rozhodne budú, alebo zarobí taxislužba... No keď už máme tú redkciu, tak potom aspoň vylepšiť to, čo vylepšiť ide:
1. nočná linka: zmeniť počiatočnú zastávku na Sihoť IV alebo Juh II a tak môže ten voz ísť na svoje kolečko: výsledok km rovnako ale aj zo Sihote a Pod Sokolíc sa ľudia dostanú do centra, na Dlhé Hony či na Juh. Doteraz len po stanicu.
2. linka 22: to torzo čo zostalo by malo byť preložené s linkou 1 a nie "náhodné" odchody zo stanice tak, ako to terez vyzerá.
3. linka 22 a 23 ide často 10 min po sebe z Juhu. Ako mi písal draxter, ich cieľom je osbluha v zásade rovnakého územia medzi gen. Svobodu a Východnou - takže by tiež vzľhadom an nízky počet spojov teraz mali ísť s väčším rozostupom
4. linka 13: táto linka nie je a po zrušení pôvodnej linky 3 ani nikdy ani nebola v MHD TN preložená alebo naviazaná na iné linky. Treba zmeniť jej CP tak, aby zo satncie odchádzala po príchode vlakov, nech sa štduenti dostanú na internát v Záblatí, nech sa ľudia so Záblatai dostanú na vlaky.
5. linka 21: ak má cez víkend interval 2 hodiny, prečo sa posledné víkendové spoje posunuli na 19-tu? Takto idel ne hodinu po spojoch o 18-tej. Ľudia z Opatovej sa po 19-tej už nemusia dostať do centra?
6. linka 11: táto linka tiež nie je preložená so žiadnou inou linkou, tak nevidím dôvod prečo nejde cez víkend s linkou 1 v intervale 30 min, ale nasledujú sa s 10 min rozostupom. Pre Kubru je to teraz riadna nevýhoda (CP sme tu už dávali) a ani pre Juh ráno a večer to nie je nič normálne: linka 11 idúca 20:00, 20:50 a 22:10 z Juhu I, ale linka 1 ide len 19:50 a 21:15. Spoj po 22:00 by mal ísť radšej na linke z centrálneho Juhu, ale aj keby nie, tak idú teraz:
19: 00(11) 50)1)
20: 00(11) 50(11)
21: 15(1)
22: 10(11)
hoci by možno bolo lepšie takto:
19: 20(11) 50(1)
20: 20(11) 50(1)
21: 20(11)
22: 10(1)
Vieš čo tá linka 6 ešte dajme tomu, dobre...je to kvôli tomu aby mala preklad s linkou 5 a tá má zasa odchody tak ako má preto, aby aj naviezla ľudí ak idú do roboty na celú hodinu.
Ale aspoň tá linka 13 by mala byť 100%ným prípojom na vlaky aspoň cez víkend pre celú časť za Váhom a nie aby išla X:30 zo stanice keď vlak od Blavy podľa cesťáku príde X:26 a od Žiliny X:30 a to berme že nepríde na sekundu načas.
Takže linka 13 by kľudne celý deň v hodinu ktorú ide mala ísť zo stanice X:40 a zo Záblatia X:00 a bola by výborným prípojom na vlak a zároveň aj v preklade s linkou 6.
vidím že linka č. 6 v So/Ne je perfektne zosúladená so železnicou, hlavne mecdzi 7:30 až 11:30 s rýchlikmi do Košíc... z Vod Eka vyrazí 2 minúty po odchode rýchlika z trenčianskej stanice.
Kto preboha takéto hlúposti vymýšľa? Asi si svoj zadok vyváža na nejakom bavoráku z mestských peňazí. Hlavne že Rybníček ušetrí, že MHD bude na hovno ho vôbec netrápi. Bubeník bude vedieť len bubnovať a kradnúť...
nechápem ktorý mudrlant navrhoval tie nočné linky - rýchlik z Blavy príde o 1:07 a MHD ide až o 1:50...
žeby sa takto SADka zichrovala pre prípadné meškania vlakov? Alebo Rybníček plný špiny a kalu má na očiach platiniové sitká a vidí len škrkance a ušetrené milióny ktoré potom môže ukradnúť napríklad cez úplne zbytočnú rekonštrukciu podchodu pri Tatre?
Este mi pani poradte, ako sa ma moja priatelka z juhu dostat v sobotu a nedelu do prace do maxu na 09:00.hod. Ma ist linkou 1 o 07:50 z juhu a potom cakat pred maxom 45minut, alebo ist linkou 22 o 08:05 z juhu a slapat peso k maxu a tam cakat 25minut? A co v zime, ked bude mrznut. To si fakt nikto na SAD a meste nevie uvedomit, ze tu ludia chodia aj do prace na ine hodiny ako pani za stolom, co toto navrhovali. Stavim sa, ze oni taki problem nemaju. Dakujem pekne za takyto cestovny poriadok. Mal by sa fakt premenovat na cestovny NEporiadok.
