Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MA MHD #8744:
ťažko, len odhad, lebo to sú tie tendre ŽSR a ich dodávatelia s termínmi bačujú ako im príde, pričom mesto koľkokrát nevie ani zákonom požadovaných 15 dní vopred, že bude potrebná zmena. Takže len JPP, ale plus mínus autobus ?
Reakcia na: Marek6283 #8743:
Vie sa teda, odkedy budú linky jazdiť po pôvodných trasách?
Reakcia na: draxter #8742:
a od Utorku vraj uz aj 11 a 1 a podobne na trase Kubra - mesto uz po starom... a jeden zazitok...Cakam si dnes na stanici na pripoj 24 z laugaricia na predposlednej 11,ta prisla,so soferom sme sa na seba kukli ked ma obchadzal,potom som sa posunul za nim ale nik mu nevystupil a tak som za nim aj isiel zo stanice,na Stefanicke prisiel panko s mobilom ako svet v ruke,tam mal uz odchody a nervozny ze na co som tolko cakal,ja ze na 24,videli ste asi... a on ze ale aj tak ste na nu nepockal...tomu som ja neporozumel ale tak nevadi...psichiytria cista toto...rob si dobre co mas a aj tak si ch.j... ? ...a vraj sa uz nemontuju ani celouzavrate kabiny do MHD verzii autobusov?
Reakcia na: Marek6283 #8741:
áno,preto som už spravil update obchádzok ?
Od Soboty 24.10. linky premavajuce Sihotou povedu uz po povodnych trasach - bez obchadzok!
Keď budem mať viac času, skúsim aj ja napísať niečo k trasovaniu liniek a podobne 🙂 Skúsim nad tým trocha pouvažovať.
Keď bola reč o kĺbových vozidlách, tak je veľká škoda, že #61 odpočíva a nejazdí. Tiež je škoda, že tie funkčné 4 nie sú trocha lepšie rozložené a zdá sa mi, že počas dňa viac stoja ako jazdia.
Na L1 sú dobré, ale hodili by sa aj na L24 (nie len ráno), ale plné spoje bývajú aj okolo 11:00 a tiež poobede medzi 16:00-17:00. Tiež ich hodiť na vybrané spoje L25, na niektoré spoje L11 a tiež L8.
Reakcia na: kvorka #8735:
Neviem, pri trasovaní 1 od Pred pola na Sihoť a 2 do Kubrej, alebo už inak narazíš minimálne na 3 problémy:
1. Neexistuje, a dám ruku do ohňa za to že ani nebude existovať zastávka Radegast v smere od kuháča "Pred pole" a takisto "spred pola" na Sihoť, čo je dosť závažný problém.
2. Problematické otáčanie a parkovanie na VÚO, kĺbaky z L1 by tomu nepolepšili, to čo tam je teraz má od otoča ďaleko
3. Problém je spraviť preklad medzi linkami teraz a nie potom ešte dbať na preklad medzi 1+ostatné sihoťárske linky a 2+11.
4. Skutočne najväčší potenciál "sihoťárskej radiály" vidím na zastávkach OA, Zim. štadión, kotolňa a Radegast a takto by aj Radegast bol obslúžený len v jednom smere.

To Záblatie v podobe linky č. 6 sa mi zdá ako dobrý nápad, nejako proste utopiť L13 a použiť len existujúce L3, 5, 6. Ale zasa sú tu problémy: Záblatie určite potrebuje spojenie so stanicou kvôli internátu a FŠT TNUNI ale keby aj L6 ide tam a L5 do Zlatoviec, môžu zasa Zlatovce zostať bez spojenia so stanicou? A ďalšia otázka, ak by L5 končila v Zlatovciach, kde by sa tam otáčalo? Zasa nie je kde. Alebo ju ťahať až do Orechového spolu s L3?! Neviem. Ale tvoja myšlienka sa mi v podstate páči.

