zistíme priebežne, pretože človek by logicky čakal, že sa zníži - už to tu bolo písané, že o 4 sólo vozidlá by mohla byť nižšia. Ale vieš, rozhodujú obehy vozidiel, a ten kto to robí (robil) na SAD to vždy doteraz v histórii riadne zvrzal - možno že teraz tie 4 vozy dostanú celodennú pohotovosť a po 2 spoje kdesi a utrum. Ja by som totiž mal na mesto 3 otázky, ktoré asi položím:
1. koľko sa ušetrí na MHD touto redukciou a koľko km sa odjazdí po redukcii (z toho užitočné km a prejazdové km)
2. koľko peňazí sa vynaložilo minulý a predminulý rok a koľko km sa odjazdilo (z toho užitočné km a prejazdové km)
3. koľko vozidiel sa ušetrí vo výprave, a aké sú nárasty/poklesy pri pohotovostiach vodičov
- pretože km môžu klesnúť, ale môže stúpnuť pohotovosť a teoreticky sa ušetrí figa. Môžu sa potom ušetrené vozy "válať" vo vozovni a vodiči mať pohotovosti a jediné, čo sa ušetrilo, je nafta a možno trochu amortizácie.
Ja by som mal otázku, že aká bola výprava v prac. deň šk. vyučovania (režim c) do júna a aká resp. o koľko nižšia bude od septembra. či niekto vie aspoň približne, alebo či to niekto nemá možnosť zistiť. ?
to sa mi pozdáva. Veď to je zmena čo nestojí nič. Ešte zo Sihote nech to nie je tak, že v jednu hodinu cez víkend ide linka 8,18,21 aj 28 a v ďalšiu len 8 a 18. Nech idú vždy 3 linky a máme pekný 20 min interval. A ostatné linky (2,6,24) by tiež mohli ísť do ich medzier, asi takto:
linky na Juh:
a: 15(18) 35(28/21) 55(8)
spoločne potom:
a: 05(6) 15(18) 25(2) 35(28/21) 45(24) 55(8) - samozrejme v tých hodinách, keď tie linky chodia, nie v každej.
Na Juhu I by som o 18-tej rozhodne neurobil to, že má pauzu linka 5 aj 18, jedna z nich nech ju má o hodinu skôr teda.
rozhodne budú, alebo zarobí taxislužba... No keď už máme tú redkciu, tak potom aspoň vylepšiť to, čo vylepšiť ide:
1. nočná linka: zmeniť počiatočnú zastávku na Sihoť IV alebo Juh II a tak môže ten voz ísť na svoje kolečko: výsledok km rovnako ale aj zo Sihote a Pod Sokolíc sa ľudia dostanú do centra, na Dlhé Hony či na Juh. Doteraz len po stanicu.
2. linka 22: to torzo čo zostalo by malo byť preložené s linkou 1 a nie "náhodné" odchody zo stanice tak, ako to terez vyzerá.
3. linka 22 a 23 ide často 10 min po sebe z Juhu. Ako mi písal draxter, ich cieľom je osbluha v zásade rovnakého územia medzi gen. Svobodu a Východnou - takže by tiež vzľhadom an nízky počet spojov teraz mali ísť s väčším rozostupom
4. linka 13: táto linka nie je a po zrušení pôvodnej linky 3 ani nikdy ani nebola v MHD TN preložená alebo naviazaná na iné linky. Treba zmeniť jej CP tak, aby zo satncie odchádzala po príchode vlakov, nech sa štduenti dostanú na internát v Záblatí, nech sa ľudia so Záblatai dostanú na vlaky.
5. linka 21: ak má cez víkend interval 2 hodiny, prečo sa posledné víkendové spoje posunuli na 19-tu? Takto idel ne hodinu po spojoch o 18-tej. Ľudia z Opatovej sa po 19-tej už nemusia dostať do centra?
