Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MA MHD #8964:
- linku 8 určite nie preč z Rázusky, to je hlavná zastávka Sihote
- linka 6: super nápad, konečnú v Opatovej pre účelové spoje nepovažujem za mínus, práve naopak jej zrušenie len preto, že ich je 6 občasných, nie je dôvodné. Konečná v priem.parku je tiež zjavne pre účelové spoje, takže linka má hlavnú konečnú na Sihoti a v Záblatí. Ak sú niektoré spoje nie potrebné v celej dĺžke, je výborný nápad ich ukončiť na stanici či na SAD-ke ?
- linku 22 by som na Električnú nedával, predsa len ak to je doplnok linky 1, neviem či by to bolo vhodné

Ale naozaj super, najmú ak porovnám s návrhom DIC, tak jednoznačne klobúk dolu.?
Reakcia na: milan005 #8961:
Zdravím,
SUPER NÁVRH ? . Pošli to mestu Trenčín!
PS: Ak môžem, tak by som teda pár pripomienok mal:
1. Ja by som nerušil obsluhu Električnej, ale dal by som tade napríklad linku 22. Mohla by sa označiť ako 1E (expres) po vzore PB MHD. Takéto zrýchlené spoje by mohli ľudí zaujať a prilákať do MHD. Naviac by ostala obsluha Električnej a sídl. noviny by malo spojenie so stanicou aspoň cez zastávku Električná, nemocnica.
2. Chýba mi tam obsluha podchodu na Hodžovej ul. pri stanici. Mohla by tade jazdiť napríklad tá linka 8. Ul. M. Rázusa by bola v pešej dostupnosti a opäť by sa zrýchlila MHD.
3. Vyriešil by som nejak konečné linky 6, lebo aby mala 6 konečných je naozaj veľa. Napr.: Všetky spoje by mohli ísť do Záblatia a tebou navrhnutá konečná vybraných spojov na stanici by sa mohla presunúť na Sihoť. Takto by tie konečné boli už len 4. ?
presný opak toho, čo sa deje v TN:
- zahustenie intervalov, zapamätateľné odchody, zavedenie pravidelnej nočnej linky, rýchla obsluha priemyselnej zóny - to je Jihlava!
http://jihlava.idnes.cz/pripravuji-se-zmeny-linek-v-jihlavske-mhd-fgm-/jihlava-zpravy.aspx?c=A160220_2227065_jihlava-zpravy_mv
Reakcia na: milan005 #8961:
parádička! a ako hovorím, Details coming soon on IMHD.SK/TN ?
Mapka môjho finálneho návrhu trasovania MHD v Trenčíne, prosím pripomienky 🙂
ak chcem redukovať počet liniek a vytvárať aj nejaké nosné, tak potom:
- treba linku 8 posilniť, nie ju rušiť a spojenie Juh - Sihoť urobiť v "x" 15 min intervalom a v "a" 20 min intervalom
- treba Juh spojiť so stanicou normálnymi linkami, teda viac ako 1 spoj v hodine, nie to čo sa navrhuje
- kratučké linky z Kubrice a Opatovej po stanicu nemajú zmysel a vedia to aj autori "reformy", inak by rovnako ukončili linku z Biskupíc, linky zo Záblatia či Zlatoviec
- treba využiť nový most na rýchly presun ráno z Juhu za mosty a popoludní opačne, nie všetko ťahať ako doteraz cez mesto

Reakcia na: N/A #8958:
paráda!
Reakcia na: MA MHD #8956:
pohrabem sa v papieroch, ja viem o 3 linkách ? A jazdili tam aj Ikarusy
Zdravím, chcel by som položiť jednu otázku, mimo MHD Trenčín:
- zaujímam sa pomerne aj o históriu MHD v Dubnici nad Váhom a pri prezeraní diskusného fóra - tu na iMHD.sk z roku 2007 som už našiel niekoľko zaujímavých informácií. Chcel som sa opýtať, poprosiť, či niekto z Vás nemá nejaké cestovné poriadky, fotografie a prípadne aj zaujímavosti z prevádzky MHD Dubnica. Sám som na jednej zastávke v Dubnici našiel na plechu cestovné poriadky s ručne vypísanými odchodmi a trasami liniek. Vraj mala MHD až päť liniek a zrušená bola v roku 2003. Ak mi vie tieto informácie niekto potvrdiť alebo vyvrátiť, či poskytnúť nejaké dokumenty budem vďačný. Vopred ďakujem! ?
Reakcia na: 810zssk #8952:
toto:
(space)