18: Juh I. je vo veľkej stagnácii, najmä po 20. hodine, bývajú tam väčšinou starší ľudia, jedinou vyťaženou linkou je 11 a aj to cestujúci idú pešo od nej na "nový Juh". Skôr by som spoje po 22. orientoval len na Juh II. ale častejšie - do stredu sídliska, kde býva najviac ľudí a skôr tí mladší...
Reakcia na: kvorka #8735:
inak prečo sa z minulosti nevezme to pozitívne, čo fungovalo a bolo dobré ako napríklad linky 1/11 či 8/18, 9/19 a pod. Ja osobne si pamätám ešte ako sa z linky 1 najprv oddelila Kubrica do 11 a potom spoje po stanicu na linku 17. Dnes to je v podstate rovnaké. Linka 1 do Kubry a spoje po stanicu 22. Linka 11 Kubrica, spoje po stanicu/TOS 17. Juh I jednociferné, Juh II dvojciferné do rovnakých štvrtí. Ja nenavrhujem nič radikálne, žiadnych 5 liniek a prestup mírnixdírnix, ale niečo takéto ma napadlo pri listovaní v starých CP, ako preklad spojov na linkách, nevariovať trasy tak ako sa to dotrtkalo s 8/18 a podobne.
1 - Juh ZŠ - Inovecká - centrum - žst - Kubra - Kubrica 60/60/60
2 - Juh ZŠ - Inovecká - centrum - žst/TOS spolu s L1: 20/30/60
3 - Juh ZŠ - Dlhé Hony - Zlatovská - Záblatie - Zlatovce - Orechové 60/120/120
4 - Sihoť - žst - centrum - Perla - Biskupice - Nozdrkovce 60/120/120
5 - Juh ZŠ - Inovecká - Zlatovská - Biskupice - Dlhé Hony - Juh ZŠ 30/60/120
6 - Sihoť - centrum - Zlatovská - priem.park 30/120/180
8 - Juh ZŠ - Soblahovská - centrum - Sihoť 60/60/60
11 - Juh II - Inovecká - centrum - žst - Kubra 20/30/60
13 - Záblatie - Zlatovce - Orechové - Old Herold - žst/TOS 60/120/120
15 - Juh II - Dlhé Hony - Nový most - Zlatovská - Inovecká - Juh II 30/60/120
18 - Juh II - Soblahovská - centrum - Sihoť 20/30/60
21 - Juh II - Električná - centrum - Sihoť - Opatová 60/120/120
22 - Juh II - Inovecká - centrum - žst spolu s L11: 15/20/20
23 - Juh III - Dlhé Hony - centrum - žst/TOS 60/-/-
24 - Sihoť - žst - centrum - Perla - OZ Belá spolu s L4: 20/30/30
25 - Juh II - Soblahovská - Perla - OZ Belá (vybrané 3-4 spoje cez Nový Most do Záblatia, Zlatoviec resp. možno aj Orechového)
28 - Juh III - Dlhé Hony - centrum - žst - Sihoť spolu s L23: 30/60/60
50 trasa bez zmeny, tiež na znamenie všetko, celý víkend ako dakedy

