Takže prvou linkou, ktorá v súvislosti so stavebnými premenami Trenčína v budúcich rokoch zmení trasu, bude linka 21. Spôsobí to práve výstavba nadjazdu v Opatovej uzavretie súčasného priecestia pre automobilovú dopravu. Linka 21 zo zastávky Nová Kubra bude mať zriadenú zastávku v oboch smeroch v mieste odbočenia na nadjazd (ešte pred začiatkom súčasnej výstavby v Opatovej od Sihote) a napojí sa na cestu I/61 (podľa parametrov táto by mala byť prebudovaná na 4 prúdovku) a odbočením cez ul. Niva sa vráti späť na Opatovskú, pričom pred napojením bude opäť zastávka v oboch smeroch, ďalej po existujúcej trase.
linka10
Čo sa týka nasadenia kĺbov v týždni ešte by som pridal na L24 konkrétne o 10:40 od Lauga a 11:10 zo Sihote, nech je celé doobedie kĺbové. Prípadne doplniť kĺbové spoje na L1 hlavne asi doobedu namiesto tých ktoré sú sólo, tak aby žiadny kĺb počas dňa nemal zálohu keď máme len 4, aby boli využité.