke 3 nahradili z 5-tich kĺbových poradí tri klasickými 12-mtrovými trolejbusmi. Pamätáte sa ešte, ako sme sa tlačili v Ikarusoch na linkách 1,5,8,17,18,22? Jednoducho sa v roku 2006 vyradili a kĺbaky ostali len 4. Dnes ich je síce 5, ale vieme ako to je s tým piatym...a potom že ľudia sa nechceli tlačiť, presedlali do IAD. Presne je to v duchu hesla šetrilo sa na nesprávnych miestach a spoje sa nepridali.
No nie som si istý , ale nikde sa o tom nič nespomína tak asi nie a MHD Trenčín už asi vôbec nie. Čo sa týka toho námestie , tak mne je úplne jedno ako sa bude volať aj tak sa do teraz nevolalo nijak , ale keď je to taká nutná navrhujem Trenčianske alebo Považské námestie. Ale určite nie C. a M. už o ňom toľko rozprávajú už bi mi to išlo na nervy .
Dňa 1. októbra 2013 budú sprevádzkované obe rekonštruované autobusové zastávky, tzn. zastávka Braneckého a Legionárska. K tomuto dátumu bude odstránené aj značenie z dočasných autobusových zastávok.
...alebo Pavla Demitru. Ale ja by som bol hoci aj za "Sady V.I.Lenina" ? Ale nie, súhlasím, niečo trenčianskejšie by to chcelo. Čo tak napríklad Trenčianske námestie?
No , presne tak. Dnes som o tom čítal v novom Trenčianskom echu , tento rok mi naozaj pripadá že sa s Cirila a Metoda všetci zbláznia. Je to v centre Trenčína , tak by to chcelo nejaký Trenčianskejší názov , presne tak!
je to asi takto:
- trenčianske NP/LE vozidlá majú výšku zníženej podlahy na úrovni 320-330 mm, k čomu je kasselák svojimi rozmermi prispôsobený. Kneeling by mali mať Citelisy, neviem ako Crosswaye. Pri kneelingu by to malo byť zárovno.
- plošina je v TN manuálna, ale tá s kasselákom nesúvisí, teoreticky s jej pomocou by sa malo dať vysadnúť aj na takých zastávkach, čo nemajú nástupnú hranu: Saratovská ZŠ, Sihoť IV...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.