Navrhol som dvojičky s dokonalým prekladom:
1+2 Juh I - stanica 20/30/60
11+22 Juh II - stanica 15/20/20
5+15 polokružne spojenie Zámostia s centrom jednou či druhou stranou na Juh I alebo II
8+18 Sihoť - Pod Juhom 15/20/30
4+24 Sihoť - Perla 20/30/30
23+28 Juh III - žst 30/60/60
3+13 Záblatie - centrum 30/60/60
Reakcia na: kvorka #8736:
pochybujem, #61 nevyrazí, kým nie je megadôvod (žiaľ) a posilu na cintoríny už dlhšie mesto nerobí. Hoci kapacitnejšie vozy na linkách k cintorínu (8,11,18) by boli vítané, tak obehy sú spravené tak, že sa to nedá, resp. by ten kĺb pochodil všetko možné aj nemožné. I toto by bolo do budúcna dobré zmeniť, aby sa to dalo jednoduchou výmenou vozu.
a inak posila na cintorín nebude? taká víkendová premávka linky 17 alebo linka 18 v podaní Citelisu 18M? ?
Reakcia na: linka10 #8734:
1: problém je, že nie sú spojené konečné alebo aspoň posledné tri zastávky s približne vyrovnaným zaťažením. Ak by sme jednotku šupli okolo Pred poľa na Sihoť, tak vyriešiš Sihoť III, IV (teda 3 zastávky) s oveľa vyšším potenciálom ako máš posledných 7 zastávok linky 1. Preto to vnímam ako super nápad. Potom by bolo možné zrušiť niektoré spoje na linke 2 a 8
2: presne, máme tam PAL, tak by som linku 2 nechal len tie spoje, či idú do Nozdrkoviec, plus trochu viac než súčasný stav. Ale aj okruh cez Karpatskú by bol super, Noviny sú ako od macochy dnes.
3: môže byť, dal by som viac spojov ako dnes. A čo tak z Pred poľa na Sihoť, teda prehodiť 1 a 2 na konci trasy?
6: neviem, či by bolo vhodné, aby Sihoť III a IV nemala vôbec spojenie so Zámostím, ani v "x" v špičke. Preto navrhujem súčasný stav + potiahnuť do Záblatia a pridať pár spojov v "a" a máme dve muchy jednou ranou.
tá 7/17 sa mi pozdáva, zrušil by si 5/15 na ich úkor?
11: jednoznačne v súčasnosti poddimenzovaná linka s veľkým potenciálom
13: po novom nebude môcť jazdiť tak ako teraz a myslím si, že ďalšia linka krúžiaca po Detskom mestečku či Záblatí by bola zbytočná, nie? Najlepšie by bolo, aby Záblatie dostala 6 a Zlatovce posilnená 3. Aj by sa ušetrilo aj zatraktívnilo, lebo táto oblasť by získala spojenie s ďalšími časťami mesta. Nie?
18: podľa mňa Juh I potrebuje silnú linku 18, v špičke by to malo byť 30min, ak chceme, aby ľudia MHD využívali, tak by som ani jej premávku nekončil skôr, práve naopak. Linka 5 dnes končí 20:30, linka 18 končí 19:15 po dvojhodinovej diere, už len 11 o 22:10. To Juh I má horšiu obslužnosť než Kubra ? medzi 20:45 a 22:10 nič, sila a blbosť súčasného stavu zároveň.
22: ak má zostať, tak sa musí zmeniť CP 1+22 na predošlý stav, nie to čo je dnes
24: rozhodne pridať a rozhodne preložiť ako píšeš.
25: veru tak nejako
28: rozhodne večer na Sihoť, každý kto ňou chodil to potvrdí, dnes je to na 23 bieda, to radšej inde tie km využiť
21: Opatová nepotrebuje spojenie so žst, veď má stanicu tiež, PAL rovnako (všetko cez stanicu) ale rýchle spojenie na Juh. Tú linku by som len nenechal ísť súbežne s inými Sihoťárskymi linkami.
Ale začal by som tým, že by sa spravili obehy kĺbov na tie najpodstatnejšie spoje a aj podľa toho urobil tzv. posilové linky (ako 22 k 1 či 23 k 28)
Reakcia na: kvorka #8733:
1: by som nechal do Kubrej, zastávky Pádivec a VÚO podľa mňa majú aj tak malé využitie a na VÚO chýba zodpovedajúci otoč...
2: z dôvodu problematického otáčania v Biskupiciach by som tam nekončil žiadne spoje, do Nozdrkoviec by som ponechal približne rovnaký počet spojov ako je, možno niečo navrch, ostatné by som končil ako keby v Biskupiciach avšak rovno by naväzovali na spoj do mesta ktorý by mal ale trasu cez Noviny, táto trasa by existovala len v smere späť (ak by tam nejaký spoj končil a presúval sa do SAD, tak po novom moste, otáčanie nie je potrebné)
