Reakcia na: kvorka #9649:
Brno, resp. DPMB je v mnohom inšpirujúce. Už počas vyšky, keď som porovnával brnenckú MHD a tú trenčiansku to bol priepastný rozdiel. Hlavne ak išlo o koncepciu a víziu (aj keď všetko sa zrovnávať nedá).Čítam si zápisnicu sociálnej komisie a verejneho poriadku, kde pani Struhárová (predseda komisie) prišla s dotazom "Občania, najmä vozíčkari a s kočíkmi pripomienkujú, že v novom grafikone MHD vraj nie sú vyznačené nízkopodlažné (bezbariérové) spoje. Je potrebné ich vyznačiť."
Opäť som si spomenul na brnenskú MHD, kde je priamo v cestovnom poriadku zapracovaný symbol bezbariérovosti v podobe vozíku.
http://www.tram-bus.cz/wp-content/uploads/2014/04/SAM_5082.jpg
Čo bráni tomu, aby boli takto označené aj naše cestovné poriadky? Viem, že tam bývalo písmeno "i".
MA MHD
Pri linke 24 nie sú tie konečné práve najlepšie pre kĺby, ale zvládnuť sa to zrejme dá. Pri linke 11, pokiaľ viem, tak obe konečné umožňujú bezproblémové otáčanie kĺbov.
----------
Jedna vec k mapám. V takmer všetkých prístreškoch euroAWK sú v sklách diery, po rámoch, do ktorých sa kedysi dávali vývesky a od roku 2012 postupne miznú (nechápem, prečo. Bolo to dobré). Ale späť k veci, myslím, že do dier by sa dali ľahko umiestniť väčšie vitríny na mapy. Nebolo by s tým tak toľko roboty.