Reakcia na: kamaquashy #7355:
To je jasné, že je z druhej ruky, lebo má motor EURO 3 a nie EURO 4 ako majú CItelisy 18M, čiže bol predvádzačka. Len potom sa logicky natíska otázka, ak to tak bolo od počiatku s ním také zlé, prečo sa s ním nič nerobilo hneď? To sa akože nechala padnúť záruka a teraz nech zhnije s TN-758AM? Super, dva "historičáky", oba kĺbové, to je radosti.... ? Možno by sa mohol predať, za utŕžené peniaze ivnestovať do motora TN-758AM a ešte by sme mali piaty kĺbak do premávky ? K tej stopke: http://imhd.sk/tn/galeria-media/1069/irisbus-citelis-18m.html?#30325-Ruska-STOPka ?
milan001
1. koľko sa ušetrí na MHD touto redukciou a koľko km sa odjazdí po redukcii (z toho užitočné km a prejazdové km)
2. koľko peňazí sa vynaložilo minulý a predminulý rok a koľko km sa odjazdilo (z toho užitočné km a prejazdové km)
3. koľko vozidiel sa ušetrí vo výprave, a aké sú nárasty/poklesy pri pohotovostiach vodičov
- pretože km môžu klesnúť, ale môže stúpnuť pohotovosť a teoreticky sa ušetrí figa. Môžu sa potom ušetrené vozy "válať" vo vozovni a vodiči mať pohotovosti a jediné, čo sa ušetrilo, je nafta a možno trochu amortizácie.