3: v podstate aj teraz ako keby do Záblatia zachádza, to by som asi aj tak ponechal išla by aj tam aj späť od nového kruháča a obslúžila by zastávky pošta aj Záblatská
6: možno jediná linka pri ktorej by som uvažoval s použitím nového podjazdu Pred polom, zokruhovať ju: Hasičská - ŽST - Rázusova - Považská - Radegast - Pred polom - Max - ŽST - Hasičská, ale má to aj svoje mínus
7: by bola prakticky súčasná desina, ale aj naspäť by išla po Soblahovskej (úspora km a času) a zároveň by zhltla spoje L12 a 20 - linka 17 by bola k nej protibežná na žilinský spôsob 4/14. V rannej špičke by spoje išli z Juhu po novom moste najprv do AUO a potom po Zlatovskej cez mesto späť na Juh, poobede opačne (L17), čím by si mohla získať aj cestujúcich z Juhu do priem. parku
11: pridané spoje v špičke sú vlastne zo zrušenej pôvodnej L7, 17 a 13 premávajúcej do Kubrice a ešte by bola úspora jedného vozidla + efektívnejšie využitie troch vozov, ktoré by tam v špičke jazdili
17: nejednalo by sa až tak o interval ale interval by tvorila spolu s L7 a 3 a zároveň ako taký preklad s L5. Ráno viacmenej nárazovo návoz na zmeny a zač. vyučovania. poobede už by som hovoril o spoločnom intervale L3, 7, 17 15 min.
18: na tejto linke, možno budem zlý, ale premávku by som ukončil ešte o hodinu skôr, teda nebola by po 17:15 diera 2 hod. ako teraz ale išla by tak ako celý deň po hodine avšak o hodinu skôr by skončila
22+23+28: spoje končiace na stanici by som aj po stanicu nechal, okrem večerných 23, tie by som zrušil úplne. nedá sa všetko ťahať na Sihoť a do kubrej, keď si to dáš na "váhu" Juh 17tis. obyv., Dlhé Hony 7tis., Biskupice+Noviny 2tis., to je 26tis.+nemocnica+Laugo a na druhej strane váhy je Sihoť 11tis., Pod Sokolice+Kubrá+Kubrica 4tis., to je 15tis.+podniky v oblasti TOS takže čo sa týka obyvateľov máme na váhe 26/15, preto by som niečo končil na stanici a neťahal ďalej, myslím že "za stanicu" ide toho dosť. PS: Opatovú som nebral do úvahy, jej obyvatelia vo veľkej miere využívajú prímestskú dopravu ale ak by aj, to je do nejakých 2 tis. navrch ale v južnej vetve som nerátal Dolné mesto, kde to je ešte o niečo viac...tie demografické údaje sú staršie, ale pointu majú
24: tým že by sa dosť posilnila, kĺby by okrem návozu pracovníkov do Lauga nebolo treba (okrem 8:00 aj na L25)
27: ten nápad skrížiť ju s L25 cez víkend myslím nie je zlý, ale zotri účelové spoje
28: možno zvážiť spoje po 20tej hodine, kto vie či by sa využili
50: zástavky všetky a na znamenie po trase súhlasím, ale tá premávka so/ne by sa neuživila
Reakcia na: linka10 #8732:
1: nechal by si jednotku do Kubry? neviem ale ten koncový úsek ma na nej najviac štve, inak stále Top linka ?
2: veru treba posilniť 24 na úkor 2, dvojku nechať všetku do Nozdrkoviec najlepšie
3: súčasná trasa už nebude možná po uzavretí všetkých priecestí v Zámostí, jedine že by si ju nechal krútiť sa aj do Záblatia
4: súhlas
5: určite predĺžiť premávku večer do 22:30, spoje aj prejazdy na to sú, len to treba robiť nie od stola ale z terénu
6: Opatová preč (možno ten jeden nechať) a hlavne rozložiť spoje 18:05 a 18:15, kokos toto je iný luxus na TN. Ja by som ju potiahol do Záblatia a zrušil linku 13.
7: zaujímavé, ako by premávala podľa teba?
8: áno, súhlas. A pridať spoje cez víkend do 22:30 ako sa na nosnú linku patrí.
11: ja by som pridal spoje v špičke určite, v "a" zase úplne pravidelných 60 min, nie to čo teraz a tie diery 120 min poobede....sila
13: ja by som ju zrušil a predĺžil L6, keďže by som zrušil aj 23, tu by som nesúhlasil ?
15, 16: môže byť
17: zaujímavé, interval?
18: premávka do 22:00, lebo Juh I si to zaslúži. A ešte aby linky 8, 18 a 28 v sedle išli po 20 min.
