Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Viko #12668:
Chudák #61 už to jazdenie má za sebou
Reply on: Viko #12668:
Odtiahnuty na zošrotovanie na vrakovisko.
Reply on: Feri722 #12665:
Zošrotovaná alebo odvezená? Tu vyzerá celkom nezošrotovane... https://www.youtube.com/watch?v=EUNHhI9qRkY
Reply on: S499.1023 #12666:
Kedze určité náklady dopravcu sa riešia ako priemer podľa počtu a druhú vozidiel, tak verím, že 61 vstupuje ako trojnapravove vozidlo do nákladov zvýšeným počtom gúm, spotrebou a pod., hoci reálne nejazdila. A ak je to pravda, tak som zvedavý, ako to kontroluje mesto.
Reply on: Feri722 #12665:
Ak to nie je šotofáma, tak by to mal niekto od SAD TN dostať k náhrade.
Reply on: kvorka #12664:
Sklamem Ťa. 61 to už má za sebou. Je zošrotovaná.
Reply on: PtrkHrnk #12661:
odstavený je (žiaľ znovu a asi definitívne), zošrotovaný isto nie
Reply on: PtrkHrnk #12661:
Zošrotované vozidlo bežne má neodhlásené doklady uložené v depozite, hej? 😃
Reply on: PtrkHrnk #12661:
Tak z toho som smutný.
Reply on: FifoSk #12660:
#61 už je vraj zošrotovaná 😥
Ale za #61 by som bol veľmi rád nakoľko je to môj obľúbený autobus
Reply on: kvorka #12656:
Mám aj fotku ale nejde mi ju sem poslať.
Reply on: kvorka #12656:
Tak ako nechcem nič hovoriť ale ak teraz vidím na 1 #35 tak očakávam všetko len nie #61.
Reply on: Michal Mazánik #12655:
Tie CP mám doma, a vtedy boli aj tie tanečky s lístkami...určite to treba mať čo najjednoduchšie, preto aj linkové vedenie ako píšem v #12653 by bolo vhodnejšie.

K tým úpravám na nosných linkách 1 (+22) a 8 dovysvetlím:
Z Juhu by šli takto v "x" v sedle:
H: 00 (8) 15 (1) 30 (8) 45 (1), čo by znamenalo že Sihoť III a IV a Juh II by boli spojené dvomi najvyťaženejšími linkami, kde by sa mali udomácniť i kĺbové vozy. Konečné Juh II a Sihoť IV v centre panelákovej zástavby sú frekvenciou tiež iste porovnateľné. Hlavne linka 1 by obslúžila miesto slabého koncového úseku Pred poľom - Kubrá oveľa silnejší Pred poľom - Sihoť IV. A na oboch konečných by to umožnilo striedanie vozov medzi linkami 1 a 8, čo najmä pre využitie kĺbových vozov by bolo ideálne pre ich vzoráky, kedy by 4 vozy mohli kmeňovo jazdiť 1+8, piaty 24.

Naopak konečná Kubrá, námestie pre linku 2 je porovnateľná s konečnou Nozdrkovce.
Reply on: FifoSk #12654:
fakt? V akom stave je? Žeby vyšla #61 von....
PS: túto info pre budúcnosť hoď do dispečera 👍
Reply on: draxter #12652:
Áno, svojho času sa uvádzala pri okružných spojoch L13 a L17 priebežná konečná Záblatie, pošta rsp. Zlatovská, VOD-EKO.

To ale na prvý pohľad nereflektovalo, že L13 obsluhuje aj Zlatovskú ulicu a že L17 obsluhuje vybranými spojmi aj Priemyselný park. Preto prišlo k návratu modelu, kedy pri odjazde zo zastávky Gen. Svobodu na transparentoch svieti smer Gen. Svobodu.
Ak niekto nepostrehol tak #51 mala nehodu a 22 15:30 vynechala svoj spoj.
Reply on: kvorka #12649:
Pôvodný návrh v roku 2016 mal liniek málo:
1 - ostala
2 - žiaľ vznikla i 12
3 - ostala
4 - ostala
5 - pribudla absurdná víkendová prevádzka a nesystémové zachádzanie do Záblatia
6 - spoje AS - prim. park by som dal ako 16
7/17 - ostali
8 - ostala
11 - ostala
13 - ostala
22 - ostala
23 - ostala
24 - ostala
25 - ostala
26 - po schválení na MsZ svojvoľne prečíslovaná dopravcom na 27
👎
28 - ostala
50 - ostala

Ja k tomu hovorím, že kvorka má dobrý nápad so zrušením 22, jej spoje v "x" dať do jednotky a v "a" do osmičky (prípadne do 28) a linku zrušme.
Linku 12 zrušme, linka 2 postačí, obojsmerne cez Karpatskú (ako kedysi 10) a odpadne problém s obratiskom v Biskupiciach.
Linku 13 do linky 3, linku 23 zrušiť a navýšiť spoje na 28. A ja si myslím, že práve prehodenie koncových úsekov linky 2 a 1 je dosť dobre možné:
1 Sihoť IV - Pred poľom - Pod sokolice - žst - Legionárska - Inovecká - Juh II (15/30/60)
2 Kubrá - Pred poľom - Sihoť II - žst - Legionárska - Karpatská - Nozdrkovce (30/60/120)
3 Juh I a ďalej bez zmeny trasy (30/60/60)
4 bez zmeny
5 Juh I - Dlhé Hony - Legionárska - Úspech - Zlatovská - priem. park (60/60/-)
6 bez zmeny trasy, interval 30/60/60, premávka až do 23:00 v úseku AS- Záblatie
7/17 bez zmeny, pridať spoje po 20:00 v "a"
8 bez zmeny trasy 15/30/30
11 bez zmeny trasy 30/30/60, premávka do 23:00 - nosná linka Juh I
16 AS-priem.park (účelové spoje)
24 bez zmeny
25 bez zmeny
28 bez zmeny trasy 30/60/60 premávka do 23:00
50 bez meny trasy, premávka 5/6, 6/7 a aj noc pred sviatkom 5 kolečiek, v pracovné dni ako verejný zvoz vodičov okolo polnoci na nočný R do KE a ráno na prvý do BA

Pre mňa by za úvahu stálo, či linka 2 by nemohla jazdiť po Hodžovej, kde by mala zastávku pri podchode na stanicu a nemusela by sa eventuálne na stanicu krútiť.👍
Reply on: Michal Mazánik #12651:
No linka 7/17 tak chodí...toto je niečo, čo treba tiež riešiť.
Reply on: draxter #12648:
Principiálne s tým nemám problém, len si myslím, že toto trápi cestujúcich najmenej - okrem toho už vidím, ako by po takejto zmene odchádzala L4 z Juhu do mesta, na displeji s cieľovou zastávkou Saratovská, ZŠ.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.