ako má vyerať nočná doprava na Silvestra? Rozhodne nie ako u nás, keď MHD radšej nejde aby sa dalo vyhovárť že ju nik nepoužije, táto taxikárska lobby zmiešaná s neochotou robiť pre ľudí a bohapúste šetrenie pán a primátora na každom rohu, v ostrom kontraste s vyhadzovaním peňazí von oknom ako rpe DIC alebo stojaci Citelis 18M....
A ešte pridávam úryvok otázky z rubriky mesta otázky a odpovede (skrátil som to, pretože veľká časť sa netýkala MHD):
Otázka od: jaro, 19.12.2016
... Do budúcnosti nemusí byť zlý projekt spojenia ulíc Šafárikova/Novomeského alebo Šafárikova /Saratovská. Na Saratovskej by kľudne mohlo vzniknúť odstavisko, ako to je pri cintoríne. Pevne verím tomu, že existujú vízie a dôjde ich naplneniu, aby obyvatelia sídlisk nemuseli zažívať parkovací stres a zároveň sme pozdvihli atraktivitu bývania na sídlisku.
Odpoveď:
Róbert Hartmann, vedúci útvaru dopravy:
...Nad prepojením oboch častí "starého" Juhu sme uvažovali, zatiaľ ale "nepadlo" definitívne rozhodnutie. Toto prepojenie by veľmi uľahčilo trasovanie a plánovanie liniek MHD.
Samozrejme. Len som chcel napísať aj niečo "pozitívne". Najlepšie na tom je to, že Legionárska sa nahlási stále, hoci funguje už druhý deň a to stále obojsmerne!!!
Taktiež označník bol namontovaný k prístrešku, a teda namiesto začiatku je v strede zastávky!!!!
Ďalej som si všimol, že na autobuse Crossway #16 je nová reklama, ktorá propaguje Decodom a Whirlpool. Na reklamu síce bola umiestnená nálepke o SAD-ke, ale na interné evidenčné číslo sa opäť zabudlo a je prekryté. Nachádza sa iba vo vnútri.
Ďalej som si všimol, že SAD-ka stále neodstránila z označníkov plastové tabuľky (teda ich časti), na ktorých nie sú nalepené žiadne linky.
Zastávka Stavokov sa už zobrazuje na mojbus.sk relatívne správne, avšak myslel som, že bude viac v strede ulice. Ešte som sa tam nebol pozrieť osobne ale zajtra sa mi to už dúfam podarí.
+ ostatní.
Mne osobne sa nepozdáva nie ani tak to, že vypisujú, ako sa nedá spraviť hlásenie zastávky iba v jednom smere, alebo na konečnej... Teda ono je aj to choré, ale na to sme žiaľ na Slovensku úplne bežne zvyknutí,,,
Ale čo ma udivuje viac je to, že tí čo napísali tú odpoveď si myslia, že sme takí blbí a v 21. storočí im takúto výhovorku zhltneme. Buď si myslia, že majú dočinenia s nejakými dementami alebo 10 ročnými deťmi, alebo na tom odbore dopravy sami tomu uverili keď im to niekto zo SADky povedal... (a to už môže byť problém...)
všetko je to o vedomosti, chcení a právomoci - tu žiaľ mesto výrazne pokuláhava, hoci na to už roky tlačíme. Treba povedať, že niektoré veci sa urobili, veľa žiaľ ešte nie. K hláseniam: jasné že to musí ísť a ide, len tu mesto netlačí dostatočne: má predsa sankčný mechanizmus, je kontrolným orgánom súčasne. A odpoved S499 o tom, že sú aj jednosmerné zastávky, jasne hovorí, že chyba je u dopravcu, lebo nech je to už akokoľvek programovateľné, dá sa to. Ale to, že od augusta nie je schopné mesto s dopravcom aspoň robiť všetko tak, ako ukladá zákon, je na poľutovanie, resp. na poriadny výprask korbáčom, lebo keby nezaplatíme dane, to nás budú exekvovať, ale robiť si trhací kalendár z cestovného poriadku dopravcovi prešlo.
Preto ja a ani iní, nepoľavíme a budeme naďalej mesto bombardovať, nech sa spamätá, sú tam pre nás rôzne neviditeľné veci, ale kopec záležitostí vyrieši žiadosť podľa zákona 211/2000 Z.z. ? Potom nezmysly s licenciami nebudú všetci žrať ako dané, keď pravda je inde - u nás linky MHD nemajú licenčné čísla a v licencii mesta na MHD je číslo 26 voľné - takže to bolo zase o tom, že CP spracovala SADka na základe podkladov a zrzau nie je linka 26 a celé vedenie mesta vyzerá ako idioti, čo mesiac propagujú nový CP a zrazu vyjde s inou linkou - ale tak im treba, keď si nedupnú a nechajú sa takto manipulovať!
Chrápanie nášho Citelisu 18M je úplna blbosť - tento typ vozu má v Brne spotrebu 58-61 litrov, kĺbová Karosa 961E má trochu menej, ale spotreba 51-55 značí, že to je úplne v poriadku. Takže: od roku 2008 do 2012 to nevadilo a zrazu áno? Zaujímavé, keďže kalkulácia nákladov dopravcu spotrebu nevyčísľuje podľa každého vozu, ale priemerom! Phce, toto celé smrdí a poriadne.
K hláseniam:
- problém s hlásením zastávky Legionárska už nie je podstatný, nakoľko od zajtra je znova obnovená aj smer AS.
- ohľadom konečných aj niektorých ďalších vecí, tak na to sa budem znova pýtať kompetentných.
Papľuhárovsko-Trabelssiovskej klike sa s tým nechcelo srať, tak si vymysleli toto. Čo v Trenčíne neexistuje žiadna zastávka len v jednom smere? Nie som Trenčan, ale vidím na linke 1 zastávku Ku Štvrtiam len v jednom smere, zastávku Dolný Šianec tiež len v jednom smere...
Hlásenie detto.
Mal by im to primátor o***ať o hlavu - a samozrejme v zmluve mesto/dopravca by za to mala byť sankcia.
To je úplná blbosť, zastávka sa musí dať hlásiť v jednom smere, len oni určite toto povedali, lebo to buď nevedia nastaviť takto alebo sa im to nechce, nastaviť sa to musí dať na 100%.
To isté aj pri konečnej, dá sa to určite nastaviť, len oni to zase nevedia alebo sa im nechce. Doteraz to išlo ako malo, a pridajú sa zastávky a dosere sa to. To je teda záhada.
Podľa interného časopisu "Karosář" v Ivecu, resp. CNHI industrial vo Vysokom Mýte (bývalá Karosa) má SAD Trenčín jedného z najlepších vodičov zo súťaže z 9 krajín.
Chcel som pridať niečo pozitívne ? .
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023