19: podľa vyťaženosti, neviem či by som zachoval súčasný rozsah, možno by stačilo len pár spojov a zvyšok hodiť na L3
21: môže byť, ale v "a" dodržať 120 min interval. Ľudia v Opatovej sa sťažujú, že sa im zrušil spoj po 20:00 v "a", teraz idú spoje po 18tej aj po 19tej, čo je zbytočná blbosť. Posun spoje z 19-tej na 20-tu.
22: podľa mňa okrem špičky by malo väčší zmysel tie spoje poslať aj ďalej než na stanicu, a to na Sihoť či do Kubry
23: rozhodne zrušiť, možno nechať len niektoré špičkové spoje, ale v "a" určite všetko na linku 28, tá mala vyťaženosť, 23 vídam pomerne často ako úplne prázdnu v piatky medzi 18:00 a 22:00, okrem posledného spoja z mesta.
24: posilniť, preložiť a kĺbaky
25: niečo by to chcelo, ale nenapadá ma čo. Má dosť spojov, ale ....
27: ja by som ju zrušil, možno by som na jej úkor prehnal po novom moste pár spojov linky 25 len pre Záblatie, Zlatovce a Orechové
28: 60 min celodene, víkend len 28 namiesto 23
50: premávka 6,7. Zastávky na znamenie všetky po trase! A naspäť by šla aj cez Pred poľom.
Reakcia na: draxter #8731:
Ja by som linkovanie videl takto:
1 - trasa ako je v špičke dokonalý preklad s L11, každá s 30 min. intervalom, s tým že na L1 v nárazoch aj nejaký spoj naviac, tak, ako to je aj teraz. Z Kubrej sa vracať počas prac. dní po 35 min. nie 30 ako teraz (zamedzenie prípadného meškania, lepší súlad s L11 ktorá je dlhá)
2 - v sedle a cez víkend stačí interval 80 min., avšak dokonalý preklad s L24 a 28, na úkor dvojky posilniť L24, ktorá je stále preťažená a Biskupice plnohodnotne obslúži aj prímestská doprava. Na Sihoti obojsmerne po Hodžovej.
3 - ponechať v súčasnej polohe
4 - zvážiť jej existenciu a vyťaženosť
5 - zrušiť spoj 12:57 z Juhu, namiesto neho pridať spoj 21:17 do AUO (mohol by ním ísť bus čo príde 21:00 na Juh I. z Kubrice)
6 - zrušiť zachádzky do Opatovej, myslím že až na školský spoj sú zbytočné, cez víkend po 17tej zrušiť jeden so súbežných spojov
7 - nová trasa: Juh II. - Soblahovská - nemocnica - Biskupice - (LOT - AUO) - Zlatovská - gymnázium - Soblahovská - Juh II.
8 - linku orientovať o pol hod. inak, najmä kvôli večernému súladu s L24 (sú to 2 večerné sihoťárske linky), cez víkend predĺžiť aspoň o hodinu jej prevádzku (najmäť zo smeru Juh-Sihoť). Na Sihoti obojsmerne po Hodžovej.
10 - zrušiť (nahradí ju L7)
11 - v špičke int. 30 min. na úkor zrušenej pôvodnej L7 a 17
12 - zrušiť (nahradí ju L17)
13 - ponechať v súčasnej polohe, cez víkend celodenný int. 120 min., zo stanice párnu hodinu 50, zo Záblatia nepárnu 15, 1 voz by zároveň mohol robiť L23 (vyšli by aj prestávky)
15 - zrušiť (nahradí ju L7 a 17)
16 - ponechať, tam aj späť po Hodžovej.
17 - nová trasa: Juh II. - Soblahovská - Braneckého - Zlatovská - (AUO - LOT) - Biskupice - nemocnica - Soblahovská - Juh II.
18 - počas prac. dní orientovať odchody zo Sihote o X:15, tak aby sa všetky 3 linky na Juh I. nestretli pri gymnáziu ako teraz, ale aby aspoň L11 a 18 išli v ako tak pol hodinovom rozostupe
19 - bez zmeny
20 - zrušiť (nahradí ju L7 a 17)
21 - bez zmeny
22 - bez zmeny
23 - zvážiť potrebnosť ranného spoja k Bille, sedlový interval 80 min. (dokonalý preklad s L28 40 min.)
24 - posilnenie int. na 40 min. (dokonalý preklad s L2 a 28 - 20 min. v sedle)
25 - bez zmeny
27 - preklad s L3 a 13
28 - sedlový int. 80 min., obojsmerne po Považskej
50 - bez zmeny
Reakcia na: milan001 #8730:
tiež sa teším niektorým nápadom čo prezentuješ. Ja netvrdím, že ideálne linkovanie či CP stvoríme tu, ale bez dobrých nápadov sa to nepohne. Ale keď vidím, ako som posledne 2-3 roky dozadu písal 11 strán pripomienok a 80% sa dalo akceptovať, tak nestrácam optimistický pohľad, najmä keď na odbore dopravy nastala zmena a vidím aj u poslancov záujem o vody "neprebádané", ktorými je aj MHD.