6. linka 11: táto linka tiež nie je preložená so žiadnou inou linkou, tak nevidím dôvod prečo nejde cez víkend s linkou 1 v intervale 30 min, ale nasledujú sa s 10 min rozostupom. Pre Kubru je to teraz riadna nevýhoda (CP sme tu už dávali) a ani pre Juh ráno a večer to nie je nič normálne: linka 11 idúca 20:00, 20:50 a 22:10 z Juhu I, ale linka 1 ide len 19:50 a 21:15. Spoj po 22:00 by mal ísť radšej na linke z centrálneho Juhu, ale aj keby nie, tak idú teraz:
19: 00(11) 50)1)
20: 00(11) 50(11)
21: 15(1)
22: 10(11)
hoci by možno bolo lepšie takto:
19: 20(11) 50(1)
20: 20(11) 50(1)
21: 20(11)
22: 10(1)
Vieš čo tá linka 6 ešte dajme tomu, dobre...je to kvôli tomu aby mala preklad s linkou 5 a tá má zasa odchody tak ako má preto, aby aj naviezla ľudí ak idú do roboty na celú hodinu.
Ale aspoň tá linka 13 by mala byť 100%ným prípojom na vlaky aspoň cez víkend pre celú časť za Váhom a nie aby išla X:30 zo stanice keď vlak od Blavy podľa cesťáku príde X:26 a od Žiliny X:30 a to berme že nepríde na sekundu načas.
Takže linka 13 by kľudne celý deň v hodinu ktorú ide mala ísť zo stanice X:40 a zo Záblatia X:00 a bola by výborným prípojom na vlak a zároveň aj v preklade s linkou 6.
vidím že linka č. 6 v So/Ne je perfektne zosúladená so železnicou, hlavne mecdzi 7:30 až 11:30 s rýchlikmi do Košíc... z Vod Eka vyrazí 2 minúty po odchode rýchlika z trenčianskej stanice.
Kto preboha takéto hlúposti vymýšľa? Asi si svoj zadok vyváža na nejakom bavoráku z mestských peňazí. Hlavne že Rybníček ušetrí, že MHD bude na hovno ho vôbec netrápi. Bubeník bude vedieť len bubnovať a kradnúť...
nechápem ktorý mudrlant navrhoval tie nočné linky - rýchlik z Blavy príde o 1:07 a MHD ide až o 1:50...
žeby sa takto SADka zichrovala pre prípadné meškania vlakov? Alebo Rybníček plný špiny a kalu má na očiach platiniové sitká a vidí len škrkance a ušetrené milióny ktoré potom môže ukradnúť napríklad cez úplne zbytočnú rekonštrukciu podchodu pri Tatre?
Este mi pani poradte, ako sa ma moja priatelka z juhu dostat v sobotu a nedelu do prace do maxu na 09:00.hod. Ma ist linkou 1 o 07:50 z juhu a potom cakat pred maxom 45minut, alebo ist linkou 22 o 08:05 z juhu a slapat peso k maxu a tam cakat 25minut? A co v zime, ked bude mrznut. To si fakt nikto na SAD a meste nevie uvedomit, ze tu ludia chodia aj do prace na ine hodiny ako pani za stolom, co toto navrhovali. Stavim sa, ze oni taki problem nemaju. Dakujem pekne za takyto cestovny poriadok. Mal by sa fakt premenovat na cestovny NEporiadok.
Tiny, co sa stalo dneska na l.11 o 20.00h so Saratovskej? Myslim na ten vipadok em-testu...
Pochopil som to dobre, ze si tam mal zabudovanu staru trasu l.11 okolo Perly a na Inoveckej to GPS-ko nespoznalo zastavku ci ako?
Nerozumiem tomu, preco v sobotu nejde z juhu ziaden spoj, ktory by prisiel ako pripoj na Rychlik odchadzajuci 7:28 smer Zilina. Jedine ide 1tka, ale ak bude meskat tak uz to nestiha... Je mozne vediet stanovisko kompetentnych preco linky nesleduju aj spoje vlakov?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike