Reply on: draxter #12198:
Ceska Arriva je uz v autobusoch svojou neschopnostou preflaknuta. V takych Teplicich alebo prazskej integrovanej doprave by vedeli rozpravat. Takze ma ani neprekvapuje, ze si tieto maniere preniesli aj na zeleznicu...
Michal Mazánik
Okrem L13 a L31 by som zvážil aj zrušenie L27 a načasovanie trojky tak, aby na gymnáziu/Braneckého boli možné prestupy z/do OC Laugaricio (spolu s posilnením L24 na 30 min.)
Ohľadom Novín, čo sa týka vyťaženosti, mali dosť rozpačitý úvod, teraz ráno tam býva okolo 5-7 ľudí, inak 1-5 ľudí. Je to málo, ale stále lepšie ako Nozdrkovce, kam mimo špičky nejazdí takmer nikto. Noviny by si preto zaslúžili lepší interval.
Viem, že je to dosť nepopulárny a v minulosti nie práve osvedčený počin, ale linky 1 a 22 by som spojil. Pretože linka 22 už má iba minimum spojov (v porovnaní s jej podobou pred rokom 2012) a linka 1, ako som už veľakrát písal, jazdí v Kubrej poloprázdna, zbytočne sa tam plytvajú harmoniky. Napadajú ma 3 možnosti, kde "novú" linku ukončiť: na stanici, pri MAXe/Výstavisku, alebo na Sihoti cez Pred polom. Najviac asi preferujem stanicu, alebo MAX.