Skúsim trochu všeobecne, každý zo svojej mestskej časti si asi potom do mňa rypne, ale v princípe platí v TN asi to, že pod hradnou skalou je najdôležitejší dopravný bod, druhým je ústie starého mosta do centra. To znamená, že väčšina (drvivá, okrem liniek 4, 20 a 25 vlastne všetky) liniek tieto dva body obsluhuje a preto by mali byť základom pre prípadný prestup. Iné prestupné body by som ja osobne nezavádzal (možno ešte stanicu, ale inak nie).

Z najväčšieho sídliska Juh ide do 1. uzla (pod hradnú skalu) 1,8,21,22 (juh II) 11,17,18 (juh I) a 23,28 (juh III). Do 2. uzla ide dokonca ešte viac a to linky 3,5,10,15 a 19, ktoré smerujú za mosty.

Zo sihote 1.uzlom prejdú všetky linky (až na linku 4), teda 2,6,8,16,18,21,24,28. Druhým uzlom už neprejdú linky 6,16 a čiastočne ani 21.

Spojenie Juh - stanica predstavujú linky 11+17 z Juhu I, 1+22 z Juhu II a 23+28 z Juhu III. Myslím, že by bolo vhodné linky zosúladiť, poprekladať a zredukovať takto:

a 11+17 by som dal do jednej linky, pričom by som zrušil aj linku 7 a jej spoje začlenil do linky 11 (či linka 17 ostane samostatná alebo do 11, nie je smerné, podstatou je dokonalý preklad).

b 2+24 tieto linky v súčasnej bodobe sú na smiech, totožná trasa okrem posledných 2 zastávok a preklad nemajú. Pritom by to šlo na krásnych 20/30/30 alebo 20/20/30.

c 23+28 by som ponechal len ako linka 28 na Sihoť, dokonalý preklad na linke pre lepšiu obsluhu Juhu III. O predĺžené spoje linky 23 na linku 28 navrhujem oslabiť linku 18.

d 8 (18,21) linka 8 je spolu s linkou 1 nosnou linkou MHD TN, preto by to tak malo aj zostať. Ideálne by bolo do tejto linky poňať zostávajúce spoje linky 18 a preklad s linkou 21 (ako expresom pre Opatovú). Na úkor zrušených spojov linky 22 posilniť linku 8 a linku 1 (a prípadne túto linku potom presmerovať z Kubry na Sihoť). Rovnako pre Juh I presmerovať na túto časť linku 3, túto posilniť o spoje linky 19 a časť spojov linky 13. Pre Záblatie: predĺžiť linku 6, linku 13 zrušiť. Detské mestečko obslúži linka 3 a prípadne vybrané spoje linky 5. Linka 15 sa včleňuje do linky 5. Linka 10 zostáva ako expres pre špičku Juhu II a Zámostia.

Konečný výsledok pre Juh II:
1 15/20/30
8 15/20/30
pre Juh III
28 20/30/60
pre Juh I
11+17 20/30/60
5+3+19 15/20/30
Záblatie: linka 6 (+/- jestvujúci rozsah)
Detské mestečko: 3 (a vybrané spoje linky 5)


Reakcia na: draxter #8729:
to je sila, zase len a len predlžovanie cestovania cez mesto, nech už idú do riti....

