A posledný príspevok:
Dnes som cestoval takmer všetkými kĺbovými spojmi liniek 7 a 17. Uvádzam vždy maximálnu vyťaženosť (teda toľko najviac ľudí bolo naraz v autobuse):
O 13.50 z SAD (išiel som celú trasu). V autobuse max. 25 cestujúcich.
O 14.12 z Juhu (išiel som celý okruh). V autobuse max. 15 cestujúcich.
O 14.57 z Juhu (išiel som Juh - SAD). V autobuse max. 4 cestujúci.
O 15.35 z SAD (išiel som SAD - centrum). V autobuse max. 20 cestujúcich.
Okrem toho som opäť pri SAD videl aj linku 17 jazdiacu o 15.12 z Juhu (sólo). V nej boli tiež 4 cestujúci.
Oproti tomu v linke 11, ktorou som išiel normálne (bez zámeru zisťovania vyťaženosti) o 16.17 z Braneckého bolo nad 30 cestujúcich. Samozrejme, že okolo 14-15 hod. keď idem, tak je to dvojnásobné (na 11).
A práve optimálna vyťaženosť autobusu s kapacitou 160 ľudí mi príde minimálne 40-60 cestujúcich. Čo 11 (aj 24) bez problémov splnia.
Takže aj dnešok ma utvrdil v tom, že presun kĺbov na linku 11 aj 24, by bol správy.
Toľko z dneška.
Dnes som cestoval takmer všetkými kĺbovými spojmi liniek 7 a 17. Uvádzam vždy maximálnu vyťaženosť (teda toľko najviac ľudí bolo naraz v autobuse):
O 13.50 z SAD (išiel som celú trasu). V autobuse max. 25 cestujúcich.
O 14.12 z Juhu (išiel som celý okruh). V autobuse max. 15 cestujúcich.
O 14.57 z Juhu (išiel som Juh - SAD). V autobuse max. 4 cestujúci.
O 15.35 z SAD (išiel som SAD - centrum). V autobuse max. 20 cestujúcich.
Okrem toho som opäť pri SAD videl aj linku 17 jazdiacu o 15.12 z Juhu (sólo). V nej boli tiež 4 cestujúci.
Oproti tomu v linke 11, ktorou som išiel normálne (bez zámeru zisťovania vyťaženosti) o 16.17 z Braneckého bolo nad 30 cestujúcich. Samozrejme, že okolo 14-15 hod. keď idem, tak je to dvojnásobné (na 11).
A práve optimálna vyťaženosť autobusu s kapacitou 160 ľudí mi príde minimálne 40-60 cestujúcich. Čo 11 (aj 24) bez problémov splnia.
Takže aj dnešok ma utvrdil v tom, že presun kĺbov na linku 11 aj 24, by bol správy.
Toľko z dneška.
MinoSUN-55