Tiny, co sa stalo dneska na l.11 o 20.00h so Saratovskej? Myslim na ten vipadok em-testu...
Pochopil som to dobre, ze si tam mal zabudovanu staru trasu l.11 okolo Perly a na Inoveckej to GPS-ko nespoznalo zastavku ci ako?
Nerozumiem tomu, preco v sobotu nejde z juhu ziaden spoj, ktory by prisiel ako pripoj na Rychlik odchadzajuci 7:28 smer Zilina. Jedine ide 1tka, ale ak bude meskat tak uz to nestiha... Je mozne vediet stanovisko kompetentnych preco linky nesleduju aj spoje vlakov?
...uz nad tym prevraciam ocami...ale este raz sa nad tym pozastavim,potom znova a znova...:) a stale bez efektu...(: - Nabijanie cipovych kariet bolo zriadene u vodica ako DOPLNKOVA SLUZBA a ma sa robit len vo vinimocnych pripadoch!!! Preco to nik nerespektuje okrem zopar jedincov pred ktorymi klobuk dolu!!! Dnesna moja skusenost-po zahnani rannych crevnych potiazi,som sa konecne cez vytuzenu pauzu vycerpany natiahol na sedanky ze si zdriemnem,len co som zadriemal konecne,hned klop klop na dvere a tam mlada pani, ze ci jej nabijem kartu? Ludia ,pre pana Jana:),ved si precitajte tarifu uz ktosi a respektujte co je v nej napisane! A ked uz ste ten vinimocny pripad,dobre,neni problem ,ale na konecnej kde sa uz ani len listok neda predat,alebo cez pauzu...no nehnevajte sa na mna,to nie! Co by ste robili keby sa tu zaviedol bezhotovostny styk v autobusoch ???
ale zas, ked nastupi slecna v suknicke....no nedobi jej......kartu:-).....treba sa vediet aj spravne obliekat, ked uz od sofera nieco chceme, nie?...:-)
Toto sa v strojcekoch emtest zasadne nedoporucuje, strojcek ma snahu vydat listok v autovydaji podla druhu karty, ked vtedy da vodic prikaz na dobitie, moze sa stat ze vyda cestovny listom z karty a dobije bez potvrdenia, alebo nedobije kartu a pri dalsomdobiti je kredit 2x a vodicovi chybaju €
radsej to nerobit z viacerych dovodov..
1. nastupis, dobijas sofer zavrie dvere a upaluje prec
2. prilozis skor kartu ako on da nabit a uz ti stiahne cestovne
3. zdrzujes ho, zvlast ak este niekto stoji za tebou a musis sa potom pretlacat von
najlepsie si dobit kartu v automatoch a tie su:
Sihot (Radegast)
Juh (Juzanka)
stanica (pod svetelnou tabulou ako je zastavka smer Juh)
pri mestskom urade (ako su zachody)
OC Laugaricio
šetrenie, to sa prejavilo okrem úbytku cestujúcich aj v MHD. Človek ak chce cestovať slušne do práce, tak presne ako písal Udiak, nemôže ísť vozom natrieskaným. Preto na linkách, kde je výrazne vyšší dopyt, prípadne v určitých časoch, je kĺbový voz opodstatnený, pretože neplatí priama úmera náklady na kĺb=2x sólo. V TN si harmoniky svoje odrobili v minulosti a poctivo makajú aj teraz. Ranný spoj linky 24 o 08:00 by bez kĺbaku nepobral ani všetkých cestujúcich (a to ide všetko do práce do Lauga). Jednoducho na linkách 1,8,15 a vybraných spojoch iných liniek kĺbový voz v TN určite vídať bude (a teraz po redukcii možno aj 11, či iné).