Ja by som teraz s ohľadom na uzavreté priecestie na Hlavnej navrhoval u rovno do budúcna toto linkové vedenie:
1 Juh ZŠ - Inovecká - Nemocnica - žst - Pred poľom - Kubra - Kubrica (20/30/60) (vrátane spojov na časti trasy Juh - žst či Juh - Kubra)
2 Nozdrkovce - Biskupice - Legionárska - žst - Zimný štadión - Pred poľom - Kubra (40/60/60)
3 Orechové - Istebník - Zlatovce - Zlatovská - Legionárska - Dlhé Hony - Juh ZŠ (60/120/120)
5 Juh ZŠ - Dlhé Hony - Zlatovská (priem.park) 30/60/60
6 Záblatie - (priempark) - Zlatovská - Hasičská - žst - Zimný štadión - Sihoť IV (Opatová RD) 30/60/120
8 Juh ZŠ - Soblahovská - Zimný štadión - Sihoť IV 30/60/60
10 Juh II - Nový most - priem.park - Bratislavská - Zlatovská - Inovecká - Juh II 60/-/-
11 Juh II - Inovecká - žst - Pod Sokolice - Pred poľom - Sihoť IV 20/30/60
12 Juh II - Soblahovská - Inovecká - OC Belá - Legionárska - Hasičská - Hodžova,žst - Sihoť IV 40/40/40
15 Juh II - Inovecká - Zlatovská - Zlatovce 60/120/-
18 Juh II - Soblahovská - Zimný štadión - Sihoť IV 30/60/60
21 Juh II - Električná - Hasičská - Sihoť - Opatová - Sihoť - Hasičská - Električná - Juh II 60/120/120
28 Juh III - Dlhé Hony - Hasičská - Hodžova,žst - Sihoť IV 30/60/60
http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=104288

- doprava nad 7,5t vylúčená z mosta, premávka v jednom pruhu v úseku cca 30m, kokos to ešte len bude fuška. Inak kĺbak má akú hmotnosť?
Trošku drístov z mestskej stránky, otázky a odpovede:

Q: Hokejisti nám vedú ligu, čo je super reklama pre mesto, návštevnosť sa dvíha, ešte by sa zišlo hodiť kĺbak v utorok/piatok na linku 8 tak, aby šiel z Juhu na Sihoť o 16:00 a po hokeji opačne. Terajšia linka 8 ale opačne ide úplne nevhodne: 20:05 a 21:05 na Juh. Najviac to teraz zlízne 21 o 20:22 v piatky. Chcelo by to, aby linka 8 alebo 18 šli po skončení zápasu (ideálne 20:30) a to kĺbačik. Toto sa nedá zmeniť? Myslím, že by to bol krok vpred zo strany mesta pre obyvateľov.

Odpoveď:
Miloš Minarech, útvar hlavného architekta:

Spoločnosť SAD Trenčín nemá vo vozidlovom parku dostatočný počet kĺbových vozidiel. Kĺbové vozidlá dnes obsluhujú iné vyťažené linky. Momentálne sa neuvažuje s prerozdelením a posunom časov príchodov a odchodov na hokejové zápasy Dukly Trenčín.

- takže buď Citelis 18M predali, keďže SAD NEMÁ dostatok vozov, alebo neviem kde k tejto odpovedi prišli. Keďže však všetci znalí vieme, že Citelis 18M nejazdí z úradných dôvodov, tak by som čakal, že táto odpoveď ani neodznie. Potom však treba povedať, že kĺbové vozidlá sú 4 a v čase po skončení zápasu už nie je v premávke ŽIADNE. Minule som dokonca videl minimálne 1 kĺbak už 16:30 v MHT odpočívať, čo značí, žeby ani na hokej nemusel byť problém, keby sa chcelo.
Reakcia na: kvorka #8725:
no veru. A div sa svete, už som upravil.
Reakcia na: Marek6283 #8724:
super info Marek, už som opravil článok ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.