Reakcia na: milan001 #7580:
Inak ma už dávno napadlo, prečo sa pri budúcej zmene MHD nezauvažuje takýmto spôsobom pri tvorbe CP:- máme 4(5) kĺbových vozov, tak spravím obehy v prvom rade pre tieto vozy. Po rannej špičke, kedy jazdia najmä 1,6,8,15,22,24 a 25 by som spravil to, že jeden nechám na osmičke celé sedlo (vtedy má osmička len jedno poradie a stíha točiť za hodinu), dva dám na jednotky (prípadne s prejazdom na 22) a jeden na linku 24, alebo 15 (posledný môže mať delenú). V popoludňajšej špičke ich opäť dať na najplnšie spoje liniek 2,6,15,22,24 a 25 a do večera zase na linky 1, 8. Premávku skončia o 20.00, prípadne ak ešte sú preplnené posledné spoje linky 5 a 6 zo Zámostia alebo niečo iné, tak tam (24,25, neviem...), prípadne z hokeja.
Na linke 1 by teda boli v zásade hlavne kĺbové vozy, keďže jazdí každých 30 min skoro po celý deň (ak by to rozchodila #61, tak hlavne ona).
Na linke 8 by bol jeden kĺbový voz v sedle dopoludnia i po špičke popoludní, v čase špičky by som na osmičku dal krátke Citelisy, sú to najkapacitnejšie sólo vozy, priestorovo pre MHD najvhodnejšie.
- to je pre Juh II základ, linky 1 a 8 (+ to čo ostalo z 22) je základ.
draxter