Reakcia na: Richard Ščepko #10049:
asi by sa mali ísť previezť úradníci a zdvihnúť rite ze židlí, nech vidia, ako to vyzerá za naše peniaze. Kĺbaky tam, kde by mali byť, nie sú. Nielen Laugaricio. Ranná 6 tiež nič - a prečo? Lebo "spotreba". Fuj! Kĺbak by mal jazdiť od rána do večera a nie ako teraz 4 spoje ráno a 4 poobede či ako to dnes majú. A ten piaty vo vozovni, čo si pridal foto, to ja asi najdrahší "kus chodníka s lavičkami", za tých pretrtkaných 7 miliónov by mal byť niekto v base. Hlavne že vysokopodlažné vozy jazdia ako divé a my si sušíme NP voz bez pádneho argumentu - len pseudodrísty pána primátora, ktorý asi ani netuší, akú spotrebu má B961....?
Richard Ščepko
Na druhej strane, ak je deklarovaná jedna z priorít oblasť dopravy, chcelo by to mať tím zaujímavých ľudí, ktorí majú nejaké skúsenosti. Nepredpokladám, že je ľahké nájsť jedného, ktorý dokáže vidieť dopravu komplexne a v súvislostiach.
Mňa len fakt mrzí, že popri Švajčiarskych kantónoch (čo inak vôbec nemusí byť blbosť) sa nepozerá aj na ich model dopravy. Videl som to pri téme Terminál. Žiadne prestupné uzly, žiadne minimálizácie čakania, žiadna prioritizácia alternatívy voči IAD. Ukazoval som mu nový terminál mesta Aarau (počet obyvateľov ako NMn/V). Naivne som si myslel, že ho Švajčiarkom zaujmem. ? Bolo by to super, postupne a systematicky aplikovať niektoré osvedčené postupy zo zahraničia. Žiaľ.
Na systémovejšie veci/zmeny sme v tomto meste asi ešte nedorástli, možeme sa tešil aspoň z tých menších posunov... ? Ale nemyslím si, že to tak bude večne.
BTW: Včera som bol pol dňa vo Viedni. 2 dospelý, dve malé deti + kočík. Kominácia Metro - autobus. Rýchle, aj s kočíkom pohodlné cestovanie. Nikoho nebolo treba prosiť o pomoc pri nastupovaní/vystupovaní. Nič dokonalé, len logické. Od tlačítok vo výťahu cez prestupné uzly. Auto čakalo v parkovacom dome. Trenčín nie je Viedeň a nikdy nebude, ale mrzia tie veci, ktoré by sa dali aplikovať aj tu. Mrzia každou takouto návštevou.