Reply on: vlado54 #8145:
práve naopak, rozloží to, čo teraz jazdí po Kragujevských hrdinov aj na Kukučínovu a Železničnú, sa pozri lepšie. A tým počtom parkovacích miest konečne vyrieši to, čo tu nie je: keď ma známi vezú na stanicu, nie je kde zastaviť. Nevravím, že to je na 100% dokonalé, ale som za. MHD tiež dostane novú dimenziu pri tých prestupoch, snáď to bude s využitím kasselákov a komfort bude supe.
kvorka
- vozidlo nepremáva "na objednávku mesta", pretože má najvyššiu spotrebu spomedzi kĺbakov, je poruchové a sú naň najdrahšie náhradné diely.
ABSURDISTAN V PODANÍ VEDENIA MESTA!!!!
- spotreba predsa vyplýva z techničáku, to akože mesto nevedelo, že CItelis 18M bude mať vyššiu spotrebu ako Karosa B961E?
- ceny náhradných dielov sú tiež známe, sú oprávneným výdavkom dopravcu, takže aj toto muselo byť známe
- poruchovosť: áno, to je niečo, čo človek vopred nevie
ZÁVER:
- prečo potom mesto vôbec trvalo na kúpe nízkopodlažného Citelisu 18M v rámci obnovy vozového parku? V Žiline jazdia Citelisy 18M, ale zaujímavé, že tam to "nevadí". Jazdia aj v PO, tam tiež nie...lebo ide o nízkopodlažnosť. Potom malo mesto (v danom čase) zvážiť, akú obnovu vozového parku dopravca má zabezpečiť, mohli to byť 5ks Karosa B961E, alebo kúpiť iný kĺbový nízkopodlažný autobus. Ľudia sa z MHD vytrácajú aj preto, že najnovší kĺbak miesto jazdenia stojí v garáži, ľudia sa tlačia v rannej/poobednej špičke. Miesto uľahčenia nástupu starším, ZŤP či vozíčkarom a kočíkom, voz radšej stojí. Ty kokos, toto je ozaj na hlavu a myslím, že za toto by sa mal niekto zodpovedať, veď ten voz si platíme všetci - mesto ho z našich peňazí objednalo, a teraz sa tvári, aký je nevýhodný. Ale veď okrem primátora tam sedia tí istí ľudia, ktorí vraj majú príslušné vzdelanie. Potom sa pýtam, ako je toto možné?