?
Reakcia na: irizar #8950:
pôjdeme spolu do byznysu ?
Reakcia na: milan005 #8949:
presne, klinec po hlavičke! Ja tiež zašlem pripomienky, ale skôr to nie sú pripomienky, lež úplný koncept - pretože súčasný na webe visiaci náhodný výplod chorej fantázie sa inak nazvať nedá. A to prečíslovávanie - to akože prečo? Ak už nejakú súčasnú linku ponechávam, tak jej nechám aj číslo (chápal by som to pri linkách, ktoré nefungujú dlhé roky, ale dajme tomu existujú len od poslednej zmeny ako linka 10). Takže klobúk dolu: a počul som, že Trnava je dnes v tých istých číslach čo v roku 2012 (či 2011?) No to asi ťažko, ale nie je to zásluha "reorganizácie" lež neskôr spravených úprav. A celkovo je TT krajské mesto s najhoršou organizáciou MHD na Slovenskú. Ja sa pýtam, prečo sa neinšpirujeme Nitrou? Tam počet cestujúcich rastie aj dnes, takže konštantný odliv 3% ročne zjavne neplatí bezvýhradne, ale to už odborníci nepovedia. Lenže na to treba interval 20min cez víkend a ešte menší v pracovný deň. Nie "pravidelných" 70 min a podobné nezmysly. A ešte by nezaškodilo veci aj po sebe čítať, lebo také chobotiny ako sú na tom webe, hanba sa aj podpísať - ako vraví môj kamarát, nasrať do rúk a týždeň nepustiť k vode ❗
Reakcia na: Udiak #8943:
Mohli by ste prosim uviest co akoze boli tie vase uspechy v Bratislave, resp. Bratislavskom kraji? Dakujem a budem sa tesit.
Ja by som citatelom, ktori nenavstevuju trnavsku sekciu dal do pozornosti tento legendarny Udiakov prispevok, kde skonstatoval ze strata cestujucich po zvyseni cestovneho je prinosom, kedze ubudli cestujuci co dovtedy platili v hotovosti a to skratilo jazdne doby: https://imhd.sk/tt/diskusna-tema/15/Vseobecna-diskusia?dfpi=3925#3925

To len aby sme si ujasnili ako velmi je tento pan mimo 🙂
Asi si švihom založím v Trenčíne taxislužbu alebo autobazár, vyzerá že to bude lukratívny biznis. Som zvedavý ktoré mesto dovolia DICkom skurviť nabudúce...
Reakcia na: Udiak #8943:
Na zasadaní odznelo prečo si Trenčín nezobral príklad z miest, kde MHD funguje, napr. Žilina. A jeden zo štyroch pánov (ako ich niekto rozumne nazval, "štyroch kráľov") povedal, že "Žilinu sme robili my!" Áno Žilinu ste robili vy, ale ten návrh ktorý stroskotal (v r. 2006) a nie ten, ktorý je dobrý a teraz tam funguje (od r. 2007). Takže vaše referencie sú úplne nulové. Nemáte čo vyzdvihnúť a je škoda sa s vami vôbec baviť. Na všetko poviete že sa upraví, ale podľa toho nič z vášho návrhu nie je pevné a celé vypracovanie treba spraviť odznova - minutáže, cestovný poriadok, zachádzky, trasovanie, turnusy, ...Tak k čomu taká práca je, keď to je vlastne jedno veľké NIČ!
Reakcia na: draxter #8942:
Vidím, že zábava začína aj u Vás... ?

Ale nebojte sa nikto nič, taxíky zlacnejú lebo staré DIC pravidlo hovorí „Ľudia sa majú prispôsobiť MHD“ a nie MHD im... To že dakto z nás chodí do práce, školy alebo na vlak, to už je každého problém.

Už trnavská diskusia ukázala že s nimi nemá cenu ani diskutovať, lebo inteligentný človek nie je ten, čo má tituly, ale ten, čo si ten titul aj vie obhájiť a jeho správanie a vyjadrovanie by malo mať nejakú úroveň a nie primitívnu úroveň tretej cenovej dakde v šenku na Záhorí ?

A dostať na niečo konkrétne odpoveď? Nehrozí.
„Systém vyhodnotil“

...netreba sa tu vadit,skratka to netreba pustit do obehu-je to skratka nerealne,som iba vodic ale mojim sedliackym rozumom vidim ake je to zle! Ved si vezmite sucasnu 7 -7:15 z Kubrice co za mosty vezie plny autobus deti do skol,po novom nepojde,pojdu teda busom na prestup a na ten "kazdym vytuzenyprestup" ? budu musiet cakat 15 minut! To aj peso mozme zacat chodit uz teraz! A tak je to tam zo vsetkym...jedine ak by tie casy neboli zavezne-ale potom na co by to vsetko bolo vypracovane? Skratka ako som tu pisal uz davno pradavno,kym si nesadnu tunajsi experti ale aj ludia z praxe a ku tomu mozu byt pozvany aj pocitacovy experti tak to dobre nebude,clovek co tu nezije to skratka moze sice zbuchat ale iba teoreticky co v praxi ale neuspeje! Takze dost s tymto dokumentom uz ziadne nervy,treba spravit druhy-pre ludi a je to vybavene?
Reakcia na: Udiak #8943:
súdruh odborník, ešte vysvetli tú jednu minútu od Perly na Bratislavskú, keďže fakt neviem aký proces k tomu vedie a ani aký softvér na to používate. Asi by som ho mal odporučiť každej SADke ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.