tak si porovnajme Juh II v "x" (1,3,8,15,19,20,21,22,25)
Pozn. * - znamená, že nepremáva cez letné prázdniny
04: 00(22) 45(01)
05: 15(01) 15(15) 15(19) 20(22)*30(25) 30(08) 40(21) 40(03) 45(01)
06: 00(08) 05(22) 10(20) 15(08) 15(19) 20(22)*20(01) 22(15) 35(01) 45(08) 50(21) 50(22) 52(15)
07: 00(08) 00(03) 05(01) 15(08) 15(01) 20(22)*15(19) 22(15) 22(15) 30(08) 30(08) 45(01)
08: 00(15) 05(22)*10(25) 15(01) 15(08) 30(08) 30(21) 45(01)
09: 05(22)*10(03) 15(01) 30(08) 40(25) 45(01)
10: 00(15) 05(22)*00(21) 15(01) 30(08) 30(19) 45(01)
11: 05(22) 10(25) 10(03) 30(08) 30(21) 45(01)
12: 00(15) 05(22)*15(01) 30(08) 45(01) 50(21)
13: 05(22)*10(15) 10(25) 15(01) 15(08) 20(03)*25(19) 25(08)*30(01) 40(08) 45(01) 52(15) 55(08)
14: 00(01) 05(22)*10(25) 15(21) 15(08) 15(03) 25(08)*30(01) 45(08) 52(15)
15: 00(01) 00(19) 05(08) 05(22)*10(25) 10(03) 22(15) 25(08) 30(01) 30(21) 40(03) 45(01)
16: 00(08) 00(15) 05(22)*10(25) 15(01) 30(08) 40(03) 45(01)
17: 00(21) 05(22)*10(25) 15(01) 30(08) 45(01) 45(15)
18: 10(03) 10(25) 15(01) 20(21) 30(08) 45(01) 45(15)
19: 10(25) 15(01) 30(08) 40(21) 45(01)
20: 10(25) 15(01) 30(08) 40(21) 55(25)
21: 15(01) 30(08) 55(25)
22: 10(21)
víkend:
04: 00(22)
05: 10(01) 25(08) 30(25) 45(01)
06: 05(21) 25(08) 55(21)
07: 05(01) 25(08) 50(01)
08: 05(22) 10(25) 25(08) 50(01) 55(21)
09: 05(22) 10(03) 25(08) 35(22) 40(25) 50(01)
10: 05(22) 25(08) 35(22) 50(01)
11: 05(22) 10(25) 25(08) 50(01) 55(21)
12: 25(08) 50(01)
13: 10(03) 10(25) 25(08) 35(22) 50(01) 55(21)
14: 05(22) 10(25) 25(08) 50(01)
15: 05(22) 10(25) 25(08) 35(22) 50(01) 55(21)
16: 05(22) 10(03) 10(25) 25(08) 35(22) 50(01)
17: 05(22) 10(25) 25(08) 35(22) 50(01) 55(21)
18: 05(22) 10(25) 25(08) 50(01) 55(21)
19: 05(22) 10(25) 25(08) 50(01)
20: 10(25) 25(08) 55(25)
21: 15(01) 55(25)
22: -
cez víkend po 21:15 nejde do emsta nič, linka 25 ide do obchodnej zóny
výrazné osalbenie aj o 12-tej, a o 6-tej sa človek na stanicu nedostane, zato o 5-tej a siedmej dvomi spojmi. Pritom posledná jednotka o 22:10 bývala vždy dobre využívaní.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka
1. nočná linka: zmeniť počiatočnú zastávku na Sihoť IV alebo Juh II a tak môže ten voz ísť na svoje kolečko: výsledok km rovnako ale aj zo Sihote a Pod Sokolíc sa ľudia dostanú do centra, na Dlhé Hony či na Juh. Doteraz len po stanicu.
2. linka 22: to torzo čo zostalo by malo byť preložené s linkou 1 a nie "náhodné" odchody zo stanice tak, ako to terez vyzerá.
3. linka 22 a 23 ide často 10 min po sebe z Juhu. Ako mi písal draxter, ich cieľom je osbluha v zásade rovnakého územia medzi gen. Svobodu a Východnou - takže by tiež vzľhadom an nízky počet spojov teraz mali ísť s väčším rozostupom
4. linka 13: táto linka nie je a po zrušení pôvodnej linky 3 ani nikdy ani nebola v MHD TN preložená alebo naviazaná na iné linky. Treba zmeniť jej CP tak, aby zo satncie odchádzala po príchode vlakov, nech sa štduenti dostanú na internát v Záblatí, nech sa ľudia so Záblatai dostanú na vlaky.
5. linka 21: ak má cez víkend interval 2 hodiny, prečo sa posledné víkendové spoje posunuli na 19-tu? Takto idel ne hodinu po spojoch o 18-tej. Ľudia z Opatovej sa po 19-tej už nemusia dostať do centra?
6. linka 11: táto linka tiež nie je preložená so žiadnou inou linkou, tak nevidím dôvod prečo nejde cez víkend s linkou 1 v intervale 30 min, ale nasledujú sa s 10 min rozostupom. Pre Kubru je to teraz riadna nevýhoda (CP sme tu už dávali) a ani pre Juh ráno a večer to nie je nič normálne: linka 11 idúca 20:00, 20:50 a 22:10 z Juhu I, ale linka 1 ide len 19:50 a 21:15. Spoj po 22:00 by mal ísť radšej na linke z centrálneho Juhu, ale aj keby nie, tak idú teraz:
19: 00(11) 50)1)
20: 00(11) 50(11)
21: 15(1)
22: 10(11)
hoci by možno bolo lepšie takto:
19: 20(11) 50(1)
20: 20(11) 50(1)
21: 20(11)
22: 10(1)